logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emilia Czerwiec przechodzi do agencji Insignia

  PR 12.06.2024, przeczytano 449 razy
ilustracja

Do agencji Insignia na stanowisko Creative Group Head dołącza Emilia Czerwiec. Do jej zadań będzie należało m.in. zarządzanie zespołem kreatywnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emilia-czerwiec-przechodzi-do-agencji-insignia,404597,artykul.html

Emilia Czerwiec ma kilkunastoletnie doświadczenie w branży, które zdobywała m.in. w agencjach: Hand Made, Schulz Brand Friendly i Midea.

Przez ostatnie 6 lat pracowała w agencji Ancymony, finalnie na stanowisku Business Unit Manager & Creative Lead.

Jest zdobywczynią wielu branżowych nagród i wyróżnień: nagrodzona i wielokrotnie nominowana do Effie, nagrodzona Złotą Tarczą, wyróżniona Kreaturą i kilkukrotnie nominowana do YouTube Awards.

Dołączenie Emilii do naszego zespołu to ważny element procesu zmian całej naszej agencji w 2024. Jesteśmy pewni, że jej ogromne doświadczenie, energia i wyjątkowe skille pozwolą przejść naszej kreacji w tryb turbo-doładowania. Bardzo się cieszymy, że Emilia dołączyła do naszego zespołu – komentuje Łukasz Skalik, dyrektor kreatywny w agencji Insignia.

W Insignii Emilia Czerwiec będzie zarządzała zespołem kreatywnym, pracami kreatywnymi dla stałych klientów oraz pozyskiwaniem nowych klientów w procesach przetargowych. 

Źródło: Insignia

Dodatkowe informacje:

Insignia istnieje już 25 lat. Jako agencja reklamowa z silnym DNA digitalowym zajmuje się komunikacją marketingową od strategii, przez kreację, SoMe czy Influencer Marketing, aż po zakup mediów. W gronie jej klientów znalazły się m.in. marki takie jak: Bosch, Siemens, Pekao SA, Kamis, Mars, Bakalland, Bielmar, Cukier Królewski, Bebilon, tołpa, Tauron, Unimil, Corny, Teekanne, Delecta.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
Marcin Ośmiałowski zastępcą dyrektora Centrum Reklamy DGP Infor
Wraz z początkiem lipca Marcin Ośmiałowski został nowym zastępcą dyrektora Centrum Reklamy w Grupie DGP INFOR. Jego wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej wesprze poszerzanie oferty i dotarcie do nowych grup docelowych. Ośmiałowski zaangażuje się ponadto w rozwój sprzedaży online.
Michał Wilczyński dyrektorem sprzedaży w iPoster
Do iPoster, właściciela i operatora największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych, dołączył Michał Wilczyński. Na stanowisku dyrektora sprzedaży odpowiada m.in. za tworzenie oraz realizację strategii sprzedażowej i marketingowej spółki.
Kamila Fenik dołączyła do agencji Ancymony (*ancy)
Kamila Fenik posiada ponad 8-letnie doświadczenie w branży marketingowej, głównie w obszarze mediów. Do agencji powraca po dłuższej przerwie. W tym czasie zdobywała nowe doświadczenia, m.in. realizując działania marketingowe po stronie klienta w obszarze IT (Comarch). Przez ostatnie miesiące związana była z domem mediowym PRO Media House, gdzie pracowała m.in....
Eliza Bujnowska przechodzi z CCC do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączyła Eliza Bujnowska i objęła stanowisko Analytics & Data Science Director. W dentsu odpowiada za tworzenie i rozwój nowych produktów i usług dedykowanych klientom w obszarze Data oraz jakość obsługi w tym obszarze. Ponadto jest odpowiedzialna za realizację bieżących potrzeb klientów w zakresie AdOps, Digital Analytics i Data Science. Bujnowska zarządza...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764