logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Elizaveta Sherstova wzmacnia zespół Kamikaze

  PR 07.01.2021, przeczytano 525 razy
ilustracja

Zespół agencji Kamikaze wzmocniła Elizaveta Sherstova. Obejmując stanowisko Paid Media Specialist, dołącza do teamu mediowego agencji, który od niedawna prowadzi Julia Ożyjiwska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/elizaveta-sherstova-wzmacnia-zespol-kamikaze,389758,artykul.html

Elizaveta Sherstova karierę związaną z marketingiem i komunikacją digital rozpoczynała w 2012 roku we wrocławskiej firmie szkoleniowej Active Strategy. Bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pracowała od 2019 roku w firmie UTEC Logistics, na stanowisku Digital Marketing Specialist SEO/SEM, a wcześniej pracowała m.in. jako Marketing & Sales Specialist w Akwawit SA.

Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, gdzie ukończyła studia magisterskie na Wydziale Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (kierunek Communication Design).

W Kamikaze Elizaveta Sherstova obejmuje stanowisko Paid Media Specialist, dołączając do zespołu mediowego agencji, którym zarządza  Julia Ożyjiwska.

– Przyjście do Kamikaze Julii Ożyjiwskiej kilka miesięcy temu i teraz Lizy Sherstovej, to konsekwencje przyjętej przez nas strategii, by w 2021 roku mocno rozbudowywać obszar mediowy, rozwijając dalej kompetencje w obszarze planowania i prowadzenia kampanii mediowych. Widzimy synergie jakie osiągamy pracując jednocześnie na budżetach komunikacyjnych i mediowych, ważne jest też to, że nasi klienci doceniają sytuację, w której agencja prowadzi działania kompleksowo i bierze pełną odpowiedzialność za rezultaty. Nie bez znaczenia w przypadku transferów Julii i Lizy jest też bardzo dobra znajomość języków obcych - realizujemy projekty dla ambitnych polskich marek, które inwestują w działania na rynkach CEE i kompetencje językowe nabierają w tym kontekście dużej wagi  – komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner w Kamikaze.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764