logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emb Systems z premierą maszyny Brother GTX do nadruku DTG

  PR 08.09.2017, przeczytano 594 razy
ilustracjastrzałka

Podczas wrześniowych targów FestiwalDruku.pl firma EMB Systems zaprezentuje wyjątkową nowość do nadruku bezpośredniego na koszulkach i tekstyliach - nową maszynę Brother GTX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emb-systems-z-premiera-maszyny-brother-gtx-do-nadruku-dtg,33670,artykul.html

Brother GTX  to najnowsza drukarka tekstylna marki Brother, GTX jest kontynuacją myśli technicznej rozpoczętej w 2004 roku. W maszynie zastosowano wiele ulepszeń zasługujących na miano rewolucji w technologii nadruku bezpośredniego, a to niektóre z nich:

  • Duża szybkość druku - zastosowanie dwóch głowic posiadających po 1680 dysz,
  • Nanoszenie atramentu pod wysokim ciśnieniem – doskonała struktura nadruku,
  • System cyrkulacji atramentu – zmniejszenie kosztów konserwacji i prosta obsługa drukarki,
  • Mokra stacja głowicy - funkcja stałego płukania głowic płynem konserwującym,
  • Nowa formuła atramentu - duża gęstość i szeroka gama kolorów,
  • Pole druku 40,64 cm x 53,34 cm – nadruki full size.

Duża szybkość druku

W maszynie zastosowano dwie głowice marki Brother, które posiadają 4 kanały po 420 dysz, co daje łącznie 3360 dysz w całym zespole drukującym. Wynik jest imponujący, co bezpośrednio przekłada się na czas druku. Brother GTX w druku CMYK jest 2 razy szybszy niż seria GT-3. Natomiast w czasie druku CMYK+WHITE przewaga GTX nad innymi drukarkami jest ogromna, Brother GTX jest 3 krotnie szybszy niż seria GT-3.

Nanoszenie atramentu pod wysokim ciśnieniem

Dysze głowicy wytryskują atrament pod wysokim ciśnieniem. Kładzenie atramentu pod wysokim ciśnieniem zapewnia doskonałą strukturę nadruku, która gwarantuje dobre krycie atramentu oraz wysoką odporność nadruku na pranie. Nadruki wychodzą najostrzej na dystansie 4 mm głowicy od materiału, dzięki czemu możemy drukować z dużą rozdzielczością na nieidealnie gładkich powierzchniach jak: czapki z daszkiem, trampki, materiały z przeszyciami i szwami.

System cyrkulacji atramentu

Drukarka została wyposażona w system cyrkulacji atramentu. Cyrkulacja atramentu okazała się koniecznością bez której nie byłoby możliwe zastosowanie atramentów o aż tak dobrych właściwościach kryjących. Cyrkulacja atramentu to wiele korzyści i komfort w obsłudze urządzenia: uniemożliwia rozwartwianie się atramentów w rurakach doprowadzających atrament do głowicy; znacznie zmniejza koszty konserwacji i uruchomienia drukarki po dłuższym przestoju; umożliwia pozostawienie drukarki w trybie czuwania bez konieczności wykonania dodatkowych czynności konserwacyjnych.

Stałe płukanie głowic płynem czyszczącym

Funkcja stałego płukania głowic płynem konserwującym jest drugim systemem po cyrkulacji, który znacząco wydłuża życie drukarce i minimalizuje koszty utrzymania maszyny niemal do zera. System stałego płukania głowic polega na automatycznym czyszczeniu dysz drukujących. Głowica posiada dodatkowe zawory przez które przedostaje się płyn konserwujący. Co pewien czas w sposób automatyczny głowica parkuje się w stacji tak aby płyn czyszczący mógł zostać wpompowany do głowicy.

Nowa formuła atramentu

Nowoczesny system cyrkulacji atramentów oraz funkcja automatycznego płukania głowic pozwoliły na zastosowanie gęstych atramentów o niespotykanych dotąd właściwościach w technologii druku bezpośredniego. Nowy atrament dzięki dużej gęstości posiada światne właściwości kryjące. Atrament został udoskonalony również pod względem kolorystyki, w nowej drukarce mamy do dyspozycji szersze spektrum kolorów niż kiedykolwiek wcześniej.

Pole druku 40,64 cm x 53,34 cm

Drukarka zyskała nowe, dużo większe pole zadruku. Już teraz nadruki na całą koszulkę nie są problemem. Drukowanie w największym polu druku niespowalnia pracy karetki.

Maszynę Brother GTX charakteryzuje duża szybkość druku, którą zapewnia zastosowanie dwóch głowic posiadających po 1680 dysz. Nanoszenie atramentu pod wysokim ciśnieniem zapewnia doskonałą strukturę nadruku. System cyrkulacji atramentu obniża koszty konserwacji i sprawia, że obsługa drukarki jest bezproblemowa.

Kolejne zalety maszyny to mokra stacja głowicy dzięki funkcji stałego płukania głowic płynem konserwującym. Nowa formuła atramentu odpowiada za dobre krycie i szeroką gamę kolorów. Pole zadruku wynosi 40,64 cm na 53,34 cm i umożliwia nadruki full size.

Polska premiera nowej maszyny Brother odbędzie się 13-14 września na stoisku firmy EMB Systems (hala 3, stoisko C3) podczas FestiwalDruku.pl w Warszawie.

Spotkania podczas targów można umawiać pod adresem: Jan.Kondraciuk[at]emb.com.pl, tel. 600 457 202.


  • Bezpłatna rejestracja na targi (tylko do 8 września włącznie) dostępna jest TUTAJ. Jako kod zaproszenia należy wpisać: SIGNS.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Remadays Warsaw 2019: Loteria i nagrody dla zwiedzających
Podobnie jak w latach ubiegłych także podczas targów RemaDays Warsaw  2019 organizowana jest loteria dla zwiedzających.
Mutoh Valuejet 1324 X tym razem w Agencji Reklamowej Gale
Drukarka wielkoformatowa Mutoh ValueJet 1324X jest urządzeniem wysoce wszechstronnym, a przez to jednym z najczęściej sprzedawanych ploterów w Polsce. Kolejne jej wdrożenie miało miejsce w Agencji Reklamowej GALE.
Radosław Smorga businness directorem w 180heartbeats + Jung v Matt
Radosław Smorga dołączył do agencji 180heartbeats + Jung v Matt, w której objął nowo utworzone stanowisko business directora.
Trendbook z możliwością interakcji od Peppermint
Agencja strategiczno-kreatywna Peppermint powered by Quad przygotowała Trend Mixer - interaktywne zestawienie trendów wizualnych i marketingowych na 2019 rok. Trend Mixer dostępny jest online oraz w formie drukowanej.
Nowa komunikacja Słodka Chwila Dr. Oetkera
Od 14go stycznia b.r. ruszyła nowa komunikacja dobrze znanych deserów jednoporcjowych Słodka Chwila Dr. Oetkera. Nowa  reklama w lekki, naturalny, radosny i pełen pozytywnej energii sposób buduje wizerunek Słodkiej Chwili jako marki przyjaznej, towarzyszącej konsumentom w prawdziwych codziennych sytuacjach, marki bliskiej i dbającej o innych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia
© 1997-2019 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone