logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Elektrolux promuje suszarki: Prostotoa i zyski motywem kampanii

  PR 27.02.2017, przeczytano 488 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała nowa kampania Electrolux ukazująca korzyści płynące z posiadania suszarki. Działania promocyjne obejmują przede wszystkim aktywności w internecie, social media i blogosferze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/elektrolux-promuje-suszarki%3A-prostotoa-i-zyski-motywem-kampanii,31613,artykul.html

To proste! Zyskaj czas i przestrzeń - to hasło nowej kampanii promującej sprzęt do pielęgnacji ubrań. Działania komunikacyjne mają na celu podkreślenie kluczowych z punktu widzenia konsumenta benefitów produktu. Electrolux udowadnia, że dzięki korzystaniu z suszarki konsumenci oszczędzają czas, który zwykle przeznaczają na prasowanie czy rozwieszanie ubrań. Suszarki wyróżnione certyfikatem Woolmark Blue z linii DelicateCare pozwalają odświeżyć odzież już w 16 minut.

Na potrzeby kampanii uruchomiono dedykowaną stronę internetową: www.electrolux.pl/local/toproste/.

Akcja obejmuje głównie działania w digitalu (display, YouTube pre-roll, kanały social media Electrolux). W ramach akcji uruchomiono także promocję „Komfortowy odkurzacz w prezencie”, w ramach której konsumenci, którzy zakupią suszarkę, otrzymają za darmo sprzęt do odkurzania marki Electrolux.

Za kreację i egzekucję działań marketingowych odpowiedzialna jest agencja Feno, komunikacją PR zajmuje się Multi Communications. Kampania potrwa do połowy kwietnia.

Źródło: Electrolux

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764