logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Element Talks: Czerwcowe spotkanie kreatywnych z całej Europy

  PR 09.04.2019, przeczytano 349 razy
ilustracjastrzałka

Element Talks to konferencja dla projektantów graficznych w Polsce poruszająca praktyczne aspekty pracy w branży kreatywnej. Szósta edycja wydarzenia odbędzie się 8 i 9 czerwca i tym razem będzie częścią European Design Festival 2019, który na kilka dni zamieni Warszawę w europejską stolicę projektowania graficznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/element-talks%3A-czerwcowe-spotkanie-kreatywnych-z-calej-europy,382029,artykul.html

Jak co roku organizatorzy spodziewają się ponad 2000 kreatywnych z całej Europy. Jeśli pracujesz jako projektant, z projektantami albo po prostu interesujesz się grafiką użytkową, koniecznie zarezerwuj sobie drugi weekend czerwca.

TEMAT PRZEWODNI - O CZYM BĘDZIEMY MÓWIĆ?

Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest PORTFOLIO IS DEAD. Organizatorzy chcą zastanowić się nad tym, czy portfolio jest nadal wizytówką projektanta. A może w dzisiejszych czasach ważniejsze są inne umiejętności i kompetencje? Jeśli tak, to jakie? W jaki sposób powinniśmy się rozwijać jako projektanci i jakich zmian możemy się spodziewać w najbliższych latach w naszej branży? Jakie nowe technologie mamy do dyspozycji? Wykłady zahaczą również o temat psychicznego komfortu i problemów związanych z pracą w branży kreatywnej.

Uczestników Element Talks czekają 2 dni wykładów i warsztatów z ekspertami z całego świata oraz szereg dodatkowych atrakcji.

PRELEGENCI

Podczas konferencji zobaczycie około 30 prelegentów. Wystąpią m.in.:

  • Michael Bierut - jeden z najsłynniejszych projektantów graficznych na świecie. Wspólnik w Pentagram Studio w Nowym Jorku, autor bestsellerowych książek w dziedzinie designu.
  • Daniel Mizieliński - autor gier i książek dla dzieci, które są w domach milionów ludzi na całym świecie.
  • Mr Bingo - ilustrator, raper, performer. Znany między innymi z projektu Hate Mail, w którym ludzie płacili mu, aby wysyłał im pocztówki z obraźliwymi rysunkami czy z akcji crowdfundingowej, którą promował rapowy utwór jego autorstwa.
  • Peter Bilak - typograf, projektant graficzny, założyciel domu typograficznego Typotheque i nowatorskiej platformy z fontami Fontstand.
  • Joanna Skorupska - założycielka radicalzz.studio. Future Strategist & Designer z holistycznym podejściem do projektowania usług i produktów skupionych na końcowym użytkowniku.
  • Blürb - krakowskie studio brandingowe.
  • Ran Segall - projektant UX i UI z Izraela, który współpracuje z wieloma startupami.
  • Paweł Ruszlewski - opowie o romansie projektowania graficznego z VR i AR.
  • Wioletta i Marek Gajowi - psychoterapeuci psychoanalityczni, opowiedzą o tym jak nasza nieświadomość wpływa na kreatywność.
  • Mateusz Machalski - typograf i podróżnik, człowiek rakieta realizujący 1000 rzeczy na raz.

DWIE ŚCIEŻKI

W tym roku uczestnicy będą mieli do wyboru dwie ścieżki jednocześnie. Na Scenie Głównej prelegenci będą mówić o swoich osobistych doświadczeniach, umiejętnościach miękkich, inspiracjach, odkryciach i obserwacjach.

A na Scenie Eksperckiej skupią się na bardziej precyzyjnych zagadnieniach dotyczących technologii, sposobu pracy i narzędziach.

PRAKTYCZNE WARSZTATY

Każdy posiadacz biletu będzie mógł skorzystać z warsztatów, odbywających się w czasie konferencji. Różnorodna tematyka będzie będzie obejmowała m.in.: finanse freelancera, zarządzanie sobą w czasie, czy budowanie skutecznego komunikatu dla marki. Uczestnicy będą mieli też okazję stworzyć własnoręcznie notatniki razem z Fajnymi Chłopakami.

NETWORKING

Poznawanie się wzajemnie to jedna z najważniejszych części konferencji. W tym roku organizatorzy planują wiele aktywności i przebiegłych praktyk, żeby pomóc uczestnikom nawiązać nowe znajomości. Dodatkowo, bardzo pomocna w nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych i towarzyskich jest lista uczestników, do której dostęp ma każdy posiadacz biletu. Dzięki niej można zobaczyć kto jeszcze pojawi się na wydarzeniu. Zachęcamy do zapoznawania się i umawiania na spotkania w strefie relaksu.

TARGI ELEMENT MARKET

Jak co roku organizatorzy zapraszają też na stoiska partnerów i lokalnych projektantów, którzy oferują swoje prace: plakaty, biżuterię, ceramikę, czy ubrania. Z kolei w strefie Element Eats będą czekały na Was foodtrucki z różnymi opcjami: mięsne, wege i bezglutenowe.  

CO OTRZYMASZ W RAMACH BILETU?

  • Dwa dni wykładów
  • Dwie sceny: główna i ekspercka
  • Prelegenci z całego świata
  • Kameralne konsultacje z prelegentami
  • Praktyczne warsztaty
  • Dostęp do listy uczestników i możliwość budowania kontaktów jeszcze przed wydarzeniem
  • Rozbudowane sesje networkingowe
  • Torby konferencyjne
  • Stoiska w ramach Element Market i strefy Element Eats z bogatym wyborem przekąsek
  • Afterparty

CALL FOR PAPERS

Jeśli chcesz zostać prelegentem tegorocznej edycji Element Talks lub poprowadzić warsztaty, to koniecznie zgłoś się do Call for Papers. Nabór trwa do 15 kwietnia, a wszelkie szczegóły znajdziesz TUTAJ

EUROPEAN DESIGN FESTIVAL

W tym roku konferencja jest częścią wyjątkowego wydarzenia, jakim jest European Design Festival. Odbywa się on co roku w innym miejscu w Europie przyciągając najlepszych projektantów graficznych z naszego kontynentu. Dzięki zaangażowaniu całego środowiska projektantów i ogromnemu wsparciu Miasta Stołecznego Warszawa, możemy to wyjątkowe wydarzenie gościć w naszej stolicy. Konferencja Element Talks jest jedną z jego wielu składowych.

GDZIE I KIEDY?

  • Data konferencji: 8-9 czerwca
  • Miejsce: ul. Mińska 65 w Warszawie
  • Więcej szczegółów na stronie konferencji TUTAJ
  • Sprzedaż biletów rusza 4 kwietnia o godzinie 12.00.

Źródło: Element Talks

Dodatkowe informacje:

Organizatorzy:
Element Talks • Miasto Stołeczne Warszawa

Partnerzy:
Identyfikacja wizualna Festiwalu: Uniforma

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764