logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

EMB Systems na Promo Show – technologie Brother & Happyjapan

  PR 08.02.2024, przeczytano 1511 razy
ilustracjastrzałka

Firma EMB Systems na najbliższych targach PROMO SHOW pokaże w działaniu: japońskie hafciarki dla biznesu, drukarki do koszulek w technologii DTG oraz DTF, folie i kleje do DTF, termoprasy i wiele innych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emb-systems-na-promo-show-%E2%80%93-technologie-brother-and-happyjapan,403043,artykul.html

Każdy klient na stoisku EMB Systems znajdzie idealne rozwiązanie dla swoich potrzeb biznesowych. Znakowanie, customizacja, personalizacja to silne trendy w usługach zdobienia odzieży reklamowej i pracowniczej. Wybór właściwego sprzętu jest kluczowy dla sprawnej realizacji zadań.

Jakie cechy sprawiają, że maszyny od EMB Systems są wyborem optymalnym? To będzie można sprawdzić na targach PROMO SHOW:

  • bardzo prosta obsługa i intuicyjny interfejs,
  • bardzo wytrzymała konstrukcja i zabezpieczenia przed nieumyślnym błędem użytkownika.

ilustracjastrzałka

Na japońskich markach można polegać.

Od 1990 roku zdobywamy doświadczenie i budujemy zaufanie klientów. Zapraszamy na prezentacje sprzętów, które zawsze dobieramy w odpowiedzi na realne potrzeby użytkownika. Starannie szkolimy w zakresie technologii hafciarskich, technologii nadruków bezpośrednich DTG (Direct To Garment) i DTF (Direct To Foil) dostarczając wszelkie akcesoria i dodatkowe materiały (nici, folie, flizeliny, kleje, atramenty…), zapewniając pełną opiekę serwisową. Z entuzjazmem wprowadzamy nowe innowacyjne technologie, aktualnie budujemy kompletną linię sprzętu DTF UV, warto być pierwszym na rynku! Zapraszamy codziennie do naszej siedziby w Warszawie, przy ul. Szczotkarskiej 25, a teraz szczególnie w ramach targów PROMO SHOW na nasze stoisko nr A2 w Hali 3 – podsumował zespół EMB Systems.

Źródło: EMB Systems

www.embsystems.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764