logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Elżbieta Kręt – z Universal Mccann do Mediacom Warszawa

  PR 03.11.2021, przeczytano 645 razy
ilustracja

Elżbieta Kręt wzmocniła zespół MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Client Directora. Do MediaComu przeszła bezpośrednio z Universal McCann, gdzie pracowała 18 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/elzbieta-kret-%E2%80%93-z-universal-mccann-do-mediacom-warszawa,393631,artykul.html

Elżbieta Kręt ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowo-marketingowej, jej kariera zawodowa związana jest od początku z domami mediowymi.

Swoje pierwsze kroki zawodowe stawiała w 2000 roku, w domu mediowym OMD. Następnie dołączyła do Universal McCann. Tam przeszła ścieżkę kariery od Media Plannera do Group Account Directora i właśnie tę funkcję pełniła od 2006 roku do czasu przejścia do MediaCom.

W trakcie swojej kariery zawodowej Elżbieta Kręt obsługiwała strategicznie i operacyjnie takich klientów jak m.in. Microsoft, MasterCard, Polkomtel, General Motors, HBO czy J&J.

W ostatnim czasie kierowała zespołem, który współpracował z Media Markt, Orkla Care, Spotify, Tous, Mattel.

W MediaCom Warszawa objęła stanowisko Client Directora. Kręt będzie koordynowała pracę zespołu, pracującego dla klientów Mars i Decathlon.

- Bardzo się cieszymy z tego transferu – Ela ma kilkunastoletnie doświadczenie w budowaniu i prowadzeniu zespołu, koordynacji projektów przetargowych i współpracy z międzynarodowymi markami. Ma na koncie również liczne nominacje i nagrody branżowe, takie jak Effie, Media Tredy czy EuroBest. Jej przejście do MediaCom Warszawa to poważne wzmocnienie naszych struktur. Koncentrujemy się na zapewnianiu jak najwyższej jakości obsługi naszych klientów, która jest możliwa przede wszystkim dzięki ekspertyzie fantastycznych specjalistów, tworzących zespół naszej agencji. – podkreśla Dominika Ludwiczak, Chief People Officer z MediaCom.

Elżbieta Kręt jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Nauk Ekonomicznych).

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Poligrafia w marketingu - szkolenie
Wydawnictwo Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU”, poświęconego szeroko pojętej branży poligraficznej, reklamowej i opakowaniowej, oraz organizator wydarzeń branżowych w ramach Akademii Wiedzy, zaprasza na szkolenie „Poligrafia w marketingu”, które odbędzie się w Warszawie 19 marca br. w godz. 9.00–17.00.
Sukces Screen Network w konkursie Digital Signage Awards 2025
Screen Network zdobył prestiżową nagrodę Digital Signage Awards 2025 za projekt AI Screen w Galerii Katowickiej. Projekt zdobył główną nagrodę w kategorii „Timely Data-Driven Displays and Creative”. To niezwykłe wyróżnienie potwierdza, że polska technologia i innowacyjność stają się znaczącą siłą na międzynarodowej scenie.
oS3 i ONE House realizują kampanię dla Urlop.pl
Agencje oS3 i ONE House, wchodzące w skład Grupy ONE House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl. Kampania „Urlop pełen pasji!” to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz...
StratosMedia i Sony z aplikacją AITRIOS dla digital signage
StratosMedia, wiodący dostawca rozwiązań Digital Signage i komunikacji wizualnej, ogłosił nową aplikację zintegrowaną z "AITRIOS”, platformą wykrywania sztucznej inteligencji dostarczaną przez Sony Semiconductor Solutions i jej profesjonalną serię wyświetlaczy Sony BRAVIA, aby zapewnić bezprecedensowe aplikacje Vision AI w kompletnym ekosystemie Digital Signage.
GPW i Euvic Digital łączą siły w kampanii promującej ETF-y
 Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) wraz z agencją Euvic Digital (Euvic Performance) realizują kompleksową kampanię marketingową mającą na celu popularyzację funduszy ETF wśród inwestorów. W ramach współpracy powstał serwis internetowy www.etfnagpw.pl, który pełni rolę centrum wiedzy o funduszach ETF notowanych na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764