logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik Bilety i Going. zbudowały platformę biletową 360

  PR 22.08.2019, przeczytano 349 razy
ilustracjastrzałka

W rok po włączeniu Going. do Grupy Empik zakończył się pierwszy etap budowy największej pod względem zasięgu multikanałowej platformy biletowej w Polsce. Wyjątkowy charakter projektu opiera się na innowacyjnych rozwiązaniach Going. oraz doświadczeniu i sile marki Empik, które wspólnie tworzą miks kompetencji w zakresie dystrybucji biletów, całościowej obsługi imprez i kreowania autorskich treści wokół wydarzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-bilety-i-going.-zbudowaly-platforme-biletowa-360,383671,artykul.html

Połączenie platform sprzedażowych Empik Bilety i Going. w jeden spójny ekosystem zaowocowało powstaniem oferty sprzedaży biletów w modelu 360 stopni, która obejmuje swoim zasięgiem 17 milionów odbiorców i ponad 5 tysięcy wydarzeń dziennie – od imprez muzycznych, sportowych i rozrywkowych, eventów kulinarnych aż po spotkania biznesowe i targi.

Multikanałowy charakter platformy zapewnia szeroka sieć dystrybucji, którą tworzą serwisy internetowe Empikbilety.pl i Goingapp.pl, aplikacja mobilna Going. oraz ponad 260 salonów Empik. Pozwala ona na dotarcie do różnych segmentów klientów, zarówno osób, które preferują tradycyjną formę zakupu biletu fizycznego, jak również użytkowników, którzy oczekują możliwości nabycia wejściówek przez internet – poprzez serwis www lub bezpośrednio w aplikacji mobilnej.  

Elementem wyróżniającym projekt realizowany przez Empik Bilety i Going. jest silnie rozbudowana część kontentowa, na którą składają się m.in. informacje o wydarzeniach, sylwetki artystów, wywiady czy materiały specjalne z imprez. W połączeniu z możliwością prostego i intuicyjnego wyszukiwania wydarzeń oraz wygodnego zakupu wejściówek, użytkownicy mają do dyspozycji pierwszą wielofunkcyjną platformę dedykowaną kulturze i rozrywce.

- Dzięki umiejętnemu połączeniu kompetencji Empik Bilety i Going. mamy potencjał, aby odgrywać wiodącą rolę na rynku dystrybucji biletów i całościowej obsługi imprez oraz wprowadzać na nim nową jakość z korzyścią dla klientów i naszych partnerów - mówi Tomasz Ostrowski, Dyrektor Empik Bilety.

- Od początku zakładaliśmy, że nasza platforma ma być czymś więcej niż tylko zwykłym narzędziem do zakupu biletów. Użytkownicy znajdą u nas wysokiej jakości treści poświęcone tematyce kulturalno-rozrywkowej, a także dodatkowe funkcjonalności, które pomagają stworzyć i zaplanować swój własny kalendarz wydarzeń - mówi Maciej Gastoł, CEO i twórca Going. I dodaje: - Rozwiązania technologiczne i know-how Going. stanowią jeden z kluczowych komponentów, na których opiera się przewaga konkurencyjna platformy, którą współtworzymy z Empik Bilety.

Doświadczenie i pozycja rynkowa Grupy Empik wsparte technologią Going. umożliwiły również rozbudowanie oferty skierowanej do organizatorów wydarzeń. Kompleksowe usługi realizowane zgodnie ze strategią one-stop-shop obejmują: działania promocyjne w kanałach online i offline, sprzedaż i przedsprzedaż wejściówek, a także obsługę kas i system kontroli wejść.

Dobra znajomość branży i wyjście naprzeciw potrzebom partnerów pozwoliły Empik Bilety i Going. zdobyć zaufanie zarówno organizatorów koncertów polskich, jak i zagranicznych gwiazd takich jak: Bass Astral X Igo, Tom Odell, Alvaro Soler, The Dumplings, Lykke Li, Nothing But Thieves, Kasia Kowalska, Taco Hemingway, Sokół czy koncertu Cohen i Kobiety. W gronie firm współpracujących bezpośrednio z platformą są m.in.: Revolume, Follow The Step, MyMusic, Iglo Records, Agora, Good Taste Production czy też Kayax, jak również festiwale takie: jak Malta Festival, FEST Festival, Unsound Festival, Tauron Nowa Muzyka oraz H&M Loves Music, a także targi Warsaw Home.

Nad dalszym rozwojem platformy pracują połączone zespoły specjalistów Empik Bilety i Going. Ich celem jest optymalizacja istniejących rozwiązań, a także wdrożenie nowych zmierzających do lepszej personalizacji ofert oraz treści prezentowanych użytkownikom. Przykładem takich działań jest uruchomiona w lipcu tego roku nowa odsłona portalu Empikbilety.pl.

Do końca 2019 r. Empik Bilety i Going. planują sprzedać ponad milion biletów o łącznej wartości 74 milionów złotych.

Źródło: Empik Bilety, Going.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Przez pandemię wydawcy stracili nawet do 80 proc. przychodów z reklam
Dziennik „The Los Angeles Times” już w kwietniu informował, że stracił ponad 1/3 swoich dochodów z reklam. O załamaniu wpływów z ich sprzedaży pisał też brytyjski „The Economist” i inne światowe dzienniki. Problemy nie ominęły również polskiego rynku: w trakcie lockdownu sprzedaż drukowanych gazet i magazynów spadła, a utrata wpływów reklamowych sięgnęła od...
Wydawcy prasowi razem na temat digitalizacji
Pięciu czołowych wydawców prasowych w Polsce spotkało się, aby przedyskutować kierunki działania związane z transformacją cyfrową, która wyraźnie przyspieszyła w wyniku epidemii. Debata odbyła się podczas konferencji „Cyfrowa gospodarka – ewolucja czy rewolucja po COVID-19”, zorganizowanej przez e-Kiosk SA, lidera na rynku prasy cyfrowej w Polsce.
Gazeta.pl wraz z Goethe-Institut w Warszawie rozpoczynają wspólny projekt „Oto Niemcy”, na który składają się reportaże o życiu codziennym i aktualnych problemach za zachodnią granicą. Reporterzy i reporterki z Polski, m.in. Joanna Strzałko, Bartosz Józefiak i Dorota Salus, przyjrzą się stereotypom na temat Niemców. Pierwszy materiał o pracy „złotych rączek” ukaże...
Już jutro, 1 lipca br. na Gazeta.pl gratka dla wszystkich fanów muzyki – w portalu, jednocześnie z premierą w mediach społecznościowych, zaprezentowany zostanie singiel tegorocznej edycji Męskiego Grania. Gazeta.pl wraz z portalami Wyborcza.pl i WysokieObcasy.pl oraz spółką AMS z Grupy Agora zajmą się również promocją projektu.
AMS wygrał przetarg na obsługę dwóch pakietów wiat przystankowych w Gdańsku
23 czerwca 2020 r. Gdański Zarząd Dróg i Zieleni poinformował o rozstrzygnięciu przetargu na dzierżawę wiat przystankowych. W jego wyniku AMS został operatorem dwóch pakietów wiat, co zapewni ciągłość działań reklamowych dla klientów spółki na najbliższe piętnaście miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764