logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emirates: Lot siedmiu samolotów z piłkarskimi grafikami

  PR 03.06.2016, przeczytano 1426 razy
ilustracjastrzałka

Siedem samolotów Emirates, ozdobionych specjalną grafiką z wizerunkami piłkarzy, wzbiło się w powietrze w ciągu kilku godzin tego samego dnia w starannie skoordynowanej akcji. Celem przedsięwzięcia było okazanie wsparcia klubom piłkarskim sponsorowanym przez przewoźnika w związku ze zbliżającym się końcem sezonu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emirates%3A-lot-siedmiu-samolotow-z-pilkarskimi-grafikami,28789,artykul.html

Samoloty zostały ozdobione wizerunkami drużyn dla uczczenia współpracy Emirates z sześcioma legendarnymi klubami piłkarskimi, które łącznie zrzeszają ponad półtora miliarda kibiców na całym świecie.

Wspomniane kalkomanie zostały umieszczone zarówno na Airbusach A380, jak i Boeingach 777. Znalazły się na nich herby i wizerunki piłkarzy podstawowej drużyny Arsenalu Londyn, Realu Madryt, Paris Saint-Germain, HSV, Benfiki Lizbona i AC Milanu. Od chwili, gdy kalkomanie po raz pierwszy pojawiły się na siedmiu samolotach w 2015 roku, maszyny wzbiły się w powietrze ponad 1,8 tys. razy, wylatując blisko 12 tys. godzin.  Dzięki nim kibice piłkarscy z ponad 150 miast znajdujących się w siatce połączeń Emirates mogą podróżować za granicę w samolotach ozdobionych grafikami ich ulubionych drużyn.

Linie Emirates od ponad dekady konsekwentnie wspierają kluby piłkarskie o globalnej renomie. Ten rok jest szczególnie ważny z punktu widzenia umów sponsorskich Emirates, ponieważ przewoźnik świętuje 10 lat sponsoringu Arsenalu Londyn, AC Milanu, HSV i Paris Saint-Germain.

Linie Emirates od 2012 są oddanym partnerem Realu Madryt, a odkąd logo przewoźnika trafiło na koszulki klubowe w 2013 roku, Królewscy dwukrotnie zwyciężyli w Lidze Mistrzów UEFA. Benfica, najbardziej utytułowany klub piłkarski Portugalii, niedawno świętował swoje 35. zwycięstwo w lidze krajowej – trzecie z rzędu i pierwsze, odkąd drużyna gra w koszulkach z logo Emirates. Klub Paris Saint-Germain czwarty sezon z rzędu zdobył tytuł mistrza Ligue 1, a ponadto wywalczył swój 10. Puchar Francji, Superpuchar Francji i Puchar Ligi Francuskiej.

Źródło: Emirates

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764