logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik Foto stworzył kolekcje gadżetów z polskimi artystami znanymi z Internetu

  PR 25.09.2020, przeczytano 393 razy
ilustracjastrzałka

Empik Foto połączył siły ze znanymi internetowymi twórcami, czego efektem są unikalne kolekcje gadżetów z autorskimi grafikami. Do tej pory marka zaprosiła do współpracy czwórkę artystów: Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk. Empik Foto planuje kolejne kolekcje z popularnymi wśród internautów rysownikami i grafikami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-foto-stworzyl-kolekcje-gadzetow-z-polskimi-artystami-znanymi-z-internetu,388557,artykul.html

Z Internetu wprost do rąk

W wyniku współpracy z twórcami internetowych komiksów i rysunków satyrycznych powstały specjalne edycje kubków, plakatów, koszulek, poduszek czy toreb, a tym samym wirtualne komiksy i rysunki trafiły do realnego świata. Od teraz ilustracja, która wyraża doświadczenia danej osoby, może towarzyszyć jej podczas porannej kawy czy zakupów albo stanowić dekorację sypialni.

- Empik Foto już od wielu lat specjalizuje się w materializowaniu cyfrowego świata – czy to poprzez wywoływanie zdjęć, czy tworzenie fotoksiążek i fotoobrazów. W Internecie jest wielu utalentowanych rysowników i grafików, a my mamy możliwość i chcemy zaprezentować ich twórczość nowym odbiorcom poprzez nasze produkty. - Damian Sękala, prezes Empik Foto

Trafne i przewrotne ilustracje życiowych absurdów

Do tej pory autorskie kolekcje dla Empik Foto stworzyła czwórka artystów. Każdy z autorów grafik – Rynn Rysuje, Bazgram, życie-na-kreskę oraz Grafikk Jasikk – posiada odrębny, charakterystyczny styl. Dostępne gadżety spodobają się zatem osobom o różnym poczuciu humoru i estetycznych preferencjach.  

Rynn Rysuje zbiera w swoich rysunkach obserwacje z życia, komentując najróżniejsze sytuacje, które nas wszystkich otaczają. W zmaganiach autorkę wspiera jej kot Agrafka, a pokonanie trudności ułatwia przepełnione dowcipem podejście. Rysunki Rynn to codzienne rozweselacze, które chce się mieć dookoła.

Bazgram jest internetowym komiksem wypełnionym absurdalnym humorem, trafnymi spostrzeżeniami i przewrotnymi historiami. Autor w prostej formie przedstawia swój świat, który często może wydawać się bardzo dziwny. Gdyby jego rysunki potrafiły mówić, to i tak by się nie odezwały, poklepując wszystkich z politowaniem po ramieniu.

Życie-na-kreskę to czasem zabawne, czasem poważne, ale zawsze trafne podsumowanie życia społecznego. Rysowniczka w swoich pracach umieszcza rozgadane kury, nieomylne muchy, niezwykłego kota czy siebie samą wraz z jej znajomymi. Jej prace dodają otuchy w konfrontacji z wyzwaniami każdego dnia.

Grafikk Jasikk w Internecie publikuje niezwykłe rysunki z nurtu one line art, tworzone jedną, nieprzerwaną kreską. Autorka w lekkim stylu portretuje otaczających ją ludzi oraz świat, a efektem jej pracy są pełne subtelności kształty, które odnajdują się w każdym wnętrzu.

ilustracjastrzałka

Z humorem naprzeciw wyzwaniom

Otaczanie się przedmiotami, które cieszą, może okazać się zbawienne. Z rozweselającej mocy swoich grafik zdaje sobie sprawę Rynn Rysuje, która, gdyby mogła umieścić swoje rysunki na dowolnym przedmiocie na świecie, wybrałaby arkusze maturalne.

– Pamiętam stres patrzenia na kopertę arkusza i jakieś takie poczucie, że oto ważą się losy mojego życia. Fajnie byłoby ten stres rozładować i jakoś humorystycznie przekazać, że hej – wbrew pozorom, wszystko będzie dobrze, niezależnie od wyniku – tłumaczy rysowniczka.

Natomiast Bazgram widziałby swoje prześmiewcze komiksy na Pałacu Kultury: – Byłoby miło zobaczyć kogoś w koszulce z moim nadrukiem, ale byłoby nawet odrobinę milej, gdyby moje rysunki wyświetlały się z rzutnika, kadr po kadrze, 24/7, na Pałacu Kultury – żartuje artysta.

ilustracjastrzałka

Kolejne projekty już w planach

Empik Foto zamierza już niebawem wprowadzić do sprzedaży kolejne autorskie kolekcje. Każdy artysta, który marzy o własnej serii gadżetów, może zgłosić chęć współpracy z marką pod adresem wspolpraca[at]empikfoto.pl.

– Jesteśmy otwarci na propozycje ze strony grafików, designerów i rysowników. Szukamy ciekawych wizualnych form, które mogą być początkiem interesującej artystycznej współpracy – mówi Paulina Burzyńska, dyrektor zarządzająca Empik Foto.

ilustracjastrzałka

Źródło: Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Success Story by Via Color Pegasus: Skumajto i Pegasus Axis III
Pasja, ciężka praca i wytrwałość, sprawiły, że z małej, rodzinnej firmy, marka SkumajTo stała się międzynarodowym graczem. Ogromne zainteresowanie produktami i nieustanny rozwój firmy sprawiły, że naturalnym krokiem stały się nowe inwestycje. Jedną z nich jest zakup najnowszej drukarki do gadżetów od Via Color Pegasus – modelu Axis III UV LED.
Była szefowa PR-u Hołowni otwiera butik szkoleniowy
Na rynek szkoleniowy wchodzi butikowa agencja Krystal Point, która uczy komunikacji, wystąpień publicznych i medialnych. Jej założycielką jest Barbara Krysztofczyk, ekspertka ds. wizerunku, wcześniej związana m.in. z kampanią prezydencką Szymona Hołowni, w której pełniła funkcję szefowej PR oraz trenera medialnego.
HP Zbook Create G7 i Zbook Studio G7 – stacje robocze nawet dla najbardziej wymagających twórców
Tworzyć może każdy i wszędzie, a dzięki mobilnym stacjom roboczym HP ZBook Create oraz HP ZBook Studio projektowanie i codzienna praca jeszcze nigdy nie były tak proste. HP ZBook Create G7 i ZBook Studio G7 to pierwsze mobilne stacje robocze, których komponenty wewnętrzne wykonano z plastiku pochodzącego z recyklingu[1]. Są wyposażone w układy graficzne NVIDIA GeForce i...
Freelancing w Polsce i na świecie w 2020 r.
Wartość rynku wolnych strzelców w naszym kraju zwiększy się w tym roku o 28% i przekroczy 12 mld zł. Globalna gospodarka freelancerów będzie warta ponad 3 biliony dolarów w 2020 r. i urośnie o 20%. Co wpływa na dynamiczny rozwój tej branży? Co przyciąga pracowników do niej i na jakie zarobki mogą liczyć? Jak pandemia zmienia ten sektor? Najnowszy...
Aldi podsumowuje wyniki Wielkiego Testu
Jesienią ubiegłego roku sieć dyskontów ALDI rozpoczęła ogólnopolską kampanię marketingową pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI, będącym jednocześnie nowym sloganem marki. Bohaterami kampanii stały się wybrane produkty marki własnej z różnych kategorii asortymentowych, a kluczowym jej etapem był Wielki Test Produktów. Gospodarzem testu była aktorka...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764