logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki

  PR 20.02.2019, przeczytano 391 razy
ilustracjastrzałka

Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku. Powstał też magazyn online – pełen inspiracji przewodnik po świecie zainteresowań, gdzie ciekawe artykuły pisane przez ekspertów będą uzupełniane zaproszeniami na wydarzenia w realnym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik%3A-nowa-kampania%2C-pozycjonowanie-i-magazyn-online-marki,381324,artykul.html

Empik od zawsze był miejscem dla pasjonatów. To znane wszystkim salony, sklep online i coraz szerzej używana aplikacja mobilna. Choć do tej pory marka kojarzyła się głównie z miłośnikami książek, muzyki, filmu czy szeroko pojmowanej kultury papieru to dzięki poszerzonej ofercie w sklepie internetowym, Empik stał się przestrzenią dla ludzi o wszelkich zainteresowaniach.

Empik inspiruje, daje radość rozwijania pasji, tych dużych i tych codziennych

W salonach, które przez klientów od zawsze są postrzegane, jako miejsca gdzie mogą znaleźć mnóstwo inspiracji do rozwijania swoich zainteresować, wszystko pozostanie jak dotychczas. Drobne zmiany pojawią się jedynie na poziomie komunikatów marketingowych – w warstwie tekstowej i graficznej. Natomiast sklep online i aplikacja mobilna, gdzie oferta jest znacznie szersza i obejmuje ponad 2 miliony produktów z różnych kategorii, od teraz są zbudowane tak, aby inspirować i ułatwiać znalezienie konkretnych artykułów. Mniej znane klientom Empiku światy produktowe: Dom i ogród, Zabawki, Dziecko i mama, Sport, Zdrowie i uroda, Elektronika zostaną lepiej wyeksponowane i uzupełnione dedykowanymi stronami wokół konkretnych pasji z poradami, artykułami i ciekawostkami.

Pasja zaczyna się od książki

- Przeprowadziliśmy badania wśród Polaków, by dowiedzieć się, jakie mają zainteresowania. Wyniki tych badań stały się podstawą do przygotowania całego spektrum działań, które mogą inspirować naszych klientów. Przygotowaliśmy między innymi stronę z dedykowanym contenem „Empik Pasje. Magazyn online”, do którego teksty tworzą popularni blogerzy, influencerzy i dziennikarze – mówi Mira Dobek, dyrektor marketingu Empiku. Z badań* wynika na przykład, że ponad 1/3 respondentów interesuje się tematami związanymi z domem i ogrodem, sport to hobby niemal 57% ankietowanych, a podróżom poświęca się prawie ¼ pytanych. Przy tym wszystkim prawie 90% respondentów spędza czas czytając, oglądając i słuchając – co oznacza, że kategorie wydawnicze będące DNA ofertowym Empiku, są punktem wyjścia i bazą do odkrywania i rozwijania innych pasji. Np. biegając, słuchasz muzyki albo audiobooków, kochając gotować, szukasz przepisów w książkach i magazynach kulinarnych, a wybierając się w podróż, kupujesz przewodnik lub oglądasz film, którego akcja dzieje się w danym kraju. A teraz bez problemu w sklepie internetowym Empiku znajdziesz dodatkowo chociażby opaskę mierzącą puls, a także plecaki czy walizki. Wszystko, abyś każdy dzień przeżywał z pasją.

Nowe pozycjonowanie marki zostało zilustrowane w wizerunkowym spocie Empiku. Za jego kreację odpowiadała agencja Scholz & Friends, a za zakup mediów dom mediowy Wavemaker. Kampania będzie realizowana pod hasłem Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki i obejmie działania w telewizji, kinie oraz internecie – VOD, YouTube, social media  w okresie 13 lutego – 5 marca. 

Źródło: Grupa Empik

www.empik.com

Dodatkowe informacje:

*Kantar, wrzesień 2018

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rozwiązanie antywirusowe Bitdefender: cyberochrona urządzeń wielofunkcyjnych Konica Minolta bizhub
Konica Minolta, w trosce o bezpieczeństwo cyfrowe swoich klientów, rozpoczęła jakiś czas temu współpracę z firmą Bitdefender – twórcą oprogramowania antywirusowego o tej samej nazwie. Dzięki niej urządzenia wielofunkcyjne Konica Minolta bizhub można wyposażyć w dedykowane rozwiązanie antywirusowe, mające zabezpieczać firmy i instytucje przed...
Inglot nowym klientem Grupy Komunikacja Plus
Do klientów Grupy Komunikacja Plus dołączył INGLOT, czołowy polski producent z sektora beauty. Grupa odpowiada za sprzedaż produktów INGLOT we wszystkich kanałach online na rynku niemieckim. Tym samym GK+ rozbudowuje swoje usługi e-commerce i zapowiada dalsze poszerzenie portfolio o marki planujące rozwój sprzedaży w marketplaces.
Katarzyna Kosińska-Rysz obejmuje stanowisko Client Service Directora agencji Kamikaze
Katarzyna Kosińska-Rysz z nową misją w Kamikaze, obejmuje  stanowisko Client Service Director. Katarzyna Kosińska-Rysz przeszła do Kamikaze z Saatchi&Saatchi IS na początku 2019 roku, stając na czele tworzonego wtedy warszawskiego zespołu agencji.
Kolejne firmy sygnatariuszami Kodeksu Dobrych Praktyk
Coraz więcej firm dołącza do Kodeksu Dobrych Praktyk Reklamy Programmatic. To inicjatywa stowarzyszenia IAB Polska na rzecz poprawy jakości i eliminowania nieuczciwych praktyk w zakresie reklamy cyfrowej. W związku z dynamicznym rozwojem tego segmentu kolejne podmioty – zarówno wydawcy, sieci reklamowe, platformy DSP/SSP oraz agencje i domy mediowe w ramach jednego projektu...
Piotr Mikulski dołączył do On Board Think Kong
Do zespołu agencji On Board Think Kong dołączył Piotr Mikulski, który pokieruje zespołem Content Marketing.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764