logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Element Talks: Czerwcowe spotkanie kreatywnych z całej Europy

  PR 09.04.2019, przeczytano 719 razy
ilustracjastrzałka

Element Talks to konferencja dla projektantów graficznych w Polsce poruszająca praktyczne aspekty pracy w branży kreatywnej. Szósta edycja wydarzenia odbędzie się 8 i 9 czerwca i tym razem będzie częścią European Design Festival 2019, który na kilka dni zamieni Warszawę w europejską stolicę projektowania graficznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/element-talks%3A-czerwcowe-spotkanie-kreatywnych-z-calej-europy,382029,artykul.html

Jak co roku organizatorzy spodziewają się ponad 2000 kreatywnych z całej Europy. Jeśli pracujesz jako projektant, z projektantami albo po prostu interesujesz się grafiką użytkową, koniecznie zarezerwuj sobie drugi weekend czerwca.

TEMAT PRZEWODNI - O CZYM BĘDZIEMY MÓWIĆ?

Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest PORTFOLIO IS DEAD. Organizatorzy chcą zastanowić się nad tym, czy portfolio jest nadal wizytówką projektanta. A może w dzisiejszych czasach ważniejsze są inne umiejętności i kompetencje? Jeśli tak, to jakie? W jaki sposób powinniśmy się rozwijać jako projektanci i jakich zmian możemy się spodziewać w najbliższych latach w naszej branży? Jakie nowe technologie mamy do dyspozycji? Wykłady zahaczą również o temat psychicznego komfortu i problemów związanych z pracą w branży kreatywnej.

Uczestników Element Talks czekają 2 dni wykładów i warsztatów z ekspertami z całego świata oraz szereg dodatkowych atrakcji.

PRELEGENCI

Podczas konferencji zobaczycie około 30 prelegentów. Wystąpią m.in.:

  • Michael Bierut - jeden z najsłynniejszych projektantów graficznych na świecie. Wspólnik w Pentagram Studio w Nowym Jorku, autor bestsellerowych książek w dziedzinie designu.
  • Daniel Mizieliński - autor gier i książek dla dzieci, które są w domach milionów ludzi na całym świecie.
  • Mr Bingo - ilustrator, raper, performer. Znany między innymi z projektu Hate Mail, w którym ludzie płacili mu, aby wysyłał im pocztówki z obraźliwymi rysunkami czy z akcji crowdfundingowej, którą promował rapowy utwór jego autorstwa.
  • Peter Bilak - typograf, projektant graficzny, założyciel domu typograficznego Typotheque i nowatorskiej platformy z fontami Fontstand.
  • Joanna Skorupska - założycielka radicalzz.studio. Future Strategist & Designer z holistycznym podejściem do projektowania usług i produktów skupionych na końcowym użytkowniku.
  • Blürb - krakowskie studio brandingowe.
  • Ran Segall - projektant UX i UI z Izraela, który współpracuje z wieloma startupami.
  • Paweł Ruszlewski - opowie o romansie projektowania graficznego z VR i AR.
  • Wioletta i Marek Gajowi - psychoterapeuci psychoanalityczni, opowiedzą o tym jak nasza nieświadomość wpływa na kreatywność.
  • Mateusz Machalski - typograf i podróżnik, człowiek rakieta realizujący 1000 rzeczy na raz.

DWIE ŚCIEŻKI

W tym roku uczestnicy będą mieli do wyboru dwie ścieżki jednocześnie. Na Scenie Głównej prelegenci będą mówić o swoich osobistych doświadczeniach, umiejętnościach miękkich, inspiracjach, odkryciach i obserwacjach.

A na Scenie Eksperckiej skupią się na bardziej precyzyjnych zagadnieniach dotyczących technologii, sposobu pracy i narzędziach.

PRAKTYCZNE WARSZTATY

Każdy posiadacz biletu będzie mógł skorzystać z warsztatów, odbywających się w czasie konferencji. Różnorodna tematyka będzie będzie obejmowała m.in.: finanse freelancera, zarządzanie sobą w czasie, czy budowanie skutecznego komunikatu dla marki. Uczestnicy będą mieli też okazję stworzyć własnoręcznie notatniki razem z Fajnymi Chłopakami.

NETWORKING

Poznawanie się wzajemnie to jedna z najważniejszych części konferencji. W tym roku organizatorzy planują wiele aktywności i przebiegłych praktyk, żeby pomóc uczestnikom nawiązać nowe znajomości. Dodatkowo, bardzo pomocna w nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych i towarzyskich jest lista uczestników, do której dostęp ma każdy posiadacz biletu. Dzięki niej można zobaczyć kto jeszcze pojawi się na wydarzeniu. Zachęcamy do zapoznawania się i umawiania na spotkania w strefie relaksu.

TARGI ELEMENT MARKET

Jak co roku organizatorzy zapraszają też na stoiska partnerów i lokalnych projektantów, którzy oferują swoje prace: plakaty, biżuterię, ceramikę, czy ubrania. Z kolei w strefie Element Eats będą czekały na Was foodtrucki z różnymi opcjami: mięsne, wege i bezglutenowe.  

CO OTRZYMASZ W RAMACH BILETU?

  • Dwa dni wykładów
  • Dwie sceny: główna i ekspercka
  • Prelegenci z całego świata
  • Kameralne konsultacje z prelegentami
  • Praktyczne warsztaty
  • Dostęp do listy uczestników i możliwość budowania kontaktów jeszcze przed wydarzeniem
  • Rozbudowane sesje networkingowe
  • Torby konferencyjne
  • Stoiska w ramach Element Market i strefy Element Eats z bogatym wyborem przekąsek
  • Afterparty

CALL FOR PAPERS

Jeśli chcesz zostać prelegentem tegorocznej edycji Element Talks lub poprowadzić warsztaty, to koniecznie zgłoś się do Call for Papers. Nabór trwa do 15 kwietnia, a wszelkie szczegóły znajdziesz TUTAJ

EUROPEAN DESIGN FESTIVAL

W tym roku konferencja jest częścią wyjątkowego wydarzenia, jakim jest European Design Festival. Odbywa się on co roku w innym miejscu w Europie przyciągając najlepszych projektantów graficznych z naszego kontynentu. Dzięki zaangażowaniu całego środowiska projektantów i ogromnemu wsparciu Miasta Stołecznego Warszawa, możemy to wyjątkowe wydarzenie gościć w naszej stolicy. Konferencja Element Talks jest jedną z jego wielu składowych.

GDZIE I KIEDY?

  • Data konferencji: 8-9 czerwca
  • Miejsce: ul. Mińska 65 w Warszawie
  • Więcej szczegółów na stronie konferencji TUTAJ
  • Sprzedaż biletów rusza 4 kwietnia o godzinie 12.00.

Źródło: Element Talks

Dodatkowe informacje:

Organizatorzy:
Element Talks • Miasto Stołeczne Warszawa

Partnerzy:
Identyfikacja wizualna Festiwalu: Uniforma

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764