logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emilia Klepacka corporate PR managerem Group One

  PR 04.02.2019, przeczytano 595 razy

Emilia Klepacka objęła nowo utworzone stanowisko corporate PR managera w Group One, największej niezależnej grupie komunikacyjnej w Polsce. Odpowiedzialna będzie za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną Group One oraz poszczególnych spółek: Change Serviceplan, Labcon, Media Ready, Mediaplus, RL Media, SalesTube oraz Value Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emilia-klepacka-corporate-pr-managerem-group-one,381087,artykul.html

Emilia będzie odpowiadać m.in. za budowanie spójnej strategii komunikacji Group One, wizerunek grupy oraz poszczególnych spółek na zewnątrz, ich pozycjonowanie w mediach i wydarzeniach branżowych oraz rozwój za kanałów własnych. Do jej zadań będzie należała również integracja komunikacji wewnątrz grupy oraz działania z zakresu employer brandingu. Jednym z celów PR jest również wysokie pozycjonowanie w mediach ekspertów poszczególnych spółek, którzy stanowią o sile i unikalnej na rynku ofercie Group One.

Klepacka ma 7-letnie doświadczenie w branży PR, w realizacji projektów CSR, content i influencer marketingowych. Przez ostatnie 2 lata pełniła funkcję PR managera w agencji full service 4Frame, odpowiadając za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną agencji, obsługę PR klientów, wsparcie kampanii 360 w zakresie działań PR oraz rozwój kompetencji influencer marketingowych w ramach organizacji. Odpowiadała za działania PR i współpracę z influencerami m.in. dla Maxi Zoo, Lancôme, Cocio z portfolio Arla Foods, Chiquita, Lindt, Courir.

Wcześniej związana była z agencjami stricte PRowymi. Razem z ATW Communications, w którym zajmowała stanowisko PR Managera, zdobyła międzynarodową nagrodę Bulldog Media Relations Award 2016 w kategorii Best Special Event/Stunt za projekt „Dzień różowych inspiracji”, pokaz mody z blogerkami modowymi dla marki Carlo Rossi. W ATW Communications odpowiadała za działania PR takich marek jak: Danone, Activia, Danio, Fantasia (Danone), Bonduelle, Carlo Rossi, Cointreau (CEDC), Dobrowianka i Żywiec Zdrój oraz marek z portfolio Johnson&Johnson: Neutrogena, Johnson’s Baby i Compeed. Koordynowała również kampanie CSR: „Podziel się Posiłkiem” Danone, „Wzorowa Łazienka” Domestos, „Mamo Tato, wolę wodę” Żywiec Zdrój oraz „Opalam Się Bezpiecznie” DAX Sun.

Przed przejściem do branży PR współpracowała z Polską Agencją Prasową.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764