logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Elastyczny czas emisji spotów Digital OOH w AMS

  PR 08.05.2024, przeczytano 511 razy
ilustracja


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/elastyczny-czas-emisji-spotow-digital-ooh-w-ams,404123,artykul.html

W kwietniu br. AMS zrealizował pierwszą kampanię z elastycznym czasem emisji spotów wideo. Reklama światłowodu od Orange trwa 15 sekund. To nowość na rynku Digital OOH, na którym dotychczas realizowano emisję tylko 10 sekundowych reklam.

Dzięki przejściu na elastyczny plan emisji i dopasowany do długości spotu tryb rozliczenia, reklamy mogą mieć dowolną długość, nawet do 60 sekund. Do tej pory spoty emitowane na nośnikach Digital Indoor w galeriach handlowych, Digital Citylightach na wiatach przystankowych czy Digital Cityscreenach trwały standardowo 10 sekund.

Elastyczny czas emisji spotów to szansa na stworzenie dłuższych, bardziej zaawansowanych i angażujących kreacji reklamowych. To także rozwój oferty i dopasowanie naszego medium – Digital OOH – do prowadzenia spójnej komunikacji reklamowej, w połączeniu z formatami online oraz telewizyjnymi – podkreśla Tomasz Muraszko, dyrektor działu marketingu operacyjnego i strategii oferty w AMS.

Jako pierwsza z nowej funkcjonalności oferowanej przez AMS skorzystała firma Orange Polska. Kampania dla Orange została zrealizowana we współpracy z domem mediowym Value Media.

Elastyczny czas emisji spotów to kolejna po formacie Digital Cityscreen z wideo i efektem 3D innowacyjna zmiana w ofercie AMS. W 2023 r. firma postawiła na rozwój formatów digitalowych oraz nowe rozwiązania, które jeszcze bardziej zwiększają elastyczność oferty: możliwość wykorzystania tzw. triggerów zmiany layoutu, Affinity Index czy dalsze wykorzystanie retargetingu. Spółka znacząco rozwinęła również system cyfrowej reklamy w galeriach handlowych, potwierdzając tym samym swoją pozycję niekwestionowanego lidera tego segmentu rynku Digital OOH. W ofercie AMS znajduje się 79 galerii handlowych, zlokalizowanych w 22 aglomeracjach i miastach, zamieszkanych przez 50 proc. populacji Polski.

Źródło: AMS

ams.com.pl

Dodatkowe informacje:

AMS oferuje dotarcie do odbiorców za pośrednictwem wszystkich kanałów Digital OOH – outdooru (cyfrowe Citylighty i Cityscreeny), indooru (galerie handlowe, bankomaty) i Video OOH (Traffic TV i Move TV). Według metodologii Gemiusa mierzony wskaźnikiem OTS miesięczny zasięg DOOH AMS wyniósł według testowej analizy 72,6 procent populacji Polski 7-75.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764