logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Element Talks: Czerwcowe spotkanie kreatywnych z całej Europy

  PR 09.04.2019, przeczytano 381 razy
ilustracjastrzałka

Element Talks to konferencja dla projektantów graficznych w Polsce poruszająca praktyczne aspekty pracy w branży kreatywnej. Szósta edycja wydarzenia odbędzie się 8 i 9 czerwca i tym razem będzie częścią European Design Festival 2019, który na kilka dni zamieni Warszawę w europejską stolicę projektowania graficznego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/element-talks%3A-czerwcowe-spotkanie-kreatywnych-z-calej-europy,382029,artykul.html

Jak co roku organizatorzy spodziewają się ponad 2000 kreatywnych z całej Europy. Jeśli pracujesz jako projektant, z projektantami albo po prostu interesujesz się grafiką użytkową, koniecznie zarezerwuj sobie drugi weekend czerwca.

TEMAT PRZEWODNI - O CZYM BĘDZIEMY MÓWIĆ?

Hasłem przewodnim tegorocznej edycji jest PORTFOLIO IS DEAD. Organizatorzy chcą zastanowić się nad tym, czy portfolio jest nadal wizytówką projektanta. A może w dzisiejszych czasach ważniejsze są inne umiejętności i kompetencje? Jeśli tak, to jakie? W jaki sposób powinniśmy się rozwijać jako projektanci i jakich zmian możemy się spodziewać w najbliższych latach w naszej branży? Jakie nowe technologie mamy do dyspozycji? Wykłady zahaczą również o temat psychicznego komfortu i problemów związanych z pracą w branży kreatywnej.

Uczestników Element Talks czekają 2 dni wykładów i warsztatów z ekspertami z całego świata oraz szereg dodatkowych atrakcji.

PRELEGENCI

Podczas konferencji zobaczycie około 30 prelegentów. Wystąpią m.in.:

  • Michael Bierut - jeden z najsłynniejszych projektantów graficznych na świecie. Wspólnik w Pentagram Studio w Nowym Jorku, autor bestsellerowych książek w dziedzinie designu.
  • Daniel Mizieliński - autor gier i książek dla dzieci, które są w domach milionów ludzi na całym świecie.
  • Mr Bingo - ilustrator, raper, performer. Znany między innymi z projektu Hate Mail, w którym ludzie płacili mu, aby wysyłał im pocztówki z obraźliwymi rysunkami czy z akcji crowdfundingowej, którą promował rapowy utwór jego autorstwa.
  • Peter Bilak - typograf, projektant graficzny, założyciel domu typograficznego Typotheque i nowatorskiej platformy z fontami Fontstand.
  • Joanna Skorupska - założycielka radicalzz.studio. Future Strategist & Designer z holistycznym podejściem do projektowania usług i produktów skupionych na końcowym użytkowniku.
  • Blürb - krakowskie studio brandingowe.
  • Ran Segall - projektant UX i UI z Izraela, który współpracuje z wieloma startupami.
  • Paweł Ruszlewski - opowie o romansie projektowania graficznego z VR i AR.
  • Wioletta i Marek Gajowi - psychoterapeuci psychoanalityczni, opowiedzą o tym jak nasza nieświadomość wpływa na kreatywność.
  • Mateusz Machalski - typograf i podróżnik, człowiek rakieta realizujący 1000 rzeczy na raz.

DWIE ŚCIEŻKI

W tym roku uczestnicy będą mieli do wyboru dwie ścieżki jednocześnie. Na Scenie Głównej prelegenci będą mówić o swoich osobistych doświadczeniach, umiejętnościach miękkich, inspiracjach, odkryciach i obserwacjach.

A na Scenie Eksperckiej skupią się na bardziej precyzyjnych zagadnieniach dotyczących technologii, sposobu pracy i narzędziach.

PRAKTYCZNE WARSZTATY

Każdy posiadacz biletu będzie mógł skorzystać z warsztatów, odbywających się w czasie konferencji. Różnorodna tematyka będzie będzie obejmowała m.in.: finanse freelancera, zarządzanie sobą w czasie, czy budowanie skutecznego komunikatu dla marki. Uczestnicy będą mieli też okazję stworzyć własnoręcznie notatniki razem z Fajnymi Chłopakami.

NETWORKING

Poznawanie się wzajemnie to jedna z najważniejszych części konferencji. W tym roku organizatorzy planują wiele aktywności i przebiegłych praktyk, żeby pomóc uczestnikom nawiązać nowe znajomości. Dodatkowo, bardzo pomocna w nawiązywaniu nowych kontaktów biznesowych i towarzyskich jest lista uczestników, do której dostęp ma każdy posiadacz biletu. Dzięki niej można zobaczyć kto jeszcze pojawi się na wydarzeniu. Zachęcamy do zapoznawania się i umawiania na spotkania w strefie relaksu.

TARGI ELEMENT MARKET

Jak co roku organizatorzy zapraszają też na stoiska partnerów i lokalnych projektantów, którzy oferują swoje prace: plakaty, biżuterię, ceramikę, czy ubrania. Z kolei w strefie Element Eats będą czekały na Was foodtrucki z różnymi opcjami: mięsne, wege i bezglutenowe.  

CO OTRZYMASZ W RAMACH BILETU?

  • Dwa dni wykładów
  • Dwie sceny: główna i ekspercka
  • Prelegenci z całego świata
  • Kameralne konsultacje z prelegentami
  • Praktyczne warsztaty
  • Dostęp do listy uczestników i możliwość budowania kontaktów jeszcze przed wydarzeniem
  • Rozbudowane sesje networkingowe
  • Torby konferencyjne
  • Stoiska w ramach Element Market i strefy Element Eats z bogatym wyborem przekąsek
  • Afterparty

CALL FOR PAPERS

Jeśli chcesz zostać prelegentem tegorocznej edycji Element Talks lub poprowadzić warsztaty, to koniecznie zgłoś się do Call for Papers. Nabór trwa do 15 kwietnia, a wszelkie szczegóły znajdziesz TUTAJ

EUROPEAN DESIGN FESTIVAL

W tym roku konferencja jest częścią wyjątkowego wydarzenia, jakim jest European Design Festival. Odbywa się on co roku w innym miejscu w Europie przyciągając najlepszych projektantów graficznych z naszego kontynentu. Dzięki zaangażowaniu całego środowiska projektantów i ogromnemu wsparciu Miasta Stołecznego Warszawa, możemy to wyjątkowe wydarzenie gościć w naszej stolicy. Konferencja Element Talks jest jedną z jego wielu składowych.

GDZIE I KIEDY?

  • Data konferencji: 8-9 czerwca
  • Miejsce: ul. Mińska 65 w Warszawie
  • Więcej szczegółów na stronie konferencji TUTAJ
  • Sprzedaż biletów rusza 4 kwietnia o godzinie 12.00.

Źródło: Element Talks

Dodatkowe informacje:

Organizatorzy:
Element Talks • Miasto Stołeczne Warszawa

Partnerzy:
Identyfikacja wizualna Festiwalu: Uniforma

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764