logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Electrolux Perfectcare: kolejna odsłona kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”

  PR 22.02.2021, przeczytano 676 razy
ilustracja

Marka po raz kolejny współpracuje z Tomaszem Ossolińskim, projektantem i krawcem znanym z wspierania zrównoważonej mody. W ramach działań powstała seria materiałów video w których Ossoliński prezentuje koncept tzw. “szafy kapsułowej”. Korzystając z tej idei, dzięki  przemyślanym zakupom i odpowiednio dobranym ubraniom, wykonanym z dobrej jakości tkanin, nigdy nie staniemy przed dylematem, co na siebie założyć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/electrolux-perfectcare%3A-kolejna-odslona-kampanii-_pierz%2C-susz%2C-nos-dluzej_,390310,artykul.html

Materiały video można zobaczyć na Facebooku, Instagramie, YouTube i stronie internetowej marki Electrolux. Wspierają ją działania performance.

Pralki i suszarki z linii Electrolux PerfectCare zostały zaprojektowane w taki sposób, aby przedłużać życie naszej odzieży. Wszystkie zastosowane technologie mają jeden cel – aby nasze ubrania mogły służyć nam jak najdłużej. Pralki posiadają tryb krótkiego prania parowego, dzięki czemu odświeżymy nasze ubrania bez uruchamiania całego cyklu. Pralki dostosowują również parametry prania do załadunku, a także zmiękczają wodę, dzięki czemu zapewniają lepsze działanie detergentów.

Kampania “Pierz, susz, noś dłużej” nawiązuje do globalnej strategii zrównoważonego rozwoju realizowanej przez Electrolux pod hasłem “Make it last”. Wystartowała w sierpniu ubiegłego roku. Marka prowadziła również działania edukacyjne z zakresu ekologii. Zrealizowano również aktywację konsumencką we współpracy z inicjatywą “Ubrania do oddania”, która wspiera ideę cyrkularnej mody i promuje nadawaniem ubraniom drugiego życia. W styczniu br. Electrolux uruchomił także serię podcastów “Klimatyczne rozmowy”, które koncentrują się na tematyce zrównoważonego rozwoju.

Marketera w działaniach wspierają Cut The Mustard (strategia, kreacja, działania online), LiquidThread (niestandardowe działania contentowe) oraz Zenith (planowanie i zakup mediów).

Źródło: Electrolux Poland Sp. z o.o.

www.electrolux.net/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764