logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emilia Grabuś i Piotr Bronarski dołączają do Selectivv

  PR 21.11.2019, przeczytano 1380 razy

Piotr Bronarski wzmacnia dział sprzedaży, a Emilia Grabuś team realizacji w Selectivv. Ma to związek ze stale rosnącą liczbą zapytań i zamówień na projekty i kampanie marketingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emilia-grabus-i-piotr-bronarski-dolaczaja-do-selectivv,384806,artykul.html

Selectivv to firma specjalizująca się w pozyskiwaniu, analizie i profilowaniu informacji o użytkownikach urządzeń mobilnych. Dane wykorzystywane są do realizacji szczegółowych analiz Big Data oraz kampanii marketingowych do określonych grup użytkowników. Nowi pracownicy wzmocnią strukturę odpowiedzialną za usługi marketingowe firmy.

Piotr Bronarski

Przez ostatnie 4 i pół roku pracował w Cityboard Media. Jako Account Manager, a następnie Senior Account Manager odpowiedzialny był za sprzedaż bezpośrednią oraz agencyjną. Odpowiadał za współpracę z klientami strategicznymi, takimi jak: Orlen, Maspex, Lotos czy mBank. Pozyskiwał nowych klientów i rozwijał sprzedaż firmy. Zanim przyszedł do Selectivv, w każdym miesiącu realizował kilkadziesiąt kampanii outdoorowych o zasięgu ogólnopolskim.

Jako Business Development Manager w Selectivv będzie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży, negocjacje oraz obsługę nowych i obecnych klientów spółki.

Emilia Grabuś

Emilia Grabuś przyszła do Selectivv z GroupM, gdzie była odpowiedzialna za tworzenie strategii komunikacji w obszarze audience planningu. Do jej zadań należało przygotowywanie rekomendacji dla klientów, analiza grupy docelowej i optymalizacja prowadzonych działań reklamowych. W jej portfolio są działania realizowane dla takich marek, jak: KappAhl, Biedronka, H&M, Karcher, Polpharma, C&A, Colgate-Palmolive, Mars, Opel, Ford, Subway, i wiele innych.

Wcześniej pracowała w Brief.pl, gdzie prowadziła bieżącą komunikację dla marki w social mediach oraz m. in. koordynowała organizację rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

W Selectivv będzie odpowiedzialna za przygotowywanie oraz realizację kampani mobile w modelu RTB (CPM, CPC, CPL, CPI), a także kampanii Google Ads.

obrazek

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764