logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Elle – ponad 1,7mln wyświetleń na Tiktok

  PR 27.02.2020, przeczytano 1221 razy
ilustracjastrzałka

ELLE to tytuł, który jako pierwszy magazyn w Polsce pojawił się na platformie TikTok.  Zaskoczył użytkowników platformy jakościową rozrywką utrzymaną w estetyce premium. Na kanale zobaczymy bohaterów ze świata mody i popkultury, muzyczne wideo, a także poznamy bliżej pracę redakcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/elle-%E2%80%93-ponad-1%2C7mln-wyswietlen-na-tiktok,385854,artykul.html

TikTok to alternatywna platforma umożliwiająca naszym partnerom prezentowanie treści i produktów. Coraz więcej budżetów reklamowych marki lokują właśnie na tej platformie. Wideo na TikToku ma już dziś większe zasięgi niż na Instagramie. A ELLE specjalizuje się w internetowym contencie wideo spersonalizowanym z myślą o każdym z naszych kont społecznościowych.

Grudniowe badania (GEMIUS PBI) pokazują, że obecnie posiadając 1,4 mln polskich użytkowników, platforma jest na 6. miejscu wśród aplikacji społecznościowych na naszym rynku i ma wśród nich największą dynamikę wzrostu. W Polsce TikTok został już pobrany 5,7 mln razy (Priori Data).

Swoje konta na TikToku mają już takie marki mediowe jak Washington Post, przybywa też domów mody - TikToka założyło Versace. Jesteśmy pewni, że z odpowiednią strategią i kreatywnym konceptem stworzymy tam także przestrzeń dla ELLE. – mówi Marta Kowalska, redaktor prowadząca ELLE.pl

Kanał ELLE od stycznia wygenerował 1,7 mln wyświetleń.

Źródło: Burda International Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764