logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

El Padre dla Optibuy i PSML

  PR 27.10.2021, przeczytano 236 razy
ilustracjastrzałka

19 i 20  października na zlecenie firmy OptiBuy oraz Stowarzyszenia PSML  w warszawskim Crowne Plaza Warsaw – The HUB odbyła się VIII edycja konferencji PROCON/POLZAK 2021. Agencja El Padre była partnerem tego wydarzenia i wspierała organizację konferencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/el-padre-dla-optibuy-i-psml,393552,artykul.html

Hasło przewodnie konferencji NEW PROCUREMENT: PARTNERING TO CREATE VALUE, jak również wszystkie wystąpienia i prelekcje, wpisały się w aktualne trendy rynkowe, promujące nowoczesne podejście do zakupów. Wśród kluczowych prelegentów konferencji znaleźli się Bernard Gracia - Dziekan i Dyrektor Europejskiego Instytutu Zarządzania Zakupami (European Institute of Procurement Management – EIPM), Prof. dr Frank Rozemeijer z Maastricht University oraz Peter Smith, Business Author, Managing Director Procurement Excellence Ltd. Gośćmi specjalnymi byli Prof. dr hab. Piotr Zielonka oraz Janina Bąk. Podczas konferencji wręczono również nagrody w konkursie „Lider Zakupów 2021”.

Agencja El Padre była partnerem tego wydarzenia oraz odpowiadała za realizację konferencji w zakresie reżyserii i produkcji, scenografii, oprawy graficznej i wizualnej, multimediów, nagłośnienia, aranżacji przestrzeni, tłumaczeń, koordynacji stworzenia aplikacji konferencyjnej, jak również przeprowadzenia transmisji. Konferencja odbyła się w formie hybrydowej – na żywo w konferencji wzięło udział ponad 200 osób, pozostali uczestnicy mieli dostęp online.

ilustracjastrzałka

Źródło: El Padre sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy trendy pro-eko zmieniają rynek opakowań w Polsce?
Stopniowy powrót do nastrojów sprzed pandemii może zwiastować, że na znaczeniu ponownie zyskają postawy i zachowania prośrodowiskowe. Wzrost świadomości ekologicznej był przed pandemią jednym z najważniejszych globalnych trendów konsumenckich. Wiele wskazuje na to, że niebawem znów stanie się istotnym czynnikiem wpływającym na codzienne wybory...
Electrolux z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”.
Electrolux wystartował z kampanią pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W związku z działaniami, marka chce zachęcać swoich konsumentów do bardziej świadomego życia, które będzie dzięki temu lepsze, wprowadzania drobnych zmian wokół siebie i stosowania się do zasad zrównoważonych praktyk kulinarnych oraz niemarnowania żywności. W ramach kampanii,...
Ruszyła kampania „Każdy powód jest dobry, by pomagać”. W krótkich spotach Bank BNP Paribas pokazuje zaangażowanie swoich pracowników w wolontariat na rzecz Szlachetnej Paczki i zachęca innych do wpierania tej inicjatywy. Pierwsza faza kampanii potrwa od 1 do 25 grudnia 2021 r.
Do grona klientów Ocama Films, studia filmowego specjalizującego się w produkcjach typu tabletop, food film i demach produktowych, dołączyła Żabka Polska. W ramach współpracy studio przygotowało dla sieci ujęcia foodowe i dema produktowe do spotów TV oraz filmów wykorzystywanych w digitalu, promujących ofertę dań gotowych Szamamm. Autorem zdjęć i...
Marka SKYN rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii "Skin-on-skin poczujcie siebie" promującą prezerwatywy z innowacyjnego, ultramiękkiego materiału SKYNFEEL. Kampania jest prowadzona w trzech obszarach: na platformach mediowych, platformach społecznościowych oraz we współpracy z influencerami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764