logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emirates: film zza kulis produkcji kampanii z udziałem Penélope Cruz

  PR 09.11.2023, przeczytano 763 razy
ilustracja

Gwiazda filmowa Penélope Cruz jest ambasadorką linii Emirates i bohaterką kampanii reklamowej, która emitowana jest obecnie w wielu krajach angielskojęzycznych i hiszpańskojęzycznych. Uzupełnieniem trwającej kampanii jest ekskluzywny film zza kulis produkcji spotu. W materiale można zobaczyć ogromny rozmach towarzyszący powstawaniu kampanii oraz posłuchać wywiadu z Penélope Cruz, który przeprowadził personel pokładowy Emirates.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emirates%3A-film-zza-kulis-produkcji-kampanii-z-udzialem-pen%C3%A9lope-cruz,402012,artykul.html

Zdobywczyni Oscara, aktorka i filantropka, Penélope Cruz, spędziła w Dubaju tydzień na planie filmowym kampanii reklamowej linii lotniczych Emirates. W serii spotów ukazana jest Cruz, która prezentuje i testuje wyjątkowe udogodnienia, jakie czekają na pasażerów Emirates, w klasach pierwszej i biznes.

Aktorka kosztuje kraftowego napoju w salonie pokładowym A380, bierze odprężający prysznic nad chmurami, ogląda mecz piłki nożnej transmitowany na żywo i delektuje się kawiorem.

Materiał opatrzony jest komentarzami członków załogi Emirates oraz wrażeniami samej Penélope Cruz. 

ilustracjastrzałka

Produkcja spotu wymagała ogromnego nakładu pracy setek ekspertów. Oto kilka najciekawszych faktów na temat procesu powstawania kampanii:

  1. W tworzeniu kampanii wzięło udział ponad 160 osób – 36 międzynarodowych ekip i 125 lokalnych zespołów i obsady.
  2. Penélope Cruz została sfilmowana wewnątrz flagowego samolotu Emirates – kultowego, dwupiętrowego samolotu A380.
  3. Sesja została zaplanowana i zorganizowana w rekordowym czasie. Prace nad kampanią zajęły 1488 godzin produkcyjnych, co jest równoznaczne z liczbą około 165 dni roboczych.
  4. W związku z tym, że sceny kręcone były w prawdziwym samolocie na działającym lotnisku, wszystkie 160 osób potrzebowało specjalnego zezwolenia od władz Zjednoczonych Emiratów Arabskich na wejście na wysoko strzeżony teren o ograniczonym dostępie.
  5. Do przewozu wszystkich przedmiotów gastronomicznych i sprzętu filmowego było potrzebnych aż 10 ciężarówek.
  6. W hangarze lotniska powstało specjalne pomieszczenie dla obsady oczekującej na wejście na plan.
  7. Ze względów bezpieczeństwa każdy element sprzętu filmowego musiał zostać rozładowany, zeskanowany, sprawdzony i załadowany na ciężarówki lotniskowe, a następnie przechowywany w hangarze w pobliżu samolotu.
  8. Aby stworzyć kinowe oświetlenie wewnątrz samolotu A380, konieczne było postawienie specjalnych platform oświetleniowych przy użyciu 8 podnośników nożycowych i podnośników wysięgnikowych.
  9. Szczęśliwymi członkami załogi Emirates, którzy mieli okazję poznać osobiście Penélope Cruz, byli Doyle Kim z Australii i Alessandra Piper z Wielkiej Brytanii.
  10. Wszystkie spoty zostały wyreżyserowane i zrealizowane przez Roberta Stromberga – hollywoodzkiego reżysera i dwukrotnego zdobywcy Oscara. Serię spotów reklamowych współtworzyła firma produkcyjna Associates, należąca do Ridleya Scotta, a także wielokrotnie nagradzane studio kreatywne Framestore, zajmujące się efektami specjalnymi.

Źródło: Emirates

www.emirates.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fielmann z nową odsłoną kampanii „Widzimy Twoje potrzeby”
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach zobaczymy nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne. Kampania potrwa do końca marca. Za mediaplan kampanii odpowiada Zenith...
Boris Manev dyrektorem ds. zrównoważonego rozwoju w Epson Europe
Nominat zamierza przyspieszyć ewolucję marki Epson w stronę zrównoważonego rozwoju i zwiększać wartość oferowanych przez nią w tym zakresie technologii.
Agencja Cut The Mustard wygrała przetarg i podpisała umowę z Frito Lay Poland, spółką należącą do PepsiCo - jednego z największych na świecie producentów napojów i słonych przekąsek. Agencja przygotuje działania kampanijne dla marek Lay’s Max i Doritos.
Fritz-kola doskonali wizerunek
fritz-kola, pionier na niezależnej scenie napojów typu kola, od 1 kwietnia 2024 r. będzie przyciągać konsumentów w Polsce i za granicą świeżym, nowoczesnym wyglądem. We współpracy z brytyjską agencją projektową Robot Food i ilustratorem Chrisem Mitchellem, marka wprowadza nowe, wyraziste logo. Unowocześnia także wygląd lemoniad fritz-limo oraz uzupełnia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764