logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Elastyczne lico na reklamy podświetlane

   20.02.2002, przeczytano 6302 razy

Robię kaseton jednostronny - plafon o wymiarze 5 x 1,2 m. Mam już zespawaną konstrukcję z aluminium (profil 18 cm).
Pytanie: Jakich materiałów użyć na wykonanie lica, aby nie było łączeń (lico musi być w jednym kawałku) oraz aby kaseton przetrwał próby wiatru,słońca, mrozu itp.?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/elastyczne-lico-na-reklamy-podswietlane,853,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie elastycznego lica czyli tkaniny winylowej. Występują one w szerokiej gamie długości i szerokości (brak łączeń) oraz udzielana jest na nie wieloletnia gwarancja (od 3 do nawet 10 lat).


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Arkadiusz Trojanowski

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

No tak, ale nie zawsze klienta da sie "przekrecic" na elastik. Czym laczyc plexi do kasetonu przy szerokosciach wiekszych niz 3m? Kiedys mialem niestety zle doswiadczenia z klejeniem, wytrzymuje nie dluzej niz 3 m-ce.

,

może poliwęglan komorowy arkusz do 6m
i na pewno wytrzyma silne wiatry
  

avatar użytkownika
,

Zgadzam się z kolegą. Poliwęglan komorowy tzw. opal reklamowy - bielszy niż zwykły opal, zdecydowanie lepiej rozprasza światło. Występuje w arkuszach 2,10*6,0 m i grubościach standardowo 4,6,8 mm. Przy rozmiarze 1,2 m * 5,0 m polecam raczej 6 mm, choć wymagać to będzie dorobienia specjalnych prowadnic. Jeśli kaseton będzie w miejscu zacisznym to mozna spróbować 4 mm.  

Najnowsze w tym dziale

Bez marki osobistej freelancerzy mają pod górkę
Według danych Freelancehunt budżety na freelancing wzrosły w zeszłym roku o 51,5%, jednak korzyści z tego trendu czerpie przede wszystkim wąska grupa specjalistów z silną marką osobistą. Popularność w mediach społecznościowych staje się nową walutą profesjonalnej wiarygodności.
Czy freelancer może nie płacić podatków?
W Polsce freelancing stał się popularnym wyborem zawodowym, a według szacunków Freelancehunt, obecnie pracuje jako freelancer około 350 tysięcy osób. Ciekawym aspektem jest to, że ponad połowa z nich (56,8%) traktuje freelancing jako dodatkowe źródło dochodu, łącząc go z inną pracą. W kontekście dynamicznego rozwoju tej grupy kluczowym pytaniem staje się, jak efektywnie...
5 wskazówek, jak prowadzić komunikację w erze dezinformacji
W 2025 r. średni globalny wskaźnik zaufania do tego, co przekazują media, osiągnął 52 punkty w skali 1–100, co oznacza, że – obok organizacji rządowych – zostały one ocenione jako najmniej wiarygodne instytucje. Rekordowy poziom osiągają obawy przed dezinformacją: 69% badanych nie ufa liderom rządowym (wzrost o 11 punktów procentowych od 2021 roku), 68%...
Rozliczenie PIT dla freelancerów - poradnik krok po kroku
Freelancing to dziś popularna forma pracy wśród specjalistów, którzy cenią sobie niezależność i elastyczne podejście do kariery. Choć taka ścieżka zawodowa daje wiele swobody, rozliczenia podatkowe mogą sprawiać trudności – szczególnie gdy dochody pochodzą z różnych źródeł. Jak rozliczyć PIT, jeśli prowadzimy działalność...
YouTube jest jedną z najpopularniejszych platform społecznościowych, ale czy jest najbardziej powszechna i kompletna, zależy od tego, jak definiujemy te pojęcia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764