logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emilia Grabuś i Piotr Bronarski dołączają do Selectivv

  PR 21.11.2019, przeczytano 997 razy

Piotr Bronarski wzmacnia dział sprzedaży, a Emilia Grabuś team realizacji w Selectivv. Ma to związek ze stale rosnącą liczbą zapytań i zamówień na projekty i kampanie marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emilia-grabus-i-piotr-bronarski-dolaczaja-do-selectivv,384806,artykul.html

Selectivv to firma specjalizująca się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu informacji o użytkownikach urządzeń mobilnych. Dane wykorzystywane są do realizacji szczegółowych analiz Big Data oraz kampanii marketingowych do określonych grup użytkowników. Nowi pracownicy wzmocnią strukturę odpowiedzialną za usługi marketingowe firmy.

Piotr Bronarski

Przez ostatnie 4 i pół roku pracował w Cityboard Media. Jako Account Manager, a następnie Senior Account Manager odpowiedzialny był za sprzedaż bezpośrednią oraz agencyjną. Odpowiadał za współpracę z klientami strategicznymi, takimi jak: Orlen, Maspex, Lotos czy mBank. Pozyskiwał nowych klientów i rozwijał sprzedaż firmy. Zanim przyszedł do Selectivv, w każdym miesiącu realizował kilkadziesiąt kampanii outdoorowych o zasięgu ogólnopolskim.

Jako Business Development Manager w Selectivv będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży, negocjacje oraz obsługę nowych i obecnych klientów spółki.

Emilia Grabuś

Emilia Grabuś przyszła do Selectivv z GroupM, gdzie była odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji w obszarze audience planningu. Do jej zadań należało przygotowywanie rekomendacji dla klientów, analiza grupy docelowej i optymalizacja prowadzonych działań reklamowych. W jej portfolio są działania realizowane dla takich marek, jak: KappAhl, Biedronka, H&M, Karcher, Polpharma, C&A, Colgate-Palmolive, Mars, Opel, Ford, Subway, i wiele innych.

Wcześniej pracowała w Brief.pl, gdzie prowadziła bieżącą komunikację dla marki w social mediach oraz m. in. koordynowała organizację rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

W Selectivv będzie odpowiedzialna za przygotowywanie oraz realizację kampani mobile w modelu RTB (CPM, CPC, CPL, CPI), a także kampanii Google Ads.

obrazek

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Narodowego Instytutu Dziedzictwa „Zabytki to Twoje dziedzictwo. Nie pozwól niszczyć. Reaguj!
Rabunek w domu kolekcjonera, braterska kłótnia o odnalezione pierścienie, morderstwo w imię sztuki, uczta na stole wykutym z nagrobka – to wątki z opowiadań znanych polskich pisarzy poświęconych zabytkom. Hanna Greń, Ryszard Ćwirlej, Bartosz Szczygielski i Marcin Wroński stworzyli emocjonujące historie w ramach kampanii Narodowego Instytutu Dziedzictwa...
Netto z nowym dyrektorem marketingu
1 grudnia do zespołu Netto Polska dołączył Filip Fiedorow, obejmując nowe stanowisko Chief Marketing Officer. Utworzenie stanowiska jest związane z rozwojem i ambitnymi planami sieci na polskim rynku.
25wat z trzema nowymi projektami e-commerce
Wrocławska agencja kreatywna 25wat podpisała 3 nowe umowy. Rozpoczyna współpracę z marką Delcon i kontynuuje działania z Eva Design oraz Student Depot. W trudnym czasie pandemii wspiera klientów w rozwoju e-commerce, wykorzystując takie kompetencje, jak social media, SEM oraz performance marketing.
IDC Polonia rozstrzygnęło przetarg na obsługę marki Góralki w 2021 roku i w postępowaniu przetargowym wybrało agencję Dziadek do orzechów.
1 grudnia do zespołu firmy „Herbapol-Lublin” S.A., jednego z największych producentów spożywczych na polskim rynku, dołączyła Anna Sambor, która objęła stanowisko dyrektor marketingu i rozwoju nowych produktów. Będzie odpowiedzialna za całość działań marketingowych i PR, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów związanych z rozwojem...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764