logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Electrolux promuje równość wśród najmłodszych - na boisku i w kuchni

  PR 31.05.2021, przeczytano 1468 razy
ilustracjastrzałka

Szwedzka marka Electrolux od czterech lat wspiera dziecięcy turniej piłki nożnej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, którego organizatorem jest Polski Związek Piłki Nożnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/electrolux-promuje-rownosc-wsrod-najmlodszych---na-boisku-i-w-kuchni,391696,artykul.html

W tym roku, jako brązowy sponsor piłkarskich zmagań, marka Electrolux postanowiła zrealizować dodatkowe działania wspierające równościowe podejście do wychowywania. Electrolux  przygotował specjalnie na tę okazję spot „Równie dobre”, który podkreśla znaczenie pasji w dążeniu do celu. O to, kto lepiej odnajduje się na boisku, a kto w kuchni zapytano uczestników turnieju. Czy dziewczynki równie dobrze, co chłopcy radzą sobie na boisku piłkarskim? I czyje ciasto marchewkowe nie ma sobie równych? 

Opierając się na szwedzkich korzeniach, marka Electrolux postanowiła zrealizować projekt, który umocni przekonanie, że każde dziecko, niezależnie od płci, zasługuje na równe szanse i wsparcie w realizacji swoich pasji i marzeń.

- Od czterech lat, jako brązowy sponsor, angażujemy się w projekt „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Co roku widzimy dziesiątki młodych pasjonatów piłki nożnej, którzy niezależnie od swojej płci, zachwycają nas swoją sportową pasją. Cieszę się, że w tym roku możemy zrealizować projekt, który pokazuje, że nie warto opierać się na stereotypach i podkreśla, że wszystkie dzieciaki są równie dobre – mówi Kamila Cap, Brand Marketing Manager Taste w Electrolux Polska.

W tym roku, z uwagi na odwołanie XXI edycji rozgrywek turniejowych spowodowanych drugą falą epidemii COVID-19 organizatorzy i sponsorzy Turnieju postanowili zachęcić młodych pasjonatów piłki nożnej do aktywności ruchowych i zdrowego stylu życia. Tak powstała inicjatywa „Zielone Wyzwania”, która z powodu pandemii zastąpiła w obecnej edycji Turnieju piłkarskie rozgrywki. Firma Electrolux przygotowała zadanie dotyczące skomponowania zdrowej diety dla całej rodziny - niezbędnego elementu sukcesu, każdego młodego miłośnika sportu i jego bliskich.

Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” to największy turniej dziecięcy w Europie. W tym roku organizowany jest po raz dwudziesty. Od początku realizuje go Polski Związek Piłki Nożnej (PZPN). Rozgrywki odbywają się w trzech kategoriach wiekowych. W turnieju rywalizują zespoły do lat 8, 10 oraz 12.

Za koncept kreatywny spotu odpowiada agencja Cut The Mustard, a za jego produkcję Graffiti, a media zaplanował Zenith.

Źródło: Electrolux Poland Sp. z o.o.

www.electrolux.net/pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa przestrzeń w Forum Koszalin. Bałtyk i industrialne akcenty
Forum Koszalin zakończyło modernizację przestrzeni food courtu, oferując klientom nową jakość miejsca do spożywania posiłków i odpoczynku. Projekt wnętrza, opracowany przez zespół projektowy z Hamburga, łączy inspiracje bliskością Bałtyku z industrialnym charakterem regionu.
Labcon wspiera komunikację programu Climate Leadership
Labcon relevant stories, będący częścią największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce – Group One, nawiązał strategiczne partnerstwo z UNEP/GRID-Warszawa. W ramach współpracy agencja odpowiada za pomoc w komunikacji programu Climate Leadership oraz innych działań, których celem jest wsparcie partnerów organizacji w dążeniu do...
Mapa Branży Interaktywnej na 2025 rok od IAB Polska
Już po raz trzynasty IAB Polska publikuje Mapę Branży Interaktywnej – to jedyny w swoim rodzaju kompas ułatwiający poruszanie się po dynamicznie zmieniającym się świecie digital. Wyczekiwana przez marketerów każdego roku Mapa Branży Interaktywnej w formie usystematyzowanego katalogu ponad 300 marek działających na rynku cyfrowym jest...
Kampania oferty wyprzedażowej Kia
Kia Polska wystartowała z kampanią wspierającą trzy wybrane auta z szerokiej gamy modeli wyprzedażowych: Niro, XCeed oraz Sportage. Zainteresowani mogą skorzystać z atrakcyjnego finansowania, rabatów gotówkowych i wielu innych dostępnych korzyści. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Sceny z życia w kampanii Skyrów z Piątnicy
W raz z nowym rokiem OSM Piątnica powróciła z kampanią reklamową „Przejdź na dobrą stronę mocy”, promującą Skyry – jogurty typu islandzkiego. Dzięki wysokiej zawartości białka, znakomitemu smakowi i naturalnemu składowi, produkty te podbijają serca konsumentów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764