logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emirates i Boeing prezentują projekt „View from Above”

  PR 25.01.2016, przeczytano 771 razy
ilustracjastrzałka

Emirates i Boeing wspólnie sfinansowały projekt filmowy „View from Above”, jedno z największych w historii przedsięwzięć wykorzystujących bezzałogowe statki powietrzne, czyli popularne drony. Zdjęcia wykonano w 18 lokalizacjach na pięciu kontynentach, między innymi w porcie macierzystym Emirates w Dubaju i siedzibie Boeing Commercial Airplanes w Seattle. Materiał z tego pierwszego miasta zrealizowała wytwórnia Dubai Film.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emirates-i-boeing-prezentuja-projekt-_view-from-above_,27199,artykul.html

Wszystkie nagrania są dostępne na stronie internetowej „View from Above” (http://viewfromabove.emirates.com/3d), gdzie odwiedzający mogą obejrzeć dowolną z 18 lokalizacji, klikając w odpowiednim punkcie na kuli ziemskiej.

Wspaniale zrealizowane filmy nagrane w ramach projektu nie tylko ukazują miejsca w naszej siatce w nowym, olśniewającym świetle, ale ponadto w twórczy sposób wykorzystują innowacyjne technologie, osiągając niesamowity efekt. Naszym celem jest dotarcie do naszych odbiorców na całym świecie i mamy nadzieję, że te wyjątkowe filmy wywrą na nich wrażenie – powiedział Boutros Boutros, starszy wiceprezes Emirates ds. komunikacji korporacyjnej, marketingu i marki.

Współpraca z Emirates przy projekcie była niezwykle ekscytująca. Kombinacja technologii, sztuki i innowacji, dzięki której powstały bajeczne ujęcia kierunków Emirates z całego świata, jest wprost niezwykła.  Cieszymy się, że Boeing 777 stanowi trzon floty Emirates, która zabiera pasażerów w te niezwykłe miejsca – powiedział Jerry Verghese, wiceprezes Boeing Commercial Airplanes ds. marketingu globalnego marki.

Przy zachowaniu bezpieczeństwa zespołowi projektowemu udało się dzięki dronom zrealizować niewidziane wcześniej zdjęcia i ujęcia z powietrza z niewiarygodną precyzją, również w ograniczonej przestrzeni – bezzałogowce przelatywały na przykład wśród pól ryżowych w Wietnamie, między górskimi wyłomami w Norwegii, czy tuż nad liliami wodnymi na Seszelach. Drony były w stanie dotrzeć w miejsca, w których tradycyjne helikoptery i stałopłaty mogłyby sobie nie poradzić, takie jak głębokie jaskinie czy leśne listowie. Dla przykładu w Japonii przelatywały między gałęziami drzew wiśniowych i z bliskiej odległości filmowały wysokie wodospady. W Rio maszyny pionowo wznosiły się nad Maracaną, oferując całkowicie nowe spojrzenie na ów legendarny stadion piłkarski. 

Justin Thomas Ostensen z firmy Shotwell Media, który pilotował drona podczas zdjęć w Seattle, tak mówił o starannych przygotowaniach do filmowania: „Kwestia bezpieczeństwa sprowadza się tak naprawdę do tego, aby osoby i firmy odpowiedzialne za loty dronów zachowały odpowiedzialność, ostrożność i zdrowy rozsądek, działając zgodnie ze ściśle określonymi procedurami przed lotem i po lądowaniu. Drony są bardzo bezpieczne i odporne na awarie dzięki funkcjom, które zapewniają niezawodność i stabilność pracy. Aby jednak użyć ich do filmowania, pilot musi mieć ogromne doświadczenie. Do stworzenia obrazu kinowej jakości niezbędne jest połączenie wiedzy technicznej i kreatywności”.

Przy projekcie wyprodukowanym i wyreżyserowanym przez MOFILM pracowało kilkunastu wykwalifikowanych pilotów dronów.

Źródło: Emirates

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rusza świąteczna kampania Milka, która zachęca wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
Finał Black Sales Weeks w Komfort - podsumowanie kampanii
Początek grudnia to kulminacja pięciotygodniowej kampanii Black Sales Weeks marki Komfort, która przez 5 tygodni przyciągała klientów nowoczesnym podejściem do promocji i angażującymi materiałami wideo. Akcja składała się z sześciu tematycznych odcinków, które sukcesywnie wprowadzały konsumentów w świat produktów Komfort, kończąc się wielkim finałem przygotowanym z...
Dobry duch w świątecznej reklamie Allegro
“Dobry duch” to opowieść pełna nadziei, która pokazuje, że chociaż świat biegnie naprzód, to czasem warto się zatrzymać, docenić obecność drugiego człowieka nawet z pozoru drobnymi gestami. Jest to również opowieść o tym w jaki sposób technologie wpływają na nasze życie, ułatwiając codzienne zadania. 
VML z obsługą marki Tic Tac na Instagramie
Tic Tac odświeża komunikację na Instagramie, celując w młode pokolenie. 
VerdeAgency agencją strategiczno-kreatywną marki Sokołów
VerdeAgency rozpoczęła współpracę z marką Sokołów. Agencja odpowiedzialna będzie m.in. za opracowanie nowego pozycjonowania marki, strategii komunikacji i platformy kreatywnej. Prace te zbiegły się z odświeżeniem logo marki oraz designu opakowań, które wprowadzają spójny i nowoczesny wizerunek marki Sokołów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764