logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Elektroniczna paleta dla grafików

   30.03.2008, przeczytano 1445 razy

Palette-Digital Artist jest bardzo ciekawym projektem przenośnego komputera z dotykowym ekranem, skierowanego przede wszystkim do grafików.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/elektroniczna-paleta-dla-grafikow,7042,artykul.html

Projekt powstał jako praca na ogłoszony przez Microsoft konkurs NextGen PC Design Competition dla designerów sprzętu elektronicznego. „Malowanie” ma się odbywać przy pomocy elektronicznych ołówków i takiej samej palety. Oczywiście, całkowicie drogą bezprzewodową. Ponadto urządzenie wyposażone jest w złącze USB i napęd DVD.

Biorąc pod uwagę nietypowy kształt ekranu i niekonwencjonalny sposób korzystania z urządzenia, trudno przewidzieć, czy znalazłoby ono nabywców. Jednego na pewno nie można temu projektowi odmówić – oryginalności.

Źródło: DVICE

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak dołącza do zespołu Communications Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje rejestracja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764