logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emb Systems z premierą maszyny Brother GTX do nadruku DTG

  PR 08.09.2017, przeczytano 1809 razy
ilustracjastrzałka

Podczas wrześniowych targów FestiwalDruku.pl firma EMB Systems zaprezentuje wyjątkową nowość do nadruku bezpośredniego na koszulkach i tekstyliach - nową maszynę Brother GTX.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emb-systems-z-premiera-maszyny-brother-gtx-do-nadruku-dtg,33670,artykul.html

Brother GTX  to najnowsza drukarka tekstylna marki Brother, GTX jest kontynuacją myśli technicznej rozpoczętej w 2004 roku. W maszynie zastosowano wiele ulepszeń zasługujących na miano rewolucji w technologii nadruku bezpośredniego, a to niektóre z nich:

  • Duża szybkość druku - zastosowanie dwóch głowic posiadających po 1680 dysz,
  • Nanoszenie atramentu pod wysokim ciśnieniem – doskonała struktura nadruku,
  • System cyrkulacji atramentu – zmniejszenie kosztów konserwacji i prosta obsługa drukarki,
  • Mokra stacja głowicy - funkcja stałego płukania głowic płynem konserwującym,
  • Nowa formuła atramentu - duża gęstość i szeroka gama kolorów,
  • Pole druku 40,64 cm x 53,34 cm – nadruki full size.

Duża szybkość druku

W maszynie zastosowano dwie głowice marki Brother, które posiadają 4 kanały po 420 dysz, co daje łącznie 3360 dysz w całym zespole drukującym. Wynik jest imponujący, co bezpośrednio przekłada się na czas druku. Brother GTX w druku CMYK jest 2 razy szybszy niż seria GT-3. Natomiast w czasie druku CMYK+WHITE przewaga GTX nad innymi drukarkami jest ogromna, Brother GTX jest 3 krotnie szybszy niż seria GT-3.

Nanoszenie atramentu pod wysokim ciśnieniem

Dysze głowicy wytryskują atrament pod wysokim ciśnieniem. Kładzenie atramentu pod wysokim ciśnieniem zapewnia doskonałą strukturę nadruku, która gwarantuje dobre krycie atramentu oraz wysoką odporność nadruku na pranie. Nadruki wychodzą najostrzej na dystansie 4 mm głowicy od materiału, dzięki czemu możemy drukować z dużą rozdzielczością na nieidealnie gładkich powierzchniach jak: czapki z daszkiem, trampki, materiały z przeszyciami i szwami.

System cyrkulacji atramentu

Drukarka została wyposażona w system cyrkulacji atramentu. Cyrkulacja atramentu okazała się koniecznością bez której nie byłoby możliwe zastosowanie atramentów o aż tak dobrych właściwościach kryjących. Cyrkulacja atramentu to wiele korzyści i komfort w obsłudze urządzenia: uniemożliwia rozwartwianie się atramentów w rurakach doprowadzających atrament do głowicy; znacznie zmniejza koszty konserwacji i uruchomienia drukarki po dłuższym przestoju; umożliwia pozostawienie drukarki w trybie czuwania bez konieczności wykonania dodatkowych czynności konserwacyjnych.

Stałe płukanie głowic płynem czyszczącym

Funkcja stałego płukania głowic płynem konserwującym jest drugim systemem po cyrkulacji, który znacząco wydłuża życie drukarce i minimalizuje koszty utrzymania maszyny niemal do zera. System stałego płukania głowic polega na automatycznym czyszczeniu dysz drukujących. Głowica posiada dodatkowe zawory przez które przedostaje się płyn konserwujący. Co pewien czas w sposób automatyczny głowica parkuje się w stacji tak aby płyn czyszczący mógł zostać wpompowany do głowicy.

Nowa formuła atramentu

Nowoczesny system cyrkulacji atramentów oraz funkcja automatycznego płukania głowic pozwoliły na zastosowanie gęstych atramentów o niespotykanych dotąd właściwościach w technologii druku bezpośredniego. Nowy atrament dzięki dużej gęstości posiada światne właściwości kryjące. Atrament został udoskonalony również pod względem kolorystyki, w nowej drukarce mamy do dyspozycji szersze spektrum kolorów niż kiedykolwiek wcześniej.

Pole druku 40,64 cm x 53,34 cm

Drukarka zyskała nowe, dużo większe pole zadruku. Już teraz nadruki na całą koszulkę nie są problemem. Drukowanie w największym polu druku niespowalnia pracy karetki.

Maszynę Brother GTX charakteryzuje duża szybkość druku, którą zapewnia zastosowanie dwóch głowic posiadających po 1680 dysz. Nanoszenie atramentu pod wysokim ciśnieniem zapewnia doskonałą strukturę nadruku. System cyrkulacji atramentu obniża koszty konserwacji i sprawia, że obsługa drukarki jest bezproblemowa.

Kolejne zalety maszyny to mokra stacja głowicy dzięki funkcji stałego płukania głowic płynem konserwującym. Nowa formuła atramentu odpowiada za dobre krycie i szeroką gamę kolorów. Pole zadruku wynosi 40,64 cm na 53,34 cm i umożliwia nadruki full size.

Polska premiera nowej maszyny Brother odbędzie się 13-14 września na stoisku firmy EMB Systems (hala 3, stoisko C3) podczas FestiwalDruku.pl w Warszawie.

Spotkania podczas targów można umawiać pod adresem: Jan.Kondraciuk[at]emb.com.pl, tel. 600 457 202.


  • Bezpłatna rejestracja na targi (tylko do 8 września włącznie) dostępna jest TUTAJ. Jako kod zaproszenia należy wpisać: SIGNS.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764