logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Electrolux namawia do gotowania bez marnowania

  PR 27.06.2022, przeczytano 655 razy
ilustracja

Electrolux startuje z nową kampanią „Niezmarnowane poniedziałki”. To kolejna odsłona działań realizowanych pod hasłem „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”, poprzez które marka zachęca konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów. Na kampanię składa się cykl 6 filmów z udziałem Jagny Niedzielskiej i Marcina Kuca, w której popularni kucharze prezentują przepisy i dzielą się licznymi radami w duchu idei less waste. Premierowe odcinki publikowane są w poniedziałki w kanale YouTube. Pierwszy zobaczymy już 27 czerwca. Kampanię wspierają działania w digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/electrolux-namawia-do-gotowania-bez-marnowania,396411,artykul.html

Z raportu Federacji Polskich Banków Żywności* wynika, że aż 53,75% Polaków przyznaje, że zdarza im się wyrzucić żywność. Najczęściej podawanym powodem wyrzucania jedzenia jest jego zepsucie, ale też przygotowanie zbyt dużej ilości i zbyt duże zakupy. Jak temu zaradzić?

Electrolux, szwedzka marka, której kluczową wartością jest zrównoważony rozwój i troska o planetę, w 2021 roku wystartowała z kampanią „Szwedzki sposób na gotowanie bez marnowania”. W ramach działań, oprócz dostarczania konsumentom dodatkowej wiedzy na temat zrównoważonego podejścia do gotowania, marka uruchomiła podcast „Projekt Kuchnia”, w którym wspólnie z zaproszonymi gośćmi podejmowano tematy związane z robieniem zakupów, gotowaniem czy oszczędzaniem energii. W tym roku Electrolux kontynuuje projekt w nowej odsłonie, zapraszając konsumentów na cykl filmów z udziałem Jagny Niedzielskiej, propagatorki nurtu niemarnowania w kulinariach oraz Marcina Kuca, kucharza, pasjonata jedzenia i gotowania, autora vloga „Jaja w kuchni”.

- Jak dobrze zacząć tydzień, żeby niczego nie zmarnować? Pokażemy Wam jak to zrobić przygotowując menu na cały dzień. Bez marnowana produktów, składników odżywczych i Waszego czasu – w ten sposób Jagna Niedzielska oraz Marcin Kuc zaczynają każdy odcinek cyklu „Niezmarnowane poniedziałki”. Seria składa się z 6 video, w których prowadzący prezentują przepisy na cały dzień – śniadania, obiad, kolację z wykorzystaniem jednego, głównego składnika. Ponadto, w każdym odcinku pokazują jak nie marnować jedzenia, jak prawidłowo przechowywać i planować posiłki. W pierwszym filmie Jagna i Marcin przygotowują 3 dania z wykorzystaniem „wczorajszego” ryżu. Dzielą się również sprawdzonymi patentami, jak odświeżyć jedzenie w piekarniku, by nadal było smaczne i zachowało wartości odżywcze lub przechowywać warzywa w lodówce, żeby szybko się nie psuły.

- Dla Electrolux zdrowe odżywianie w zgodzie z troską o planetę jest jednym z celów, któremu marka podporządkowuje swoje działania. Chcemy nie tylko ograniczać nasz wpływ na środowisko, ale też inspirować i dawać rozwiązania. Dlatego podejmujemy liczne inicjatywy w zakresie promowania odpowiedzialnego gotowania. Zależy nam na realnych działaniach i edukowaniu społeczeństwa. Lepiej przeciwdziałać niż leczyć - do tej zasady stosują się teraz ekolodzy i organizacje pozarządowe zajmujące się przeciwdziałaniu marnowaniu żywności, ale też wszyscy ludzie, którzy troszczą się o środowisko dla siebie i  przyszłych pokoleń. Kampania „Niezmarnowane poniedziałki” jest doskonałą odpowiedzią na ich potrzeby, ponieważ mówimy w niej, że nie tylko należy nie marnować jedzenia, ale też pokazujemy jak planować posiłki, żeby marnować jak najmniej. Przekonujemy też, że ze sprzętami, tak jak z jedzeniem, należy obchodzić się odpowiedzialnie – naprawiać je, gdy się zepsują, a nie wyrzucać na śmietnik i kupować nowe - mówi Kamila Cap, Brand Marketing Manager kategorii Taste w Electrolux Polska.

Kolejne odcinki „Niezmarnowanych poniedziałków” publikowane będą od 27 czerwca w kanale YouTube.

Za strategię, kreację i współpracę z influencerami odpowiada agencja Cut the Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.

Źródło: Cut the Mustard

www.cutthemustard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764