logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Elżbieta Kręt – z Universal Mccann do Mediacom Warszawa

  PR 03.11.2021, przeczytano 545 razy
ilustracja

Elżbieta Kręt wzmocniła zespół MediaCom Warszawa, obejmując stanowisko Client Directora. Do MediaComu przeszła bezpośrednio z Universal McCann, gdzie pracowała 18 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/elzbieta-kret-%E2%80%93-z-universal-mccann-do-mediacom-warszawa,393631,artykul.html

Elżbieta Kręt ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży mediowo-marketingowej, jej kariera zawodowa związana jest od początku z domami mediowymi.

Swoje pierwsze kroki zawodowe stawiała w 2000 roku, w domu mediowym OMD. Następnie dołączyła do Universal McCann. Tam przeszła ścieżkę kariery od Media Plannera do Group Account Directora i właśnie tę funkcję pełniła od 2006 roku do czasu przejścia do MediaCom.

W trakcie swojej kariery zawodowej Elżbieta Kręt obsługiwała strategicznie i operacyjnie takich klientów jak m.in. Microsoft, MasterCard, Polkomtel, General Motors, HBO czy J&J.

W ostatnim czasie kierowała zespołem, który współpracował z Media Markt, Orkla Care, Spotify, Tous, Mattel.

W MediaCom Warszawa objęła stanowisko Client Directora. Kręt będzie koordynowała pracę zespołu, pracującego dla klientów Mars i Decathlon.

- Bardzo się cieszymy z tego transferu – Ela ma kilkunastoletnie doświadczenie w budowaniu i prowadzeniu zespołu, koordynacji projektów przetargowych i współpracy z międzynarodowymi markami. Ma na koncie również liczne nominacje i nagrody branżowe, takie jak Effie, Media Tredy czy EuroBest. Jej przejście do MediaCom Warszawa to poważne wzmocnienie naszych struktur. Koncentrujemy się na zapewnianiu jak najwyższej jakości obsługi naszych klientów, która jest możliwa przede wszystkim dzięki ekspertyzie fantastycznych specjalistów, tworzących zespół naszej agencji. – podkreśla Dominika Ludwiczak, Chief People Officer z MediaCom.

Elżbieta Kręt jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Nauk Ekonomicznych).

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764