logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

PORADA: Elastyczne lico na reklamy podświetlane

   20.02.2002, przeczytano 6090 razy

Robię kaseton jednostronny - plafon o wymiarze 5 x 1,2 m. Mam już zespawaną konstrukcję z aluminium (profil 18 cm).
Pytanie: Jakich materiałów użyć na wykonanie lica, aby nie było łączeń (lico musi być w jednym kawałku) oraz aby kaseton przetrwał próby wiatru,słońca, mrozu itp.?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/elastyczne-lico-na-reklamy-podswietlane,853,artykul.html

ODPOWIEDŹ:
Najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie elastycznego lica czyli tkaniny winylowej. Występują one w szerokiej gamie długości i szerokości (brak łączeń) oraz udzielana jest na nie wieloletnia gwarancja (od 3 do nawet 10 lat).


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Arkadiusz Trojanowski

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

No tak, ale nie zawsze klienta da sie "przekrecic" na elastik. Czym laczyc plexi do kasetonu przy szerokosciach wiekszych niz 3m? Kiedys mialem niestety zle doswiadczenia z klejeniem, wytrzymuje nie dluzej niz 3 m-ce.

,

może poliwęglan komorowy arkusz do 6m
i na pewno wytrzyma silne wiatry
  

avatar użytkownika
,

Zgadzam się z kolegą. Poliwęglan komorowy tzw. opal reklamowy - bielszy niż zwykły opal, zdecydowanie lepiej rozprasza światło. Występuje w arkuszach 2,10*6,0 m i grubościach standardowo 4,6,8 mm. Przy rozmiarze 1,2 m * 5,0 m polecam raczej 6 mm, choć wymagać to będzie dorobienia specjalnych prowadnic. Jeśli kaseton będzie w miejscu zacisznym to mozna spróbować 4 mm.  

Najnowsze w tym dziale

Przegląd narzędzi i metryk w ocenie wyników kampanii marketingowych
W dzisiejszym dynamicznym środowisku marketingowym profesjonaliści branżowi muszą operować na wyjątkowo wysokim poziomie, wykorzystując zaawansowane narzędzia i metryki do skutecznej oceny wyników kampanii marketingowych. W poniższym artykule eksperckim wspólnie z założycielem agencji Sky Agency Igorem Walęckim przyjrzymy się bardziej szczegółowo narzędziom...
AI, CSR, storytelling, nieszablonowe działania...? Kampanie digitalowe 2024
Sztuczna inteligencja? Tak, ale nie tylko! CSR, nieszablonowe działania w social mediach, storytelling, focus na doświadczenie konsumenta - trendy w digital marketingu to mix nowych narzędzi technologicznych, które mocno namieszały na rynku cyfrowym, oraz uważności na człowieka i jego problemy. Kampanie digitalowe nagrodzone w IAB...
Odtwarzanie odpowiedniej muzyki w hotelu: mądry ruch biznesowy?
Stworzyliśmy piękne miejsce dla gości. Przeanalizowaliśmy idealne próbki kolorów ścian i dekoracji. Zastosowaliśmy fantastyczną meblową aranżację. Postawiliśmy na pożądaną kombinację komfortu i stylu. Wszystko po to, aby przyciągnąć gości i zapewnić im przyjemny pobyt w przestrzeniach hotelu. Ale co z muzyką w tle w naszym obiekcie? Muzyka ma znaczący wpływ...
Eksperci KPMG: jak przygotować firmy na AI Act?
13 marca br. Parlament Europejski przyjął rozporządzenie w sprawie AI (Artificial Intelligence Act). Nowe regulacje pozwalają budować środowisko prawne, które z jednej strony zapewnia możliwość rozwoju sztucznej inteligencji, a z drugiej gwarantuje poszanowanie praw człowieka i minimalizuje zjawisko dyskryminacji. Sztuczna inteligencja jest wyznacznikiem zmian w świecie biznesu....
Więcej niż uciążliwość: Adware może być niebezpieczny
Reklamy na ekranie komputera to widok, do którego każdy użytkownik sieci zdążył już przywyknąć. Ich nadmiar bywa jednak uciążliwy, a w niektórych przypadkach również niebezpieczny. Natarczywe wyświetlanie się treści reklamowych może świadczyć o infekcji złośliwym oprogramowaniem typu adware. Eksperci Fortinet wyjaśniają, w jaki sposób ono...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764