logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Emocjonalny Eye-Tracking: Bezpłatne webinarium

  PR 02.02.2015, przeczytano 1543 razy

Już 4 lutego odbędzie się międzynarodowe webinarium poświęcone metodzie nazywanej Emocjonalny Eye-Tracking. Organizuje je Markedu Innovative Marketing Education. Webinarium jest bezpłatne i prowadzone w języku angielskim. Wystarczy się zarejestrować na stronie www.markedu.com i uczestniczyć w nim online.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/emocjonalny-eye-tracking%3A-bezplatne-webinarium,23820,artykul.html

Osoby, które zdecydują się na wzięcie udziału w webinarium, będą miały okazję poznać metodę badawczą nazwaną Emocjonalny Eye-Tracking. Jest to unikatowe połączenie w czasie rzeczywistym danych z EEG i Eye-Trackingu, które polega na tym, iż po zakończeniu badania od razu są widoczne połączone wyniki z obu technik i badacz może je przedyskutować z respondentem.

Uczestnicy webinarium uzyskają odpowiedzi, jak pracuje mózg i dlaczego ludzie nie potrafią prawidłowo określić swoich emocji lub kłamią. Ponadto dowiedzą się, jakie są korzyści z połączenia Eye-Trackingu z metodą EEG, jak należy analizować dane, prezentować wyniki oraz je interpretować. Dzięki temu specjaliści, zwłaszcza zajmujący się marketingiem, otrzymają informację, jak i kiedy należy stosować tę metodę badań i jakie uzyskają ostateczne efekty.

- Podczas wykładu opowiem, jakie są uwarunkowania biologiczne naszych emocji i jaki wywierają wpływ na nasze zachowanie np. jaki jest powód, że ludzie kłamią. Jednocześnie zaprezentowane zostaną różnorodne metodologie, techniki oraz ich zastosowanie. Dzięki temu uczestnicy otrzymają wiedzę, co warto badać daną metodą, jakie są jej wady i zalety oraz jakie istnieją sposoby prezentacji danych i jak należy je odczytywać, mówi Sebastian Starzyński, prezes zarządu Instytutu Badawczego ABR SESTA, który podczas webinarium zaprezentuje metodę Emocjonalnego Eye-Trackingu. Uczestnicy będą mieli również możliwość aktywnego udziału w dyskusji i zadawania pytań po przedstawieniu prezentacji.

W lutym, marcu i kwietniu odbędą się także webminaria poświęcone innym tematom z zakresu marketingu. Przybliżą one wiedzę na temat narzędzi marketingowych, metod badawczych, ich zastosowania i potencjalnych efektów.

Plan innych wystąpień:

  • 3.02. – „Kosztowne błędy popełniane przez większość marketerów” - prelegenci Michael Leander, właściciel agencji i konsultant m.in. Maersk, Philips,  IBM  oraz Hristo Radichev, Country Manager  Mediapost Hit Mail.
  • 10.02. – „Udane bezpośrednie kroki i narzędzia marketingowe, aby zwiększyć zwrot inwestycji w marketing” -  prelegent German Sacristan, dyrektor marketingu w X1 UK.
  • 11.02. – „Bez analizy Twoja strategia i kreatywność jest bezużyteczna” - prelegent Yonathan Dominitz, konsultant w zakresie reklamy, digital media, direct marketing.
  • 3.03. – “Digital Marketing – podstawy dla każdego biznesu” - prelegent Dave Chaffey, consultant m.in. 3M, Barclaycard, HSBC, Mercedes-Benz, Nokia.
  • 25.03. – „Mierzenie jakości obsługi klienta”  - prelegent Bob Hayes, Chief Customer Officer w TCELab oraz prezes Business Over Broadway.
  • 8.04. – „Email marketing, kurs dla początkujących” - prelegent Michael Leander, ekspert w zakresie email marketingu, konsultant firm.

Źródło: Instytut Badawczy ABR SESTA

www.markedu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image pozyskało 6 mln zł z prywatnej emisji akcji z przeznaczeniem na projekty gamingowe
Platige Image zakończyło prywatną emisję akcji, w ramach której pięciu inwestorów instytucjonalnych nabyło 240 tys. akcji, stanowiących 7% w podwyższonym kapitale, podała spółka. Pozyskany kapitał w wysokości 6 mln zł będzie w całości przeznaczony na realizację pierwszych projektów gamingowych, w związku z nową strategią Spółki na lata...
Obiektyw Voigtlander Ultron I i II 28 mm f/2,0 do Leica M
Niezmiernie miło jest nam zaprezentować nową wersję obiektywu Voigtlander Ultron 28 mm f/2,0 z mocowaniem Leica M.
Mary Kay Inc. uruchamia platformę Suite 13TM zapewniającą angażujące doświadczenia wirtualne
Globalna marka kosmetyczna Mary Kay Inc. i działające w jej ramach Global Design Studio przedstawiają Suite 13TM, innowacyjne wirtualne doświadczenie kosmetyczne, które wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do stworzenia wersji cyfrowej pierwszego wirtualnego showroomu Mary Kay. Zaprojektowany przy użyciu najnowszej technologii wirtualnej rzeczywistości nowy Suite 13TM oferuje...
SPi Global zmienia markę na Straive
SPi Global zaprezentował swój nowy awatar pod nazwą Straive (wymawiany tak samo jak słowo „strive” - „strajw” [dążyć]). Po licznych zmianach, jakie zaszły w ostatnich latach, w tym dużych przejęciach, otwarciu nowych strumieni przychodów czy dalszej konsolidacji kluczowych działów przedsiębiorstwa, nowa marka na nowo definiuje propozycję...
Trwa kampania informacyjna #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973
Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764