logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emlab dla Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii

  PR 17.05.2018, przeczytano 1103 razy
ilustracjastrzałka

Agencja eventowa Emlab przygotowała dla Górnośląsko - Zagłębiowskiej Metropolii nowoczesną, interaktywną aplikację prezentującą biznesowy i kulturowy potencjał metropolii podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego - największej imprezy biznesowej w Europie Centralnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emlab-dla-gornoslasko---zaglebiowskiej-metropolii,36530,artykul.html

W dniach 14-16 maja 2018 odbyła się 10. jubileuszowa edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego, w którym udział wzięli m.in. komisarze unijni, przedstawiciele rządu, prezydenci miast, prezesi firm i naukowcy. Kongres zorganizowano w pierwszym w Polsce związku metropolitalnym - Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, która rozpoczęła swoją działalność 1 stycznia 2018 roku. Metropolię tworzy 41 miast i gmin, zamieszkałych przez 2,3 mln.osób. Jej obecność na Kongresie to premierowa prezentacja potencjału i charakteru jej działalności. Spektakularny wielkoformatowy ekran z bogatą zawartością przygotowaną przez EMLAB przyciągnął uwagę gości licznie przybyłych na kongres.

Do zadań agencji należało zbudowanie kontentu, w tym realizacja 41 filmów kręconych z wykorzystaniem dronów, które pokazywały najlepsze ujęcia każdego z miast tworzących Metropolię oraz przygotowanie treści, prezentujących z jednej strony unikatowe cechy tych miast, z drugiej zaś podkreślających potencjał gospodarczy i kulturowy, wynikający z ich połączenia. Stworzona została interaktywna aplikacja wyświetlana w opcji dwuekranowej i jednoekranowej. Z poziomu panelu dotykowego odwiedzający stoisko mogli sterować treścią wyświetlaną na wielkoformatowym ekranie, dopasowując ją indywidualnie do własnych zainteresowań. Aplikacja zawierała 10 kategorii tematycznych (Kultura, Rozrywka, Edukacja, Sport i Rekreacja, Turystyka, Transport Publiczny, Ciekawostki, Biznes i Gospodarka, Kalendarium oraz Informacje o Metropolii). Emlab odpowiadał również za branding marki poza stoiskiem i pozyskanie leadów dla Metropolii wśród gości Kongresu.

ilustracjastrzałka

- To prestiżowy i ważny projekt dla Metropolii, która po kilkumiesięcznym okresie przygotowań po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowała pełne spektrum swojej działalności, pokazując zarówno wszystkie 41 gmin i miast, jak i potencjał wynikający z ich połączenia, i to w tak nobilitującym gronie, jakim są uczestnicy Kongresu. Cieszymy się, że nam zaufano i powierzono zbudowanie narracji tej opowieści wraz z pełnym zapleczem technologicznym - mówi Wojtek Małysz, Managing Director Emlab.

ilustracjastrzałka

Dodatkową atrakcją był zorganizowany wspólnie z Fundacją Napraw Sobie Miasto streaming na żywo z wyścigu, jaki odbywał się w tym czasie w Metropolii. W ramach prowadzonego przez Fundację projektu “GOP Gear” uczestnicy wyścigu ruszali z różnych miejsc Metropolii o wyznaczonych godzinach. Ich zadaniem było jak najszybsze dotarcie na teren Europejskiego Kongresu Gospodarczego przy użyciu różnych środków transportu publicznego. Dzięki temu w praktyce pokazane zostały wszelkie dostępne środki transportu umożliwiające łatwe poruszanie się w obrębie 41 miast tworzących Metropolię. Jednym z ważniejszych projektów zrealizowanych dotychczas w Metropolii było wprowadzenie wspólnej taryfy biletowej dla 41 miast i gmin.

Źródło: Emlab

www.emlab.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764