logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Elementarz UX - konferencja online

  PR 20.06.2020, przeczytano 1112 razy
ilustracja

Branża UX odpowiedzią na niepewne czasy na rynku pracy. Elementarz UX to propozycja dla wszystkich, którzy szukają nowych narzędzi do pracy lub chcą się przebranżowić na UX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/elementarz-ux---konferencja-online,387488,artykul.html

W nowej rzeczywistości, w której wszyscy próbujemy się odnaleźć i funkcjonować, jeszcze lepiej, trzeba zrozumieć potrzeby użytkowników oraz ograniczenia otoczenia. Misją konferencji Elementarz UX jest pokazać jak współcześnie projektować (produkty, usługi, komunikację), aby spełniać te potrzeby. Wydarzenie odbędzie się w dniach 24-26 czerwca 2020, w formie trzydniowej konferencji online. 

Elementarz UX to wydarzenie z intensywnym programem aktywności, wypełnione wykładami, praktycznymi warsztatami i konsultacjami z ekspertami z branży. Jest skierowane do osób, które myślą o zmianie pracy i szukają nowych możliwości oraz wszystkich, którzy pragną wykorzystywać metody User Experience w swojej obecnej pracy, sprawiając że będzie efektywniejsza i sprawniejsza. Konferencja w pełni skupia się na zagadnieniach UX, od badań po projektowanie, przybliżonych w przystępnej, praktycznej formie. Uczestnicy codziennie rano otrzymają dostęp do wcześniej przygotowanych wykładów na dany dzień. Od każdego z prowadzących otrzymają również prezentację, jej podsumowanie w formie pisemnej i pracę domową. Warsztaty i networking będą się odbywać na żywo popołudniami. Do udziału w konferencji zaproszeni zostali czynni zawodowo eksperci, którzy pokażą jak wszechstronną i wielowymiarową dziedziną jest UX. O swojej pracy opowie m.in Aleksandra Bis, projektantka UX, współzałożycielka inicjatywy DareIT, działającej na rzecz zwiększenia reprezentacji kobiet w IT, Wojtek Kutyła, projektant usług (Service Design), którego specjalnością jest koordynacja procesów cyfrowej transformacji w organizacjach sektora publicznego, czy Karina Ślęzak, humanistka, która znalazła swoje miejsce zawodowe jako projektantka treści (UX writer).

Krok po kroku w świat UX

Uczestnicy wyniosą z Elementarza podstawy wiedzy dotyczącej UX. Poznają fundamenty user experience, nauczą się przeprowadzania badań, tak, by lepiej definiować potrzeby użytkowników i weryfikować swoje rozwiązania, poznają podstawy projektowania treści, by były zrozumiałe dla odbiorców, oraz zasady użyteczności, które sprawiają, że produkt jest bardziej intuicyjny w obsłudze. Dodatkowo tydzień po konferencji będzie możliwość konsultacji portfolio z ekspertami, wśród nich projektanci usług, treści, stratedzy i badacze. 

Wszystkim niezdecydowanym czy Elementarz UX to jest propozycja dla nich, czy nauczą się czegoś nowego gwanrantujemy zwrot kosztów biletu, jeśli okaże się że konferencja nie była dla nich rozwijająca – mówi Agnieszka Naplocha, współorganizatorka konferencji – a dla tych, którzy potrzebują pomocy w przekonaniu przełożonych, że udział w wydarzeniu jest inwestycją w rozwój pracowników i firmy mamy do pobrania na naszej stronie list do szefa, zbierający argumenty i opisujący korzyści z udziału. 

UX jest wszędzie

User Experience to nie jest nowa dziedzina branży technologicznej, a sposób myślenia i zestaw metod, które pozwalają efektywniej prowadzić biznes, pracować w zespole i projektować produkty i usługi. Udział w konferencji przyda się osobom prowadzącym małe biznesy, właścicielom, marketerom czy twórcom internetowym, którzy szukają możliwości rozwoju swoich firm. Wbrew powszechnej opinii jest też obszarem, w którym świetnie odnajdą się humaniści. UX jest wszędzie tam, gdzie zachodzi interakcja między użytkownikiem (klientem), firmą i jej zasługami. Bez względu na to, czy jest się umysłem ścisłym czy nie, czy prowadzi się serwis bookingowy czy zakład krawiecki, w swojej pracy można stosować narzędzia User Experience: zbadać potrzeby użytkownika, przetestować produkt i ulepszyć usługę. 

Elementarz UX

Data: 24-26 czerwca 2020

Miejsce: online

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorzy:
Konferencja jest wspólnym projektem Element Talks i The Awwwesomes.

Element Talks – Element Talks to artykuły, konferencje i warsztaty dla projektantów oraz osób związanych z branżą kreatywną. Wydarzenia poruszają praktyczne aspekty pracy projektanta, są też okazją do nawiązywania międzynarodowych znajomości i wymiany doświadczeń.

The Awwwesomes – Społeczność ludzi zajmujących się designem, UX-em i technologiamii. W ramach The Awwwesomes organizowane są warsztaty z kodowania i projektowania oraz internetowe cykle edukacyjne na instagramie.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764