logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: El Padre dla Superbrands

  PR 05.10.2021, przeczytano 876 razy
ilustracja

W czwartek 30  września br. w warszawskim hotelu Sheraton odbyła się Gala XV edycji Superbrands. Agencja El Padre odpowiadała za realizację Gali Finałowej Superbrands.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-el-padre-dla-superbrands,393258,artykul.html

Podczas uroczystej gali przedstawiciele 33 najsilniejszych marek odebrali statuetki Superbrands i Business Superbrands. Superbrands jest unikatowym na rynku wyróżnieniem przyznawanym za wieloletnią konsekwentną pracę na rzecz budowy marki oferującej konsumentom istotne korzyści materialne i emocjonalne, które wykraczają poza te zapewniane przez konkurencję, i za które konsumenci są gotowi zapłacić wyższą cenę. Uzyskanie statusu Superbrand wzmacnia pozycję marki oraz utwierdza jej klientów i partnerów biznesowych w przekonaniu, że mają do czynienia z najlepszą ofertą w swojej kategorii. Superbrands działa od 27 lat, aktualnie w 90 krajach na świecie. 63% Polaków chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone Godłem Superbrands.

Hasłem przewodnim tegorocznej edycji projektu i Gali Finałowej było hasło „the new normal” – nowa normalność, która dopiero tworzy się we wciąż jeszcze pandemicznej rzeczywistości.

ilustracjastrzałka

Galę poprowadziła Nina Kowalewska-Motlik, Prezeska Zarządu New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands w Polsce oraz duet znanych i lubianych prowadzących Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski. Dla gości podczas Gali Finałowej wystąpiła Laura Godziejewska i jej Jazz Band.

ilustracjastrzałka

Agencja El Padre była już po raz szósty odpowiedzialna za kompleksową realizację gali - m.in. za oprawę scenograficzną, graficzną, animacje, multimedia, nagłośnienie oraz nadzór produkcyjny.

ilustracjastrzałka

Źródło: El Padre sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764