logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Electrolux Perfectcare: kolejna odsłona kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”

  PR 22.02.2021, przeczytano 236 razy
ilustracja

Marka po raz kolejny współpracuje z Tomaszem Ossolińskim, projektantem i krawcem znanym z wspierania zrównoważonej mody. W ramach działań powstała seria materiałów video w których Ossoliński prezentuje koncept tzw. “szafy kapsułowej”. Korzystając z tej idei, dzięki  przemyślanym zakupom i odpowiednio dobranym ubraniom, wykonanym z dobrej jakości tkanin, nigdy nie staniemy przed dylematem, co na siebie założyć.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/electrolux-perfectcare%3A-kolejna-odslona-kampanii-_pierz%2C-susz%2C-nos-dluzej_,390310,artykul.html

Materiały video można zobaczyć na Facebooku, Instagramie, YouTube i stronie internetowej marki Electrolux. Wspierają ją działania performance.

Pralki i suszarki z linii Electrolux PerfectCare zostały zaprojektowane w taki sposób, aby przedłużać życie naszej odzieży. Wszystkie zastosowane technologie mają jeden cel – aby nasze ubrania mogły służyć nam jak najdłużej. Pralki posiadają tryb krótkiego prania parowego, dzięki czemu odświeżymy nasze ubrania bez uruchamiania całego cyklu. Pralki dostosowują również parametry prania do załadunku, a także zmiękczają wodę, dzięki czemu zapewniają lepsze działanie detergentów.

Kampania “Pierz, susz, noś dłużej” nawiązuje do globalnej strategii zrównoważonego rozwoju realizowanej przez Electrolux pod hasłem “Make it last”. Wystartowała w sierpniu ubiegłego roku. Marka prowadziła również działania edukacyjne z zakresu ekologii. Zrealizowano również aktywację konsumencką we współpracy z inicjatywą “Ubrania do oddania”, która wspiera ideę cyrkularnej mody i promuje nadawaniem ubraniom drugiego życia. W styczniu br. Electrolux uruchomił także serię podcastów “Klimatyczne rozmowy”, które koncentrują się na tematyce zrównoważonego rozwoju.

Marketera w działaniach wspierają Cut The Mustard (strategia, kreacja, działania online), LiquidThread (niestandardowe działania contentowe) oraz Zenith (planowanie i zakup mediów).

Źródło: Electrolux Poland Sp. z o.o.

www.electrolux.net/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764