logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Eliza Bujnowska przechodzi z CCC do dentsu Polska

  PR 08.07.2024, przeczytano 370 razy
ilustracja

Do dentsu Polska dołączyła Eliza Bujnowska i objęła stanowisko Analytics & Data Science Director. W dentsu odpowiada za tworzenie i rozwój nowych produktów i usług dedykowanych klientom w obszarze Data oraz jakość obsługi w tym obszarze. Ponadto jest odpowiedzialna za realizację bieżących potrzeb klientów w zakresie AdOps, Digital Analytics i Data Science. Bujnowska zarządza 17-osobowym zespołem i raportuje bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, Chief Delivery Officera w dentsu Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/eliza-bujnowska-przechodzi-z-ccc-do-dentsu-polska,404929,artykul.html

Bardzo się cieszę, że Eliza dołączyła do dentsu, bo jest managerką z wieloletnim doświadczeniem, która doskonale rozumie wartość danych w podejmowaniu decyzji biznesowych. Ma też doświadczenie w zarządzaniu dużym zespołem w tym obszarze i perspektywę pracy po stronie klienta z obszaru retail, co tworzy unikatowy zestaw kompetencji – komentuje Marcin Dobrzyniecki, Chief Delivery Officer w dentsu Polska.

Eliza Bujnowska w swojej karierze pracowała nad rozwojem analityki, wnioskowania w oparciu o dane w obszarze bankowości, programów lojalnościowych, sprzedaży detalicznej oraz e-commerce. W ostatnim czasie związana była CCC, gdzie odpowiadała za Data&AI Hub, dostarczający wsparcie raportowo-analityczne oraz rozwiązania ML w obszarze Customer Intelligence.
Posiada doświadczenie w opracowywaniu strategii komunikacji bezpośredniej z klientem, oceny efektywności marketingowej, optymalizacji działań marketingowych oraz wsparcia sprzedaży. A dzięki znajomości rozwiązań chmurowych i inżynierii danych, współpracuje zarówno z zespołami biznesowymi, jak i IT nad realizacją projektów wykorzystujących platformy danowe do zwiększania efektywności biznesowej. Jej doświadczenie obejmuje kierowanie zespołami data science i analitycznymi, gdzie doskonaliła umiejętności wykorzystywania danych do uzyskiwania praktycznych wniosków i optymalizacji procesów podejmowania decyzji poprzez zastosowanie technik uczenia maszynowego oraz AI.

Absolwentka Wydziału Matematyki, Informatyki i Mechaniki Uniwersytetu Warszawskiego, z wykształcenia matematyk ze specjalizacją w uczeniu maszynowym. Występuje i uczestniczy w radach programowych konferencji Data Science Summit, Data Economy Congress, CDO Forum.

Źródło: dentsu Polska

dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awanse w OneMulti
Agencja PR OneMulti wraz z początkiem lipca dokonała wzmocnienia swojego zespołu i awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników – Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. Zmiany kadrowe odzwierciedlają strategię firmy skupioną na rozwoju kadr i podnoszeniu jakości usług.
Beata Nowalska poprowadzi marketing Empik Go i Virtualo
Beata Nowalska objęła stanowisko Digital Content Marketing Director w Grupie Empik. Na tym miejscu zastąpiła Jakuba Ambrożewskiego, który pokieruje analogicznym działem w spółce Going (Grupa Empik).
Zmiany w zespole Client Engagement agencji VML
Urszula Zielińska awansowała w strukturach Client Engagement agencji VML. Do zespołu VML dołączył także Bartosz Teresiak. 
VerdeAgency z transferami do działu obsługi klienta, strategii i kreacji
VerdeAgency, agencja założona z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla mocno rozbudowuje swoje struktury.
Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764