logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emanacje 2020: konkurs na plakat. Do wygrania zlecenie na projekty

   13.01.2020, przeczytano 1235 razy
ilustracjastrzałka

Europejskie Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach zaprasza do udziału w konkursie na projekt graficzny plakatu 8. Miedzynarodowego Festiwalu Muzyki EMANACJE 2020


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emanacje-2020%3A-konkurs-na-plakat.-do-wygrania-zlecenie-na-projekty,385305,artykul.html

Konkurs ma charakter otwarty, jednoetapowy. Celem konkursu jest zaprojektowanie plakatu 8.Międzynarodowego Festiwalu Emanacje 2020, który odbędzie się w lipcu i sierpniu tego roku. Wybrany plakat będzie przeznaczony w szczególności do celów: promocyjnych, identyfikacyjnych oraz reprezentacyjnych.

Projekt musi zostać dostarczony do dnia 19 stycznia 2020. Plakat powinien nawiązywać do tradycji Międzynarodowego Festiwalu Emanacje oraz jego idei.

Przesłane prace zostaną ocenione przez Komisję Konkursową powołaną przez organizatora. Komisja konkursowa dokona wyboru najlepszego projektu z nadesłanych na konkurs, do dnia 20 stycznia 2020 roku.

Za projekt, który wybierze Komisja Konkursowa, przyznana zostanie nagroda w postaci rocznej umowy zlecenia na realizację projektów graficznych dla Europejskiego Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego. Umowa zlecenia dotyczyć będzie w szczególności opracowywania takich materiałów jak plakaty, programy, katalogi, grafiki www oraz social media wydarzeń koncertowych organizowanych przez ECMKP w Lusławicach. Nagroda stanowi gratyfikację za przekazanie wszelkich majątkowych praw autorskich do opracowanego projektu.

Źródło: Europejskie Centrum Muzyki Krzysztofa Pendereckiego w Lusławicach

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764