logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

eMac dla wszystkich - sprytna promocja?

   06.06.2002, przeczytano 1278 razy

Apple postanowiło wprowadzić komputer eMac do otwartej sprzedaży. Znajdujący się od miesiąca w ofercie Apple komputer był dotychczas dostępny wyłącznie dla nauczycieli, studentów oraz instytucji edukacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emac-dla-wszystkich---sprytna-promocja,1042,artykul.html

eMac to najtańszy komputer z procesorem G4 w ofercie Apple. Dzięki wykonaniu "kroku wstecz", jakim było dla Steve'a Jobsa wyposażenie zestawu w monitor CRT, cena najtańszego zestawu eMac wynosi w USA 1099 USD.
W procesie projektowania komputera brali udział nauczyciele i studenci, dzięki czemu nowe "jabłko" miało być szczególnie przydatne do celów szkolnych. By to podkreslić, Apple zdecydowało się sprzedawac komputer wyłącznie dla osób związanych z edukacją. Jednak - jak możemy przeczytać na oficjalnej stronie Apple - zainteresowanie pozostałych klientów było ogromne. "..telefony dzwoniły i dzwoniły. Później była nawałnica e-maili. Ludzie w różnym wieku chcieli poznać powód, dla którego nie mogą kupić eMaca".
Telefony i e-maile poskutkowały - teraz juz każdy może kupić eMaca. Nie wiadomo, czy cała akcja była zaplanowana wcześniej, czy eMac sprzedawał się tak dobrze, czy może zbyt słabo. Jedno jest pewne: Apple stworzyło całkiem oryginalną akcję promocyjną. Teraz klienci czują sie uhonorowani - mogą wydać pieniądze na nowy komputer Apple. Dziękujemy.

Źródło informacji: Apple

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

A ja mysle po prostu ze nikt nie chce tego juz kupowac - znam sytuacje w szkolach w ktorych zainstalowano pracownie imac'ow - w wiekszosci z nich podstawowy program to virtual pc i nauka programow pctowych. Juz widze tych ludzi ustawiajacych sie w kolejce po emacki... :)

Najnowsze w tym dziale

Przyszłość druku już tu jest - podsumowanie DTF Trendy 2024
W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764