logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emocjonalny Eye-Tracking: Bezpłatne webinarium

  PR 02.02.2015, przeczytano 1522 razy

Już 4 lutego odbędzie się międzynarodowe webinarium poświęcone metodzie nazywanej Emocjonalny Eye-Tracking. Organizuje je Markedu Innovative Marketing Education. Webinarium jest bezpłatne i prowadzone w języku angielskim. Wystarczy się zarejestrować na stronie www.markedu.com i uczestniczyć w nim online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emocjonalny-eye-tracking%3A-bezplatne-webinarium,23820,artykul.html

Osoby, które zdecydują się na wzięcie udziału w webinarium, będą miały okazję poznać metodę badawczą nazwaną Emocjonalny Eye-Tracking. Jest to unikatowe połączenie w czasie rzeczywistym danych z EEG i Eye-Trackingu, które polega na tym, iż po zakończeniu badania od razu są widoczne połączone wyniki z obu technik i badacz może je przedyskutować z respondentem.

Uczestnicy webinarium uzyskają odpowiedzi, jak pracuje mózg i dlaczego ludzie nie potrafią prawidłowo określić swoich emocji lub kłamią. Ponadto dowiedzą się, jakie są korzyści z połączenia Eye-Trackingu z metodą EEG, jak należy analizować dane, prezentować wyniki oraz je interpretować. Dzięki temu specjaliści, zwłaszcza zajmujący się marketingiem, otrzymają informację, jak i kiedy należy stosować tę metodę badań i jakie uzyskają ostateczne efekty.

- Podczas wykładu opowiem, jakie są uwarunkowania biologiczne naszych emocji i jaki wywierają wpływ na nasze zachowanie np. jaki jest powód, że ludzie kłamią. Jednocześnie zaprezentowane zostaną różnorodne metodologie, techniki oraz ich zastosowanie. Dzięki temu uczestnicy otrzymają wiedzę, co warto badać daną metodą, jakie są jej wady i zalety oraz jakie istnieją sposoby prezentacji danych i jak należy je odczytywać, mówi Sebastian Starzyński, prezes zarządu Instytutu Badawczego ABR SESTA, który podczas webinarium zaprezentuje metodę Emocjonalnego Eye-Trackingu. Uczestnicy będą mieli również możliwość aktywnego udziału w dyskusji i zadawania pytań po przedstawieniu prezentacji.

W lutym, marcu i kwietniu odbędą się także webminaria poświęcone innym tematom z zakresu marketingu. Przybliżą one wiedzę na temat narzędzi marketingowych, metod badawczych, ich zastosowania i potencjalnych efektów.

Plan innych wystąpień:

  • 3.02. – „Kosztowne błędy popełniane przez większość marketerów” - prelegenci Michael Leander, właściciel agencji i konsultant m.in. Maersk, Philips,  IBM  oraz Hristo Radichev, Country Manager  Mediapost Hit Mail.
  • 10.02. – „Udane bezpośrednie kroki i narzędzia marketingowe, aby zwiększyć zwrot inwestycji w marketing” -  prelegent German Sacristan, dyrektor marketingu w X1 UK.
  • 11.02. – „Bez analizy Twoja strategia i kreatywność jest bezużyteczna” - prelegent Yonathan Dominitz, konsultant w zakresie reklamy, digital media, direct marketing.
  • 3.03. – “Digital Marketing – podstawy dla każdego biznesu” - prelegent Dave Chaffey, consultant m.in. 3M, Barclaycard, HSBC, Mercedes-Benz, Nokia.
  • 25.03. – „Mierzenie jakości obsługi klienta”  - prelegent Bob Hayes, Chief Customer Officer w TCELab oraz prezes Business Over Broadway.
  • 8.04. – „Email marketing, kurs dla początkujących” - prelegent Michael Leander, ekspert w zakresie email marketingu, konsultant firm.

Źródło: Instytut Badawczy ABR SESTA

www.markedu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Audio - agencja oraz sieć reklamowa w podkastach startuje oficjalnie
Digital Audio specjalizuje się w realizacji kampanii reklamowych w podkastach. Dla reklamodawców oferuje możliwość pojawienia się w dziesiątkach podkastów o różnorodnej tematyce, za pomocą ujednoliconych formatów reklamowych. Dla podkasterów jest to szansa, aby udostępnić swoje medium szerokiemu spektrum reklamodawców przy uszanowaniu...
Agencja mediowa Havas Media kontynuuje współpracę z JDE i w zbliżającej się kampanii marki Jacobs będzie odpowiedzialna za planowanie i zakup mediów.
Dzień Kobiet charytatywnie - akcja #Skrzydładladziewczynek
Z okazji Dnia Kobiet Fundacja Świętego Mikołaja rozpoczęła akcję #SkrzydłaDlaDziewczynek. Jej celem jest zebranie środków na pomoc dziewczynkom z Aleppo, które z powodu wieloletniej wojny w Syrii zostały pozbawione dostępu do edukacji. „Dziewczynki marzą o ważnych rzeczach, razem możemy pomóc im rozwinąć skrzydła” – pod takim hasłem...
Kobiety w PR
Związek Firm Public Relations wraz z firmą badawczą OpinionWay zrealizował badanie, którego celem było zidentyfikowanie problemów i barier, jakie napotykają kobiety pracujące w branży PR. Jak wynika z raportu, zarządy z przewagą kobiet stanowią w Polsce 12%. Jest to wartość dwukrotnie większa w porównaniu do wyników, jakie opublikowano w raporcie...
Sika ruszyła z telewizyjną kampanią produktową w Polsce
Sika, międzynarodowy koncern dostarczający specjalistyczne produkty chemiczne, wystartował w marcu z kampanią telewizyjną w Polsce. Spoty podkreślające najwyższą jakość oraz zaawansowanie technologiczne oferowanych przez firmę rozwiązań emitowane są w kanałach należących do TVP, Polsatu oraz TVN Grupy Discovery.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764