logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik Future Store w Galerii Krakowskiej

  PR 29.10.2018, przeczytano 611 razy
ilustracjastrzałka

Galeria Krakowska rozwija się w wielkim stylu – po przebudowie został otwarty nowoczesny Empik Future Store. Przestrzeń konceptu jest przyjazna odbiorcom, pełna inspiracji i rozwiązań technologicznych. Salon największej sieci sprzedaży produktów kultury i rozrywki w Polsce zajmuje powierzchnię 760 mkw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-future-store-w-galerii-krakowskiej,379925,artykul.html

Przebudowa salonu Empik w największej Galerii w centrum Krakowa trwała kilka miesięcy. Była prowadzona etapami, dzięki czemu klienci mogli niezmiennie korzystać z oferty lidera dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku.

Wśród sztandarowych zmian znalazły się: poszerzenie asortymentu we wszystkich działach, dodatkowa przestrzeń ułatwiająca swobodny dostęp do produktów, odsłonięcie przeszklonych witryn sklepowych czy utworzenie kącika dziecięcego. Sercem sklepu jest multimedialna strefa nowości i promocji. Future Store charakteryzuje się także użyciem technologicznych rozwiązań omnichannel, które pomagają w podejmowaniu decyzji zakupowych. Do dyspozycji klientów oddano interaktywne urządzenie multimedialne, które wyszukuje produkty, a następnie wyświetla mapę ze wskazówkami, jak do nich trafić.

  • Empik Future Store w Galerii Krakowskiej znajduje się w Hali Grodzkiej (poziom -1).

Źródło: Empik S.A.

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764