logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik Foto stworzył kolekcje gadżetów z polskimi artystami znanymi z Internetu

  PR 25.09.2020, przeczytano 1681 razy
ilustracjastrzałka

Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i grafikami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-foto-stworzyl-kolekcje-gadzetow-z-polskimi-artystami-znanymi-z-internetu,388557,artykul.html

Z Internetu wprost do rąk

W wyniku współpracy z twórcami internetowych komiksów i rysunków satyrycznych powstały specjalne edycje kubków, plakatów, koszulek, poduszek czy toreb, a tym samym wirtualne komiksy i rysunki trafiły do realnego świata. Od teraz ilustracja, która wyraża doświadczenia danej osoby, może towarzyszyć jej podczas porannej kawy czy zakupów albo stanowić dekorację sypialni.

- Empik Foto już od wielu lat specjalizuje się w materializowaniu cyfrowego świata – czy to poprzez wywoływanie zdjęć, czy tworzenie fotoksiążek i fotoobrazów. W Internecie jest wielu utalentowanych rysowników i grafików, a my mamy możliwość i chcemy zaprezentować ich twórczość nowym odbiorcom poprzez nasze produkty. - Damian Sękala, prezes Empik Foto

Trafne i przewrotne ilustracje życiowych absurdów

Do tej pory autorskie kolekcje dla Empik Foto stworzyła czwórka artystów. Każdy z autorów grafik – Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk – posiada odrębny, charakterystyczny styl. Dostępne gadżety spodobają się zatem osobom o różnym poczuciu humoru i estetycznych preferencjach.  

Rynn Rysuje zbiera w swoich rysunkach obserwacje z życia, komentując najróżniejsze sytuacje, które nas wszystkich otaczają. W zmaganiach autorkę wspiera jej kot Agrafka, a pokonanie trudności ułatwia przepełnione dowcipem podejście. Rysunki Rynn to codzienne rozweselacze, które chce się mieć dookoła.

Bazgram jest internetowym komiksem wypełnionym absurdalnym humorem, trafnymi spostrzeżeniami i przewrotnymi historiami. Autor w prostej formie przedstawia swój świat, który często może wydawać się bardzo dziwny. Gdyby jego rysunki potrafiły mówić, to i tak by się nie odezwały, poklepując wszystkich z politowaniem po ramieniu.

Życie-na-kreskę to czasem zabawne, czasem poważne, ale zawsze trafne podsumowanie życia społecznego. Rysowniczka w swoich pracach umieszcza rozgadane kury, nieomylne muchy, niezwykłego kota czy siebie samą wraz z jej znajomymi. Jej prace dodają otuchy w konfrontacji z wyzwaniami każdego dnia.

Grafikk Jasikk w Internecie publikuje niezwykłe rysunki z nurtu one line art, tworzone jedną, nieprzerwaną kreską. Autorka w lekkim stylu portretuje otaczających ją ludzi oraz świat, a efektem jej pracy są pełne subtelności kształty, które odnajdują się w każdym wnętrzu.

ilustracjastrzałka

Z humorem naprzeciw wyzwaniom

Otaczanie się przedmiotami, które cieszą, może okazać się zbawienne. Z rozweselającej mocy swoich grafik zdaje sobie sprawę Rynn Rysuje, która, gdyby mogła umieścić swoje rysunki na dowolnym przedmiocie na świecie, wybrałaby arkusze maturalne.

– Pamiętam stres patrzenia na kopertę arkusza i jakieś takie poczucie, że oto ważą się losy mojego życia. Fajnie byłoby ten stres rozładować i jakoś humorystycznie przekazać, że hej – wbrew pozorom, wszystko będzie dobrze, niezależnie od wyniku – tłumaczy rysowniczka.

Natomiast Bazgram widziałby swoje prześmiewcze komiksy na Pałacu Kultury: – Byłoby miło zobaczyć kogoś w koszulce z moim nadrukiem, ale byłoby nawet odrobinę milej, gdyby moje rysunki wyświetlały się z rzutnika, kadr po kadrze, 24/7, na Pałacu Kultury – żartuje artysta.

ilustracjastrzałka

Kolejne projekty już w planach

Empik Foto zamierza już niebawem wprowadzić do sprzedaży kolejne autorskie kolekcje. Każdy artysta, który marzy o własnej serii gadżetów, może zgłosić chęć współpracy z marką pod adresem wspolpraca[at]empikfoto.pl.

– Jesteśmy otwarci na propozycje ze strony grafików, designerów i rysowników. Szukamy ciekawych wizualnych form, które mogą być początkiem interesującej artystycznej współpracy – mówi Paulina Burzyńska, dyrektor zarządzająca Empik Foto.

ilustracjastrzałka

Źródło: Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764