logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Elephate z europejskim wyróżnieniem

  PR 22.03.2021, przeczytano 496 razy

Poznaliśmy wyniki drugiej edycji European Content Awards. W kategorii najlepsza kampania B2B nagrodzono wrocławską agencję Elephate – za współpracę z Europejskim Funduszem Leasingowym. Branżowe wyróżnienia przyznano 18 marca na gali, która w tym roku odbyła się online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/elephate-z-europejskim-wyroznieniem,390720,artykul.html

Nagrody European Content Awards zostały wręczone po raz drugi. Doceniono nimi najlepsze kampanie i strategie content marketingowe zrealizowane w 2020 roku. Elephate była jedną z dwóch polskich agencji, które znalazły się wśród nominowanych. Finalnie wyróżniono ją statuetką w kategorii B2B CONTENT CAMPAIGN OF THE YEAR, w której rywalizowała z aż 9 konkurentami. Nagrodzono strategię, która obejmuje prowadzenie bloga firmowego „Biznes i Ty” oraz tworzenie kampanii digital PR dla Europejskiego Funduszu Leasingowego.

Do finału konkursu zakwalifikowano również 8 innych projektów Elephate. Na shortliście ogłoszonej 19 lutego br. znalazły się nominacje za:

  • najlepszą kampanię w branży retail – za współpracę z Nutridome.pl oraz wokularach.pl;
  • najlepszą kampanię w branży finansowej – za współpracę z Europejskim Funduszem Leasingowym;
  • najlepszą kampanię w branży turystycznej – za współpracę z Triverna.pl;
  • najlepszą strategię content marketingową roku – za współpracę z Europejskim Funduszem Leasingowym;
  • najlepszą odpowiedź na kryzys – za współpracę z marką VOX;
  • najlepszą serię content marketingową – za współpracę z marką VOX;
  • najlepszą kampanię opartą na outreachu – za współpracę z marką VOX.

- Sporym wyróżnieniem było już dla nas otrzymanie 9 nominacji w 8 kategoriach do tegorocznych European Content Awards. Cieszymy się, że praca naszej agencji została finalnie doceniona statuetką w kategorii B2B. To nie tylko ukoronowanie znakomitych rezultatów podjętych przez nas działań, ale również motywacja do osiągania dalszych sukcesów wraz z naszymi klientami – mówi Wojtek Mazur, CEO i założyciel agencji Elephate.

  • Z pełną listą zwycięzców można zapoznać się TUTAJ.

Źródło: Elephate

www.elephate.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764