logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emocjonalny Eye-Tracking: Bezpłatne webinarium

  PR 02.02.2015, przeczytano 1965 razy

Już 4 lutego odbędzie się międzynarodowe webinarium poświęcone metodzie nazywanej Emocjonalny Eye-Tracking. Organizuje je Markedu Innovative Marketing Education. Webinarium jest bezpłatne i prowadzone w języku angielskim. Wystarczy się zarejestrować na stronie www.markedu.com i uczestniczyć w nim online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emocjonalny-eye-tracking%3A-bezplatne-webinarium,23820,artykul.html

Osoby, które zdecydują się na wzięcie udziału w webinarium, będą miały okazję poznać metodę badawczą nazwaną Emocjonalny Eye-Tracking. Jest to unikatowe połączenie w czasie rzeczywistym danych z EEG i Eye-Trackingu, które polega na tym, iż po zakończeniu badania od razu są widoczne połączone wyniki z obu technik i badacz może je przedyskutować z respondentem.

Uczestnicy webinarium uzyskają odpowiedzi, jak pracuje mózg i dlaczego ludzie nie potrafią prawidłowo określić swoich emocji lub kłamią. Ponadto dowiedzą się, jakie są korzyści z połączenia Eye-Trackingu z metodą EEG, jak należy analizować dane, prezentować wyniki oraz je interpretować. Dzięki temu specjaliści, zwłaszcza zajmujący się marketingiem, otrzymają informację, jak i kiedy należy stosować tę metodę badań i jakie uzyskają ostateczne efekty.

- Podczas wykładu opowiem, jakie są uwarunkowania biologiczne naszych emocji i jaki wywierają wpływ na nasze zachowanie np. jaki jest powód, że ludzie kłamią. Jednocześnie zaprezentowane zostaną różnorodne metodologie, techniki oraz ich zastosowanie. Dzięki temu uczestnicy otrzymają wiedzę, co warto badać daną metodą, jakie są jej wady i zalety oraz jakie istnieją sposoby prezentacji danych i jak należy je odczytywać, mówi Sebastian Starzyński, prezes zarządu Instytutu Badawczego ABR SESTA, który podczas webinarium zaprezentuje metodę Emocjonalnego Eye-Trackingu. Uczestnicy będą mieli również możliwość aktywnego udziału w dyskusji i zadawania pytań po przedstawieniu prezentacji.

W lutym, marcu i kwietniu odbędą się także webminaria poświęcone innym tematom z zakresu marketingu. Przybliżą one wiedzę na temat narzędzi marketingowych, metod badawczych, ich zastosowania i potencjalnych efektów.

Plan innych wystąpień:

  • 3.02. – „Kosztowne błędy popełniane przez większość marketerów” - prelegenci Michael Leander, właściciel agencji i konsultant m.in. Maersk, Philips,  IBM  oraz Hristo Radichev, Country Manager  Mediapost Hit Mail.
  • 10.02. – „Udane bezpośrednie kroki i narzędzia marketingowe, aby zwiększyć zwrot inwestycji w marketing” -  prelegent German Sacristan, dyrektor marketingu w X1 UK.
  • 11.02. – „Bez analizy Twoja strategia i kreatywność jest bezużyteczna” - prelegent Yonathan Dominitz, konsultant w zakresie reklamy, digital media, direct marketing.
  • 3.03. – “Digital Marketing – podstawy dla każdego biznesu” - prelegent Dave Chaffey, consultant m.in. 3M, Barclaycard, HSBC, Mercedes-Benz, Nokia.
  • 25.03. – „Mierzenie jakości obsługi klienta”  - prelegent Bob Hayes, Chief Customer Officer w TCELab oraz prezes Business Over Broadway.
  • 8.04. – „Email marketing, kurs dla początkujących” - prelegent Michael Leander, ekspert w zakresie email marketingu, konsultant firm.

Źródło: Instytut Badawczy ABR SESTA

www.markedu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Azjatyckie smaki w kampanii Publicis dla marki Winiary
Kuchnia azjatycka na dobre zadomowiła się w Polsce, nieustannie zachwycając nieoczywistymi smakami i aromatami. Marka WINIARY, w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie popularnymi daniami z Dalekiego Wschodu, wprowadza nowości produktowe. Pasty do smażenia, nudle, sosy chilli i WINIARY Pomysły na…, pozwolą odtworzyć ulubione potrawy bez wychodzenia z domu – niezależnie od...
Marketingowe zwycięstwo na Euro: transmisja debaty
Zapraszamy na transmisję live debaty IPG Mediabrands „Wygraj Euro. Jak wydawcy i marki powinny dryblować, aby odnieść marketingowe zwycięstwo podczas najważniejszego sportowego wydarzenia roku”.
Natalia Kukulska w kampanii marki Remé
Startuje nowa kampania reklamowa brandu Remé, z udziałem nowej ambasadorki marki - piosenkarki Natalii Kukulskiej. Dołączyła ona do aktorki Mariety Żukowskiej, która jest ambasadorką tej marki od 2022. Materiały kreatywne na potrzeby kampanii przygotowała agencja Enyo, która od 2021 r. obsługuje budżet reklamowy Remé na działania 360°.
#20latPLwUE: kampania społeczna na niebiesko
Niemal 100 organizacji społecznych, firm i mediów dołączyło do kampanii świętowania 20 lat Polski w Unii Europejskiej, zainicjowanej przez Fundację Batorego i Fundację Polskiej Rady Biznesu. Akcja, której symbolem jest pin „20latPLwUE”, trwa przez cały maj. Organizatorzy zachęcają do dołączenia każdego, komu bliskie są wartości europejskie.
Spot Akcji Demokracja: czarny scenariusz, gdy odpuścimy sobie Europę
Terror rosyjskiej inwazji z perspektywy matki - sugestywny spot zrealizowany dla Akcji Demokracja ma uświadomić Polkom i Polakom, że wybory 9 czerwca do Parlamentu Europejskiego są bardzo ważne. Bezpieczeństwo Polski i Europy nie jest nam dane raz na zawsze.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764