logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Element Talks: Współpraca tematem 3. konferencji dla projektantów

   22.03.2016, przeczytano 848 razy
ilustracjastrzałka

Organizatorki konferencji Element Talks (wcześniej Elementarz Projektanta) zapraszają na trzecią już edycję imprezy, która odbędzie się 23 i 24 kwietnia 2016 w Praskiej Drukarni w Warszawie. Jest to największa w Polsce konferencja skupiająca projektantów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/element-talks%3A-wspolpraca-tematem-3.-konferencji-dla-projektantow,27919,artykul.html

Element Talks to konferencja poświęcona przedsiębiorczości projektanta i praktycznym aspektom jego pracy, takim jak: negocjacje, wycena własnej pracy, kontakt z klientem czy prawo autorskie. Wydarzenie organizowane przez dwie studentki Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, Paulinę Kacprzak i Olgę Rafalską, skierowane jest do projektantów graficznych, wzornictwa, mody, wnętrz, architektów i osób związanych ze środowiskiem projektowym.

W ostatniej edycji wzięło udział aż 1600 uczestników z całej Polski. W tym roku, wśród prelegentów znajdą się również goście z zagranicy, a dzięki tłumaczeniom symultanicznym, wykłady będą dostępne także dla uczestników anglojęzycznych. Nie zabraknie też polskich gwiazd i specjalistów z dziedziny produktywności czy finansów.

Tematem przewodnim tegorocznej konferencji jest WSPÓŁPRACA. Prelegenci opowiedzą o różnorodnych relacjach, w jakie wchodzi projektant podczas swojej pracy – z innymi pracownikami w biurze, projektantami, klientami czy podwykonawcami. Wśród prelegentów znajdą się między innymi duet projektantów z Nowego Jorku - Anton&Irene, Współzałożyciel i dyrektor kreatywny studia White Cat i marki modowej UEG - Michał Łojewski czy badaczka trendów w designie, innowacji i biznesie - Zuzanna Skalska.

Oprócz ciekawych wykładów będzie można wziąć udział w różnego rodzaju warsztatach - zarówno całodziennych, jak i krótkich, odbywających się w trakcie trwania konferencji.

Wydarzenie przyciąga co roku zarówno studentów jak i projektantów z kilku(nasto)letnim stażem pracy. Program konferencji będzie podzielony na dwa poziomy: elementarny i zaawansowany, tak aby odpowiedzieć na potrzeby wszystkich uczestników.

Nowością podczas konferencji i jedną z najciekawszych atrakcji jest Element Interview, czyli symulowane rozmowy kwalifikacyjne przeprowadzane przez przedstawicieli najlepszych studiów projektowych i agencji. Po zakończeniu rozmowy uczestnik otrzyma informację zwrotną od pracodawcy na temat swoich mocnych i słabych stron. Dzięki temu osoby obawiające się momentu rozmowy kwalifikacyjnej będą mogły lepiej przygotować się do takiej sytuacji w prawdziwym życiu.

Jak co roku będzie można również liczyć na prywatne konsultacje z prelegentami. Rozbudowana przestrzeń networkingowa z pewnością zachęci uczestników do nawiązywania nowych znajomości i wymiany wizytówek w czasie przerw.

Współorganizatorem Element Talks jest miasto stołeczne Warszawa. Konferencja objęta jest patronatem honorowym Narodowego Centrum Kultury. Partnerami wydarzenia są między innymi Uniwersytet Artystyczny w Poznaniu, Ikea, Pan Tu Nie Stał , Idea Bank, Kinga Pienińska, Nozbe, Vox, Eduweb.pl, Wacom, Arctic Paper, Papierowy Dizajn, Panowie Programiści, Brand24, Kruger +, Fromsquare

23-24 kwietnia 2016
Praska Drukarnia, Mińska 65, Warszawa
wydarzenie biletowane

Więcej informacji: http://www.elementtalks.com/

Źródło: STGU

www.stgu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764