ELLE to tytuł, który jako pierwszy magazyn w Polsce pojawił się na platformie TikTok. Zaskoczył użytkowników platformy jakościową rozrywką utrzymaną w estetyce premium. Na kanale zobaczymy bohaterów ze świata mody i popkultury, muzyczne wideo, a także poznamy bliżej pracę redakcji.
TikTok to alternatywna platforma umożliwiająca naszym partnerom prezentowanie treści i produktów. Coraz więcej budżetów reklamowych marki lokują właśnie na tej platformie. Wideo na TikToku ma już dziś większe zasięgi niż na Instagramie. A ELLE specjalizuje się w internetowym contencie wideo spersonalizowanym z myślą o każdym z naszych kont społecznościowych.
Grudniowe badania (GEMIUS PBI) pokazują, że obecnie posiadając 1,4 mln polskich użytkowników, platforma jest na 6. miejscu wśród aplikacji społecznościowych na naszym rynku i ma wśród nich największą dynamikę wzrostu. W Polsce TikTok został już pobrany 5,7 mln razy (Priori Data).
Swoje konta na TikToku mają już takie marki mediowe jak Washington Post, przybywa też domów mody - TikToka założyło Versace. Jesteśmy pewni, że z odpowiednią strategią i kreatywnym konceptem stworzymy tam także przestrzeń dla ELLE. – mówi Marta Kowalska, redaktor prowadząca ELLE.pl
Kanał ELLE od stycznia wygenerował 1,7 mln wyświetleń.
Źródło: Burda International Poland