logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Elmodis nowym Klientem 365PR

  PR 11.04.2018, przeczytano 364 razy

Od początku roku do grona Klientów 365PR, marki 365 agencja, dołączyła polska spółka technologiczna ELMODIS. Współpraca obejmuje prowadzenie działań PR na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/elmodis-nowym-klientem-365pr,36114,artykul.html

ELMODIS to młoda spółka technologiczna i jeden z najważniejszych graczy polskiego Przemysłowego Internetu Rzeczy. Firma opracowała kompletny system sprzętowo-programowy wspierający pracę służb utrzymania ruchu oraz całych zakładów przemysłowych. Opatentowana technologia dostarcza użytkownikowi istotnych informacji o stanie oraz pracy maszyny, tym samym pozwalając uniknąć awarii, nieplanowanych przestojów oraz poprawić bezpieczeństwo i obniżyć koszty produkcji.

Do zadań zespołu 365PR należy kompleksowe zarządzanie komunikacją ELMODIS w mediach tradycyjnych i Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem branży przemysłowej oraz mediów biznesowych. W ramach współpracy PR prowadzone jest też dedykowane biuro prasowe firmy.

ELMODIS to kolejny klient agencji z obszaru technologii. Od września 2017 roku 365PR odpowiada również za prowadzenie działań PR dla węgierskiej firmy WebEye - czołowego dostawcy aplikacji telematycznych dla branży transportowej.

Źródło: 365PR

www.365agencja.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764