logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emilia Grabuś i Piotr Bronarski dołączają do Selectivv

  PR 21.11.2019, przeczytano 1277 razy

Piotr Bronarski wzmacnia dział sprzedaży, a Emilia Grabuś team realizacji w Selectivv. Ma to związek ze stale rosnącą liczbą zapytań i zamówień na projekty i kampanie marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emilia-grabus-i-piotr-bronarski-dolaczaja-do-selectivv,384806,artykul.html

Selectivv to firma specjalizująca się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu informacji o użytkownikach urządzeń mobilnych. Dane wykorzystywane są do realizacji szczegółowych analiz Big Data oraz kampanii marketingowych do określonych grup użytkowników. Nowi pracownicy wzmocnią strukturę odpowiedzialną za usługi marketingowe firmy.

Piotr Bronarski

Przez ostatnie 4 i pół roku pracował w Cityboard Media. Jako Account Manager, a następnie Senior Account Manager odpowiedzialny był za sprzedaż bezpośrednią oraz agencyjną. Odpowiadał za współpracę z klientami strategicznymi, takimi jak: Orlen, Maspex, Lotos czy mBank. Pozyskiwał nowych klientów i rozwijał sprzedaż firmy. Zanim przyszedł do Selectivv, w każdym miesiącu realizował kilkadziesiąt kampanii outdoorowych o zasięgu ogólnopolskim.

Jako Business Development Manager w Selectivv będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży, negocjacje oraz obsługę nowych i obecnych klientów spółki.

Emilia Grabuś

Emilia Grabuś przyszła do Selectivv z GroupM, gdzie była odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji w obszarze audience planningu. Do jej zadań należało przygotowywanie rekomendacji dla klientów, analiza grupy docelowej i optymalizacja prowadzonych działań reklamowych. W jej portfolio są działania realizowane dla takich marek, jak: KappAhl, Biedronka, H&M, Karcher, Polpharma, C&A, Colgate-Palmolive, Mars, Opel, Ford, Subway, i wiele innych.

Wcześniej pracowała w Brief.pl, gdzie prowadziła bieżącą komunikację dla marki w social mediach oraz m. in. koordynowała organizację rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

W Selectivv będzie odpowiedzialna za przygotowywanie oraz realizację kampani mobile w modelu RTB (CPM, CPC, CPL, CPI), a także kampanii Google Ads.

obrazek

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764