logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

El Padre dla Optibuy i PSML

  PR 27.10.2021, przeczytano 767 razy
ilustracjastrzałka

19 i 20  października na zlecenie firmy OptiBuy oraz Stowarzyszenia PSML  w warszawskim Crowne Plaza Warsaw – The HUB odbyła się VIII edycja konferencji PROCON/POLZAK 2021. Agencja El Padre była partnerem tego wydarzenia i wspierała organizację konferencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/el-padre-dla-optibuy-i-psml,393552,artykul.html

Hasło przewodnie konferencji NEW PROCUREMENT: PARTNERING TO CREATE VALUE, jak również wszystkie wystąpienia i prelekcje, wpisały się w aktualne trendy rynkowe, promujące nowoczesne podejście do zakupów. Wśród kluczowych prelegentów konferencji znaleźli się Bernard Gracia - Dziekan i Dyrektor Europejskiego Instytutu Zarządzania Zakupami (European Institute of Procurement Management – EIPM), Prof. dr Frank Rozemeijer z Maastricht University oraz Peter Smith, Business Author, Managing Director Procurement Excellence Ltd. Gośćmi specjalnymi byli Prof. dr hab. Piotr Zielonka oraz Janina Bąk. Podczas konferencji wręczono również nagrody w konkursie „Lider Zakupów 2021”.

Agencja El Padre była partnerem tego wydarzenia oraz odpowiadała za realizację konferencji w zakresie reżyserii i produkcji, scenografii, oprawy graficznej i wizualnej, multimediów, nagłośnienia, aranżacji przestrzeni, tłumaczeń, koordynacji stworzenia aplikacji konferencyjnej, jak również przeprowadzenia transmisji. Konferencja odbyła się w formie hybrydowej – na żywo w konferencji wzięło udział ponad 200 osób, pozostali uczestnicy mieli dostęp online.

ilustracjastrzałka

Źródło: El Padre sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764