logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Elżbieta Jakubowska dołącza do Level Up Media

  PR 24.08.2020, przeczytano 270 razy

Ela Jakubowska dołączyła do zespołu LEVEL UP MEDIA na stanowisku Senior Account Managera. Do jej zadań należy planowanie i zakup mediów oraz współpraca z klientami i partnerami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/elzbieta-jakubowska-dolacza-do-level-up-media,388184,artykul.html

Ostatnio pracowała w agencji ClickAd Interactive gdzie przez 5 lat prowadziła stałe działania digitalowe w obszarze wizerunkowym i performance dla Vectra S.A. Uczestniczyła w przygotowaniu i realizacji ofert przetargów publicznych m.in. dla Ministerstwa Rozwoju, Województwa Pomorskiego, oraz prowadziła zespół deweloperski realizując kampanie online i niestandardowe kampanie OOH min. dla Złota 44, Mennica Residence, Polnord, RSM Praga.

Doświadczenie w mediach zdobyła pracując m.in. w dziale agencyjnym Agora S.A., IDG Poland, oraz Vogel Burda Communication. Ela studiowała Handel Zagraniczny w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Warszawie.

Źródło: LEVEL UP MEDIA

www.levelupmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trotec przedstawia nowe oprogramowanie laserowe „Trotec Ruby”
Dzięki „Ruby” praca z laserem jest prostsza i szybsza. Nowe oprogramowanie laserowe jest uruchamiane w przeglądarce internetowej i umożliwia w pełni cyfrową pracę. Trotec Ruby zostało zapropogramowane całkowicie od podstaw i oparte jest na nowoczesnej, sieciowej architekturze.
Ziemniak - prawdziwy bohater smaku Lay’s
Chipsy Lay’s są tak pyszne i chrupiące, że ciężko im się oprzeć. Nie każdy jednak wie, że swój smak zawdzięczają… doskonałym polskim ziemniakom*. Dlatego powstała nowa kampania promująca markę pod hasłem „Ziemniak. Prawdziwy bohater smaku Lay's”.
Akcja edukacyjna Kompanii Piwowarskiej „Nie wypadaj z obiegu”
„Nie wypadaj z obiegu” to edukacyjna akcja Kompanii Piwowarskiej – największej firmy branży piwnej w Polsce. Firma przekonuje, że oddawanie butelek jest modne. Dlatego do współpracy zaprosiła magazyn GLAMOUR, modelkę Zuzę Kołodziejczyk i cenioną projektantkę – Magdę Hasiak. Efektem tej współpracy jest modna nerka, w której można nosić...
Niespełna tydzień temu marka Huawei zaprezentowała swoją najnowszą serię Mate 40, a flagowy Mate 40 Pro już został okrzyknięty nowym królem mobilnej fotografii.
Grupa Carlsberg - jeden z wiodących browarów na świecie, powierzyła realizację kluczowych projektów globalnych z zakresu E-commerce agencji Pathfinder 23.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764