logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Electrolux namawia do gotowania bez marnowania

  PR 27.06.2022, przeczytano 376 razy
ilustracja

Electrolux startuje z nową kampanią „Niezmarnowane poniedziałki”. To kolejna odsłona działań realizowanych pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, poprzez które marka zachęca konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów. Na kampanię składa się cykl 6 filmów z udziałem Jagny Niedzielskiej i Marcina Kuca, w której popularni kucharze prezentują przepisy i dzielą się licznymi radami w duchu idei less waste. Premierowe odcinki publikowane są w poniedziałki w kanale YouTube. Pierwszy zobaczymy już 27 czerwca. Kampanię wspierają działania w digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/electrolux-namawia-do-gotowania-bez-marnowania,396411,artykul.html

Z raportu Federacji Polskich Banków Żywności* wynika, że aż 53,75% Polaków przyznaje, że zdarza im się wyrzucić żywność. Najczęściej podawanym powodem wyrzucania jedzenia jest jego zepsucie, ale też przygotowanie zbyt dużej ilości i zbyt duże zakupy. Jak temu zaradzić?

Electrolux, szwedzka marka, której kluczową wartością jest zrównoważony rozwój i troska o planetę, w 2021 roku wystartowała z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W ramach działań, oprócz dostarczania konsumentom dodatkowej wiedzy na temat zrównoważonego podejścia do gotowania, marka uruchomiła podcast „Projekt Kuchnia”, w którym wspólnie z zaproszonymi gośćmi podejmowano tematy związane z robieniem zakupów, gotowaniem czy oszczędzaniem energii. W tym roku Electrolux kontynuuje projekt w nowej odsłonie, zapraszając konsumentów na cykl filmów z udziałem Jagny Niedzielskiej, propagatorki nurtu niemarnowania w kulinariach oraz Marcina Kuca, kucharza, pasjonata jedzenia i gotowania, autora vloga „Jaja w kuchni”.

- Jak dobrze zacząć tydzień, żeby niczego nie zmarnować? Pokażemy Wam jak to zrobić przygotowując menu na cały dzień. Bez marnowana produktów, składników odżywczych i Waszego czasu – w ten sposób Jagna Niedzielska oraz Marcin Kuc zaczynają każdy odcinek cyklu „Niezmarnowane poniedziałki”. Seria składa się z 6 video, w których prowadzący prezentują przepisy na cały dzień – śniadania, obiad, kolację z wykorzystaniem jednego, głównego składnika. Ponadto, w każdym odcinku pokazują jak nie marnować jedzenia, jak prawidłowo przechowywać i planować posiłki. W pierwszym filmie Jagna i Marcin przygotowują 3 dania z wykorzystaniem „wczorajszego” ryżu. Dzielą się również sprawdzonymi patentami, jak odświeżyć jedzenie w piekarniku, by nadal było smaczne i zachowało wartości odżywcze lub przechowywać warzywa w lodówce, żeby szybko się nie psuły.

- Dla Electrolux zdrowe odżywianie w zgodzie z troską o planetę jest jednym z celów, któremu marka podporządkowuje swoje działania. Chcemy nie tylko ograniczać nasz wpływ na środowisko, ale też inspirować i dawać rozwiązania. Dlatego podejmujemy liczne inicjatywy w zakresie promowania odpowiedzialnego gotowania. Zależy nam na realnych działaniach i edukowaniu społeczeństwa. Lepiej przeciwdziałać niż leczyć - do tej zasady stosują się teraz ekolodzy i organizacje pozarządowe zajmujące się przeciwdziałaniu marnowaniu żywności, ale też wszyscy ludzie, którzy troszczą się o środowisko dla siebie i  przyszłych pokoleń. Kampania „Niezmarnowane poniedziałki” jest doskonałą odpowiedzią na ich potrzeby, ponieważ mówimy w niej, że nie tylko należy nie marnować jedzenia, ale też pokazujemy jak planować posiłki, żeby marnować jak najmniej. Przekonujemy też, że ze sprzętami, tak jak z jedzeniem, należy obchodzić się odpowiedzialnie – naprawiać je, gdy się zepsują, a nie wyrzucać na śmietnik i kupować nowe - mówi Kamila Cap, Brand Marketing Manager kategorii Taste w Electrolux Polska.

Kolejne odcinki „Niezmarnowanych poniedziałków” publikowane będą od 27 czerwca w kanale YouTube.

Za strategię, kreację i współpracę z influencerami odpowiada agencja Cut the Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Źródło: Cut the Mustard

www.cutthemustard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dentsu Polska rusza z kampanią outdoorową
8 sierpnia Grupa Reklamowa Roku 2022 rozpoczęła outdoorową kampanię pod hasłem „Mamy wszystko pod jednym dachem. Brakuje tylko Ciebie”. Billboardy zachęcające do dołączenia do zespołu dentsu Polska pojawiły się w Warszawie i Białymstoku. 
Intermarché kontynuuje remodeling swoich sklepów
Grupa Muszkieterów konsekwentnie się rozwija, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby i oczekiwania swoich klientów oraz franczyzobiorców. Dlatego sieć Intermarché postawiła na remodeling supermarketów w koncepcie Power, którego filarem są kategorie świeże. Sklepy zyskały zupełnie nowy wizerunek i zapewniają klientom jeszcze...
Robert Makłowicz w kampanii Alfa Romeo
Dwa z ostatnich odcinków programu Roberta Makłowicza publikowanych na kanale YouTube autora powstały we współpracy z marką Alfa Romeo (Grupa Stellantis). Współpraca jest elementem kampanii promującej najnowszego hybrydowego SUV-a Alfa Romeo Tonale i była koordynowana przez agencje należące do Publicis Groupe: LiquidThread, Leo Burnett, Performics i Starcom.
Praca z leżaka w Hiszpanii? Whites stawia na „Workation”
Krzesła zmienione na leżaki, a biuro na jakikolwiek miejsce do pracy – byle z WiFi i z widokiem. Od września ludzie z zespołów agencji Whites będą sprawdzać, czy bliskość wody, słońca i ciekawe otoczenie może poprawiać produktywność, integrować i relaksować.
Edukacyjna gra AR w kampanii dzielnicy Wisła
Nadwiślańskie bulwary i plaże tętnią życiem – zarówno mieszkańcy, jak i turyści chętnie spędzają lato nad brzegami Wisły. Nie jest to jednak wyłącznie miejsce spotkań – to również wizytówka i serce Warszawy z bogatą historią. Aby zachęcić odwiedzających do odkrywania jej tajemnic, Dzielnica Wisła w ramach tegorocznej kampanii przygotowała...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764