logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emilia Grabuś i Piotr Bronarski dołączają do Selectivv

  PR 21.11.2019, przeczytano 461 razy

Piotr Bronarski wzmacnia dział sprzedaży, a Emilia Grabuś team realizacji w Selectivv. Ma to związek ze stale rosnącą liczbą zapytań i zamówień na projekty i kampanie marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emilia-grabus-i-piotr-bronarski-dolaczaja-do-selectivv,384806,artykul.html

Selectivv to firma specjalizująca się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu informacji o użytkownikach urządzeń mobilnych. Dane wykorzystywane są do realizacji szczegółowych analiz Big Data oraz kampanii marketingowych do określonych grup użytkowników. Nowi pracownicy wzmocnią strukturę odpowiedzialną za usługi marketingowe firmy.

Piotr Bronarski

Przez ostatnie 4 i pół roku pracował w Cityboard Media. Jako Account Manager, a następnie Senior Account Manager odpowiedzialny był za sprzedaż bezpośrednią oraz agencyjną. Odpowiadał za współpracę z klientami strategicznymi, takimi jak: Orlen, Maspex, Lotos czy mBank. Pozyskiwał nowych klientów i rozwijał sprzedaż firmy. Zanim przyszedł do Selectivv, w każdym miesiącu realizował kilkadziesiąt kampanii outdoorowych o zasięgu ogólnopolskim.

Jako Business Development Manager w Selectivv będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży, negocjacje oraz obsługę nowych i obecnych klientów spółki.

Emilia Grabuś

Emilia Grabuś przyszła do Selectivv z GroupM, gdzie była odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji w obszarze audience planningu. Do jej zadań należało przygotowywanie rekomendacji dla klientów, analiza grupy docelowej i optymalizacja prowadzonych działań reklamowych. W jej portfolio są działania realizowane dla takich marek, jak: KappAhl, Biedronka, H&M, Karcher, Polpharma, C&A, Colgate-Palmolive, Mars, Opel, Ford, Subway, i wiele innych.

Wcześniej pracowała w Brief.pl, gdzie prowadziła bieżącą komunikację dla marki w social mediach oraz m. in. koordynowała organizację rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

W Selectivv będzie odpowiedzialna za przygotowywanie oraz realizację kampani mobile w modelu RTB (CPM, CPC, CPL, CPI), a także kampanii Google Ads.

obrazek

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764