logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik: nowa kampania, pozycjonowanie i magazyn online marki

  PR 20.02.2019, przeczytano 690 razy
ilustracjastrzałka

Empik zaprezentował spot wprowadzający nowe pozycjonowanie marki. Jego esencją jest inspirowanie do życia pełnego pasji i realizacji wszystkich zainteresowań – od tych codziennych po te niezwykłe. Jednocześnie zmieniła się strona internetowa, na której oferta została wyraźnie podzielona wizualnie na wybrane obszary, aby ułatwić poruszanie się po różnych kategoriach Empiku. Powstał też magazyn online – pełen inspiracji przewodnik po świecie zainteresowań, gdzie ciekawe artykuły pisane przez ekspertów będą uzupełniane zaproszeniami na wydarzenia w realnym świecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik%3A-nowa-kampania%2C-pozycjonowanie-i-magazyn-online-marki,381324,artykul.html

Empik od zawsze był miejscem dla pasjonatów. To znane wszystkim salony, sklep online i coraz szerzej używana aplikacja mobilna. Choć do tej pory marka kojarzyła się głównie z miłośnikami książek, muzyki, filmu czy szeroko pojmowanej kultury papieru to dzięki poszerzonej ofercie w sklepie internetowym, Empik stał się przestrzenią dla ludzi o wszelkich zainteresowaniach.

Empik inspiruje, daje radość rozwijania pasji, tych dużych i tych codziennych

W salonach, które przez klientów od zawsze są postrzegane, jako miejsca gdzie mogą znaleźć mnóstwo inspiracji do rozwijania swoich zainteresować, wszystko pozostanie jak dotychczas. Drobne zmiany pojawią się jedynie na poziomie komunikatów marketingowych – w warstwie tekstowej i graficznej. Natomiast sklep online i aplikacja mobilna, gdzie oferta jest znacznie szersza i obejmuje ponad 2 miliony produktów z różnych kategorii, od teraz są zbudowane tak, aby inspirować i ułatwiać znalezienie konkretnych artykułów. Mniej znane klientom Empiku światy produktowe: Dom i ogród, Zabawki, Dziecko i mama, Sport, Zdrowie i uroda, Elektronika zostaną lepiej wyeksponowane i uzupełnione dedykowanymi stronami wokół konkretnych pasji z poradami, artykułami i ciekawostkami.

Pasja zaczyna się od książki

- Przeprowadziliśmy badania wśród Polaków, by dowiedzieć się, jakie mają zainteresowania. Wyniki tych badań stały się podstawą do przygotowania całego spektrum działań, które mogą inspirować naszych klientów. Przygotowaliśmy między innymi stronę z dedykowanym contenem „Empik Pasje. Magazyn online”, do którego teksty tworzą popularni blogerzy, influencerzy i dziennikarze – mówi Mira Dobek, dyrektor marketingu Empiku. Z badań* wynika na przykład, że ponad 1/3 respondentów interesuje się tematami związanymi z domem i ogrodem, sport to hobby niemal 57% ankietowanych, a podróżom poświęca się prawie ¼ pytanych. Przy tym wszystkim prawie 90% respondentów spędza czas czytając, oglądając i słuchając – co oznacza, że kategorie wydawnicze będące DNA ofertowym Empiku, są punktem wyjścia i bazą do odkrywania i rozwijania innych pasji. Np. biegając, słuchasz muzyki albo audiobooków, kochając gotować, szukasz przepisów w książkach i magazynach kulinarnych, a wybierając się w podróż, kupujesz przewodnik lub oglądasz film, którego akcja dzieje się w danym kraju. A teraz bez problemu w sklepie internetowym Empiku znajdziesz dodatkowo chociażby opaskę mierzącą puls, a także plecaki czy walizki. Wszystko, abyś każdy dzień przeżywał z pasją.

Nowe pozycjonowanie marki zostało zilustrowane w wizerunkowym spocie Empiku. Za jego kreację odpowiadała agencja Scholz & Friends, a za zakup mediów dom mediowy Wavemaker. Kampania będzie realizowana pod hasłem Empik: wszystkie pasje, zajawki, koniki i obejmie działania w telewizji, kinie oraz internecie – VOD, YouTube, social media  w okresie 13 lutego – 5 marca. 

Źródło: Grupa Empik

www.empik.com

Dodatkowe informacje:

*Kantar, wrzesień 2018

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764