logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Elizaveta Sherstova wzmacnia zespół Kamikaze

  PR 07.01.2021, przeczytano 262 razy
ilustracja

Zespół agencji Kamikaze wzmocniła Elizaveta Sherstova. Obejmując stanowisko Paid Media Specialist, dołącza do teamu mediowego agencji, który od niedawna prowadzi Julia Ożyjiwska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/elizaveta-sherstova-wzmacnia-zespol-kamikaze,389758,artykul.html

Elizaveta Sherstova karierę związaną z marketingiem i komunikacją digital rozpoczynała w 2012 roku we wrocławskiej firmie szkoleniowej Active Strategy. Bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pracowała od 2019 roku w firmie UTEC Logistics, na stanowisku Digital Marketing Specialist SEO/SEM, a wcześniej pracowała m.in. jako Marketing & Sales Specialist w Akwawit SA.

Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego, gdzie ukończyła studia magisterskie na Wydziale Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (kierunek Communication Design).

W Kamikaze Elizaveta Sherstova obejmuje stanowisko Paid Media Specialist, dołączając do zespołu mediowego agencji, którym zarządza  Julia Ożyjiwska.

– Przyjście do Kamikaze Julii Ożyjiwskiej kilka miesięcy temu i teraz Lizy Sherstovej, to konsekwencje przyjętej przez nas strategii, by w 2021 roku mocno rozbudowywać obszar mediowy, rozwijając dalej kompetencje w obszarze planowania i prowadzenia kampanii mediowych. Widzimy synergie jakie osiągamy pracując jednocześnie na budżetach komunikacyjnych i mediowych, ważne jest też to, że nasi klienci doceniają sytuację, w której agencja prowadzi działania kompleksowo i bierze pełną odpowiedzialność za rezultaty. Nie bez znaczenia w przypadku transferów Julii i Lizy jest też bardzo dobra znajomość języków obcych - realizujemy projekty dla ambitnych polskich marek, które inwestują w działania na rynkach CEE i kompetencje językowe nabierają w tym kontekście dużej wagi  – komentuje Michał Ryszkiewicz, Managing Partner w Kamikaze.

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
Aż 22 pracowników Bluerank otrzymało awans w wyniku właśnie zakończonych rocznych rozmów rozwojowych. To blisko 20% osób zatrudnionych w agencji. Zmiana stanowisk to efekt realizacji celów przez pracowników oraz ich dalszego rozwoju w kierunku profilowanych ścieżek specjalistycznych. Bluerank wdrożył nowy model kompetencji, który wynika ze...
Nowy Lech Free 0,0% Arbuz z miętą w nowej reklamie

W najnowszej odsłonie kampanii „Lechendy mogą wszystko” pewien sympatyczny siłacz staje przed trudnym zadaniem. Do jego wykonania potrzeba nie tylko siły, ale i potężnej dawki poczucia humoru oraz puszki nowego, bezalkoholowego Lecha Free 0,0% Arbuz z miętą.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764