logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki

  PR 20.02.2019, przeczytano 352 razy
ilustracjastrzałka

Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku. Powstał też magazyn online – pełen inspiracji przewodnik po świecie zainteresowań, gdzie ciekawe artykuły pisane przez ekspertów będą uzupełniane zaproszeniami na wydarzenia w realnym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik%3A-nowa-kampania%2C-pozycjonowanie-i-magazyn-online-marki,381324,artykul.html

Empik od zawsze był miejscem dla pasjonatów. To znane wszystkim salony, sklep online i coraz szerzej używana aplikacja mobilna. Choć do tej pory marka kojarzyła się głównie z miłośnikami książek, muzyki, filmu czy szeroko pojmowanej kultury papieru to dzięki poszerzonej ofercie w sklepie internetowym, Empik stał się przestrzenią dla ludzi o wszelkich zainteresowaniach.

Empik inspiruje, daje radość rozwijania pasji, tych dużych i tych codziennych

W salonach, które przez klientów od zawsze są postrzegane, jako miejsca gdzie mogą znaleźć mnóstwo inspiracji do rozwijania swoich zainteresować, wszystko pozostanie jak dotychczas. Drobne zmiany pojawią się jedynie na poziomie komunikatów marketingowych – w warstwie tekstowej i graficznej. Natomiast sklep online i aplikacja mobilna, gdzie oferta jest znacznie szersza i obejmuje ponad 2 miliony produktów z różnych kategorii, od teraz są zbudowane tak, aby inspirować i ułatwiać znalezienie konkretnych artykułów. Mniej znane klientom Empiku światy produktowe: Dom i ogród, Zabawki, Dziecko i mama, Sport, Zdrowie i uroda, Elektronika zostaną lepiej wyeksponowane i uzupełnione dedykowanymi stronami wokół konkretnych pasji z poradami, artykułami i ciekawostkami.

Pasja zaczyna się od książki

- Przeprowadziliśmy badania wśród Polaków, by dowiedzieć się, jakie mają zainteresowania. Wyniki tych badań stały się podstawą do przygotowania całego spektrum działań, które mogą inspirować naszych klientów. Przygotowaliśmy między innymi stronę z dedykowanym contenem „Empik Pasje. Magazyn online”, do którego teksty tworzą popularni blogerzy, influencerzy i dziennikarze – mówi Mira Dobek, dyrektor marketingu Empiku. Z badań* wynika na przykład, że ponad 1/3 respondentów interesuje się tematami związanymi z domem i ogrodem, sport to hobby niemal 57% ankietowanych, a podróżom poświęca się prawie ¼ pytanych. Przy tym wszystkim prawie 90% respondentów spędza czas czytając, oglądając i słuchając – co oznacza, że kategorie wydawnicze będące DNA ofertowym Empiku, są punktem wyjścia i bazą do odkrywania i rozwijania innych pasji. Np. biegając, słuchasz muzyki albo audiobooków, kochając gotować, szukasz przepisów w książkach i magazynach kulinarnych, a wybierając się w podróż, kupujesz przewodnik lub oglądasz film, którego akcja dzieje się w danym kraju. A teraz bez problemu w sklepie internetowym Empiku znajdziesz dodatkowo chociażby opaskę mierzącą puls, a także plecaki czy walizki. Wszystko, abyś każdy dzień przeżywał z pasją.

Nowe pozycjonowanie marki zostało zilustrowane w wizerunkowym spocie Empiku. Za jego kreację odpowiadała agencja Scholz & Friends, a za zakup mediów dom mediowy Wavemaker. Kampania będzie realizowana pod hasłem Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki i obejmie działania w telewizji, kinie oraz internecie – VOD, YouTube, social media  w okresie 13 lutego – 5 marca. 

Źródło: Grupa Empik

www.empik.com

Dodatkowe informacje:

*Kantar, wrzesień 2018

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy travel vlog marki Žatecky - „Dobre Noviny z Czech”
Marka Žatecký zaprasza w podróż do Czech wraz z dwoma znanymi standuperami Michałem Kempą i Piotrem Szumowskim. W ramach nowego travel vloga standuperzy pokażą Czechy od dość nietypowej strony. Emisja „Dobrych Novin z Czech” ruszyła 6 sierpnia br.
W czasie kryzysu wzrosła rola komunikacji
W czasie kryzysu komunikacja i PR okazały się dla firm bezcenne, dlatego ich rola będzie rosła. Mimo to pandemia SARS-CoV-2 odbiła się na branży. Co trzecią agencję dotknęły obniżki wynagrodzeń, a zwolnienia – 39 proc. Najdotkliwiej ucierpiały małe podmioty – prawie co piąta mała agencja zanotowała aż 50-proc. spadek przychodów. Jednak mimo przejściowych...
„30 dni dookoła smaku” – kabanosy „Nasze Polskie” ruszają nad Bałtyk
Dwanaście nadmorskich kurortów odwiedzą w najbliższych tygodniach uczestnicy akcji samplingowej organizowanej przez Zakłady Mięsne „Silesia”. Rozdadzą oni 50 tysięcy próbek kabanosów Duda Specialite „Nasze Polskie” o smaku wieprzowym i drobiowym. Celem akcji jest przedstawienie konsumentom produktu i jego zalet oraz budowa pozytywnego...
Idea Productions Poland z kolejną realizacją dla branży finansowej
Nie ma wątpliwości, iż obecnie na znaczeniu zyskują narzędzia online. Innowacje w tym zakresie wdrażane są coraz chętniej w wielu branżach, zapewniając tym samym nie tylko ciągłość funkcjonowania, lecz również i rozwoju w świecie biznesu. Jest to szczególnie przydatne w tych organizacjach rynkowych, których działalność statutowa wymaga cyklicznych...
Samochodem przez Auto Skyway Festival
Świetlny pokaz motocross, szpaler fontann i projekcja na gigantycznych głowach, astronomiczny mapping na balonie czy kilkudziesięciometrowa instalacja z ekranów LED – te i wiele innych instalacji z zakresu sztuki światła czekają na zmotoryzowanych widzów „Auto Skyway Festival. Lotnisko. Toruń. Województwo Kujawsko-Pomorskie.”. Festiwal odbędzie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764