logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik Bilety i Going. zbudowały platformę biletową 360

  PR 22.08.2019, przeczytano 227 razy
ilustracjastrzałka

W rok po włączeniu Going. do Grupy Empik zakończył się pierwszy etap budowy największej pod względem zasięgu multikanałowej platformy biletowej w Polsce. Wyjątkowy charakter projektu opiera się na innowacyjnych rozwiązaniach Going. oraz doświadczeniu i sile marki Empik, które wspólnie tworzą miks kompetencji w zakresie dystrybucji biletów, całościowej obsługi imprez i kreowania autorskich treści wokół wydarzeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-bilety-i-going.-zbudowaly-platforme-biletowa-360,383671,artykul.html

Połączenie platform sprzedażowych Empik Bilety i Going. w jeden spójny ekosystem zaowocowało powstaniem oferty sprzedaży biletów w modelu 360 stopni, która obejmuje swoim zasięgiem 17 milionów odbiorców i ponad 5 tysięcy wydarzeń dziennie – od imprez muzycznych, sportowych i rozrywkowych, eventów kulinarnych aż po spotkania biznesowe i targi.

Multikanałowy charakter platformy zapewnia szeroka sieć dystrybucji, którą tworzą serwisy internetowe Empikbilety.pl i Goingapp.pl, aplikacja mobilna Going. oraz ponad 260 salonów Empik. Pozwala ona na dotarcie do różnych segmentów klientów, zarówno osób, które preferują tradycyjną formę zakupu biletu fizycznego, jak również użytkowników, którzy oczekują możliwości nabycia wejściówek przez internet – poprzez serwis www lub bezpośrednio w aplikacji mobilnej.  

Elementem wyróżniającym projekt realizowany przez Empik Bilety i Going. jest silnie rozbudowana część kontentowa, na którą składają się m.in. informacje o wydarzeniach, sylwetki artystów, wywiady czy materiały specjalne z imprez. W połączeniu z możliwością prostego i intuicyjnego wyszukiwania wydarzeń oraz wygodnego zakupu wejściówek, użytkownicy mają do dyspozycji pierwszą wielofunkcyjną platformę dedykowaną kulturze i rozrywce.

- Dzięki umiejętnemu połączeniu kompetencji Empik Bilety i Going. mamy potencjał, aby odgrywać wiodącą rolę na rynku dystrybucji biletów i całościowej obsługi imprez oraz wprowadzać na nim nową jakość z korzyścią dla klientów i naszych partnerów - mówi Tomasz Ostrowski, Dyrektor Empik Bilety.

- Od początku zakładaliśmy, że nasza platforma ma być czymś więcej niż tylko zwykłym narzędziem do zakupu biletów. Użytkownicy znajdą u nas wysokiej jakości treści poświęcone tematyce kulturalno-rozrywkowej, a także dodatkowe funkcjonalności, które pomagają stworzyć i zaplanować swój własny kalendarz wydarzeń - mówi Maciej Gastoł, CEO i twórca Going. I dodaje: - Rozwiązania technologiczne i know-how Going. stanowią jeden z kluczowych komponentów, na których opiera się przewaga konkurencyjna platformy, którą współtworzymy z Empik Bilety.

Doświadczenie i pozycja rynkowa Grupy Empik wsparte technologią Going. umożliwiły również rozbudowanie oferty skierowanej do organizatorów wydarzeń. Kompleksowe usługi realizowane zgodnie ze strategią one-stop-shop obejmują: działania promocyjne w kanałach online i offline, sprzedaż i przedsprzedaż wejściówek, a także obsługę kas i system kontroli wejść.

Dobra znajomość branży i wyjście naprzeciw potrzebom partnerów pozwoliły Empik Bilety i Going. zdobyć zaufanie zarówno organizatorów koncertów polskich, jak i zagranicznych gwiazd takich jak: Bass Astral X Igo, Tom Odell, Alvaro Soler, The Dumplings, Lykke Li, Nothing But Thieves, Kasia Kowalska, Taco Hemingway, Sokół czy koncertu Cohen i Kobiety. W gronie firm współpracujących bezpośrednio z platformą są m.in.: Revolume, Follow The Step, MyMusic, Iglo Records, Agora, Good Taste Production czy też Kayax, jak również festiwale takie: jak Malta Festival, FEST Festival, Unsound Festival, Tauron Nowa Muzyka oraz H&M Loves Music, a także targi Warsaw Home.

Nad dalszym rozwojem platformy pracują połączone zespoły specjalistów Empik Bilety i Going. Ich celem jest optymalizacja istniejących rozwiązań, a także wdrożenie nowych zmierzających do lepszej personalizacji ofert oraz treści prezentowanych użytkownikom. Przykładem takich działań jest uruchomiona w lipcu tego roku nowa odsłona portalu Empikbilety.pl.

Do końca 2019 r. Empik Bilety i Going. planują sprzedać ponad milion biletów o łącznej wartości 74 milionów złotych.

Źródło: Empik Bilety, Going.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie
Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i...
Narzędzia do pracy zespołowej online znajdują się na fali wznoszącej.  W dużym stopniu to zasługa powiewu świeżości, jaki wniosły takie rozwiązania jak Slack czy Microsoft Teams.
Wyszukiwarka Google została stworzona po to, aby zapewnić każdemu dostęp do informacji w Internecie. W obliczu dziesiątek tysięcy aktywnych stron internetowych, setek godzin filmów, tysięcy tweetów i newsów publikowanych w każdej minucie dnia, naszym zadaniem jest przeszukiwanie tych treści i znajdowanie możliwie najbardziej pomocnych wyników....
Clotify jest mobilną platformą AD-TECH, która skrywa w sobie szerokie spektrum możliwości zarówno dla mediów telewizyjnych, sponsorów lokowania produktów jak i użytkowników. To pierwsza w  Polsce i Europie aplikacja mobilna, która umożliwia przekierowanie widzów z programów telewizyjnych, przez „second...
Wyniki badania Gemius/PBI za sierpień 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764