logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emitel uruchamia telewizję hybrydową dla Legii Warszawa

  PR 07.12.2018, przeczytano 239 razy

Telewizja Hybrydowa Legii Warszawa, to pierwszy tego typu projekt w Polsce. Od 7 grudnia stołeczny klub będzie emitował swoje materiały video na platformie hybrydowej cyfrowej telewizji naziemnej. W nowym serwisiepojawią się  transmisje na żywo oraz inne interaktywne treści warszawskiego klubu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emitel-uruchamia-telewizje-hybrydowa-dla-legii-warszawa,380445,artykul.html

Dzięki współpracy Legia Warszawa i Emitel, na portalu naziemnej telewizji cyfrowej na Multipleksie 8 znajdą się treści produkowane przez warszawski klub, m.in. materiały dostępne obecnie na kanale YouTube, a docelowo także unikalne treści czy transmisje ze sparingów. Na początek będą to m.in. kulisy meczowe, Studio „Ł3” i aktualności klubowe niedostępne w tradycyjnej telewizji.

- Telewizja naziemna jest najchętniej wybieraną platformą odbioru sygnału telewizyjnego w Polsce. Uruchomienie kanału z treściami video na Multipleksie 8 pozwoli Legii Warszawa dotrzeć do jeszcze szerszej grupy kibiców . To jednocześnie pionierskie rozwiązanie w naszym kraju – kanał warszawskiego klubu jest pierwszym, który pojawia się na platformie hybrydowej multipleksu. Jest to dobry kierunek ponieważ trendy na świecie pokazują, że tradycyjna telewizja i Internet coraz bardziej przenikają się, a wielu widzów oczekuje dostępu do dodatkowych treści na ekranie swojego telewizora – mówi Andrzej J. Kozłowski, prezes Zarządu Emitel S.A.

W ramach usług dodatkowych dostępnych na Multipleksie 8 Emitel udostępnia widzom serwis telewizji hybrydowej, w standardzie  HbbTV, w którym można znaleźć między innymi . przewodnik po programach telewizyjnych, aktualne wiadomości, prognozę pogody oraz ofertę programów radiowych w tym np. RMF, Radia ZET i Polskiego Radia. Teraz oferta telewizji hybrydowej wzbogaci się o treści video produkowane specjalnie dla fanów Legii Warszawa - największego i najbardziej rozpoznawalnego klubu piłkarskiego w Polsce.

- Produkcja i dystrybucja treści wideo jest jednym ze strategicznych celów działalności marketingowej i komercyjnej Legii. Jesteśmy jedną z najbardziej medialnych polskich marek i nasi kibice oczekują, że będziemy im dostarczać ekskluzywne materiały pokazujących Klub od kuchni. Poprzez media społecznościowe docieramy już do milionów odbiorców, a współpraca z Emitel pozwali nam dodatkowo zwiększyć zasięg oddziaływania i wykorzystać potencjał jaki tkwi w telewizji hybrydowej. Nowa platforma docelowo pozwoli nam także na rozwój naszej działalności e-commerce, a także na zaproponowanie innowacyjnych rozwiązań dla naszych sponsorów – powiedział Dariusz Mioduski, prezes Legii Warszawa.      

Z cyfrowej telewizji naziemnej w Polsce korzysta ponad 6 mln gospodarstw domowych, co czyni ją najbardziej popularną platformą odbioru kanałów telewizyjnych. Stale rosnąca dostępność Internetu szerokopasmowego napędza konsumpcję treści multimedialnych. Jedną z form dostarczania takich treści do widzów jest właśnie telewizja hybrydowa, dynamicznie rozwijająca się  np. w Niemczech czy Francji, szczególnie w zakresie przekazu  związanego ze sportem. Kanał telewizyjny Sport1, dzięki rozszerzeniu transmisji telewizyjnej o HbbTV zapewnia dodatkowe, atrakcyjne treści dla fanów piłki nożnej. Widzowie mogą odtwarzać klipy Bundesligi, Primera Division, Serie A, Ligue 1, Ligi Europejskiej UEFA, a także fragmenty z najbardziej znanego programu dla kibiców w Niemczech "Der Volkswagen Doppelpass".

Usługi telewizji hybrydowej pozwalają zamienić zwykły telewizor w multimedialne centrum rozrywki. Możliwość odtwarzania treści multimedialnych dostarczanych przez Internet pozwala na udostępnienie dodatkowych treści na życzenieoraz większej liczby  programów dostarczanych w postaci streamingu. HbbTV umożliwia także realizację innowacyjnych, interaktywnych i spersonalizowanych kampanii reklamowych, co znacznie zwiększa ich efektywność. HbbTV umożliwia również uruchamianie aplikacji interaktywnych dostarczanych przez Internet na odbiornikach telewizyjnych. Skojarzenie aplikacji z programem telewizyjnym umożliwia prowadzenie interakcji z widzem i uruchamianie konkursów, quizów oraz dostarczanie dodatkowych informacji związanych z aktualnie nadawaną audycją.

Z portalu mogą korzystać wszyscy widzowie naziemnej telewizji cyfrowej odbierający programy Multipleksu 8, posiadający odbiornik telewizyjny podłączony do Internetu i obsługujący funkcjonalność HbbTV.

Źródło: Emitel S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Adam Bodnar kontra TVP: Sąd oddala pozew telewizji
Sąd Okręgowy w Warszawie oddalił powództwo Telewizji Polskiej S.A. skierowane przeciwko Rzecznikowi Praw Obywatelskich. Adam Bodnar poinformował dziś o tym na Facebooku. Sprawa dotyczy wypowiedzi Bodnara po śmierci prezydenta Gdańska Pawła Adamowicza. Podczas rozmowy z Andrzejem Stankiewiczem z Onetu Bodnar stwierdził, że trzeba przeanalizować jakie programy oglądał...
Onet.pl najczęściej cytowanym medium w kwietniu 2019
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w kwietniu pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl  – podaje IMM w najnowszym raporcie „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”. Na kolejnych miejscach znalazły się portal Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24.
„Gazeta Wyborcza” włącza się w akcję #vote4friendship
Już jutro – w piątek, 24 maja br. do całego nakładu „Gazety Wyborczej” zostanie dołączony plakat z flagą Unii Europejskiej z hasłem „Europa na tak!”. Na jego drugiej stronie czytelnicy znajdą grafikę odwołującą się do idei przyjaźni europejskiej, stworzoną przez młodych artystów w ramach akcji #vote4friendship. To wspólny projekt 16...
17 maja w Nowym Jorku odbyła się uroczystość wręczenia INMA GLOBAL MEDIA AWARDS, jednego z najbardziej prestiżowych wyróżnień w branży medialnej. Wśród nominowanych znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który zajął trzecie miejsce w kategorii „Best Use Of Social Media” za projekt #tematdlauwagi.
„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl
Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764