logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik Reklama: Dedykowany serwis dla partnerów

  PR 26.10.2018, przeczytano 341 razy

Grupa Empik, jedna z największych w Polsce spółek branży retail oraz e-commerce, specjalizująca się w dystrybucji artykułów związanych z rozwijaniem pasji, kulturą, wiedzą i rozrywką, rozszerza swoją ofertę B2B. Właśnie uruchomiono dedykowaną stronę Empik Reklama, dzięki której partnerzy biznesowi dowiedzą się, jak jeszcze łatwiej mogą dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiego grona klientów. Współpraca zakłada działania w kanałach online i offline.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-reklama%3A-dedykowany-serwis-dla-partnerow,379894,artykul.html

Stacjonarne salony Empiku odwiedza rocznie ok. 90 mln osób, natomiast sklep internetowy Empik.com rejestruje nawet do 17 mln sesji miesięcznie.  Tak szerokie dotarcie do klientów oraz dodatkowe możliwości targetowania promocji powodują, że działania marketingowe z wykorzystaniem kanałów Empik przynoszą wymierne rezultaty. Ofertę firmy dodatkowo wyróżniają jej klienci, którzy odwiedzają salony stacjonarne oraz platformę z jasno sprecyzowanym zamiarem zakupów, a nie jedynie z chęcią oglądania artykułów.

W salonie, online oraz mobile

Empik jako jedna z nielicznych firm na rynku daje swoim klientom komercyjnym możliwość promocji omnichannelowej – zarówno w 250 salonach stacjonarnych, w sklepie internetowym, jak i w aplikacjach mobilnych. Do dyspozycji pozostaje 16 kategorii produktowych dostępnych w Empik.com, a także usługi oferowane przez Empikfoto.pl oraz EmpikGO. Co ważne, firma we współpracy z kontrahentami stawia na elastyczność – działania reklamowe prowadzone są według indywidualnych ustaleń oraz realnych potrzeb klienta.

Oferta promocyjna Empik skierowana jest głównie do domów mediowych i agencji reklamowych, które często poszukują nowych oraz nietypowych kanałów komunikacji dla swoich klientów. Wśród dotychczasowych klientów znaleźli się m.in.: Mastercard, T-Mobile, czy Bank Millennium.

Źródło: Grupa Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Połowa Polaków styka się z dezinformacją w sieci
Treści udające rzetelne dziennikarstwo, farmy trolli czy pseudoanonimowe ataki na polityczną konkurencję stają się w sieci coraz częstsze i powszechniejsze. Już ponad połowa Polaków przyznaje, że spotkała się z dezinformacją w internecie – wynika z raportu Pracowni Badań Społecznych NASK. Zdaniem internautów co trzecia informacja jest zmanipulowana....
Rynek nazw domeny.pl 2018
Na koniec 2018 roku łączna liczba nazw w domenie .pl wyniosła blisko 2,6 mln co oznacza wzrost o ponad 20 tys. w stosunku do roku poprzedniego. W roku ubiegłym dziennie rejestrowano średnio prawie 2,5 tys. domen. Wynik ten został osiągnięty dzięki większej liczbie rejestracji, jak również większej odnawialności domen, która wyniosła ponad 65,5% i była najwyższa od 10...
7855 rejestracji w tydzień – nietypowe domeny podbijają świat
35590 to liczba nowych domen z nietypowymi rozszerzeniami, które zostały zarejestrowane  w Polsce do 2 lutego bieżącego roku. Do najpopularniejszych rozszerzeń należą: .online, .xyz, .ovh, .site, .cloud, .app, .shop, .tech, .club oraz .art. Na całym świecie w tym samym czasie zrejestrowano łącznie 26 174 559 nietypowych domen, a do najpopularniejszych należą: .top,...
Portal randkowy Mysugardaddy wkracza na polski rynek
MySugardaddy, największy w Europie niemiecki portal randkowy dla Sugar Daddy´s i Sugar Baby´s, który po sukcesach w Niemczech, Austrii, Szwecji i Anglii wkracza do Polski. Ekskluzywny portal randkowy dla odnoszących sukcesy mężczyzn(Sugar Daddy) i pewnych siebie, atrakcyjnych kobiet(Sugar Baby), wychodzi naprzeciw swym klientom udostępniając swą stronę internetową...
Zestawienie Youtube Ads Leaderboard za kwiecień 2019 r.
Kwiecień na YouTube upłynął użytkownikom pod znakiem muzyki. Na pierwszym miejscu rankingu znalazła się bowiem reklama płatności Blik z orientalną piosenką. Pozostałe dwie pozycje na podium zajął ING Bank Śląski z Katarzyną Nosowską śpiewającą pozytywne opinie o małych przedsiębiorstwach w ramach akcji Dobry głos dla firm. Czwarte miejsce przypadło zwyciężczyni...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764