logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik Reklama: Dedykowany serwis dla partnerów

  PR 26.10.2018, przeczytano 813 razy

Grupa Empik, jedna z największych w Polsce spółek branży retail oraz e-commerce, specjalizująca się w dystrybucji artykułów związanych z rozwijaniem pasji, kulturą, wiedzą i rozrywką, rozszerza swoją ofertę B2B. Właśnie uruchomiono dedykowaną stronę Empik Reklama, dzięki której partnerzy biznesowi dowiedzą się, jak jeszcze łatwiej mogą dotrzeć ze swoją ofertą do szerokiego grona klientów. Współpraca zakłada działania w kanałach online i offline.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-reklama%3A-dedykowany-serwis-dla-partnerow,379894,artykul.html

Stacjonarne salony Empiku odwiedza rocznie ok. 90 mln osób, natomiast sklep internetowy Empik.com rejestruje nawet do 17 mln sesji miesięcznie.  Tak szerokie dotarcie do klientów oraz dodatkowe możliwości targetowania promocji powodują, że działania marketingowe z wykorzystaniem kanałów Empik przynoszą wymierne rezultaty. Ofertę firmy dodatkowo wyróżniają jej klienci, którzy odwiedzają salony stacjonarne oraz platformę z jasno sprecyzowanym zamiarem zakupów, a nie jedynie z chęcią oglądania artykułów.

W salonie, online oraz mobile

Empik jako jedna z nielicznych firm na rynku daje swoim klientom komercyjnym możliwość promocji omnichannelowej – zarówno w 250 salonach stacjonarnych, w sklepie internetowym, jak i w aplikacjach mobilnych. Do dyspozycji pozostaje 16 kategorii produktowych dostępnych w Empik.com, a także usługi oferowane przez Empikfoto.pl oraz EmpikGO. Co ważne, firma we współpracy z kontrahentami stawia na elastyczność – działania reklamowe prowadzone są według indywidualnych ustaleń oraz realnych potrzeb klienta.

Oferta promocyjna Empik skierowana jest głównie do domów mediowych i agencji reklamowych, które często poszukują nowych oraz nietypowych kanałów komunikacji dla swoich klientów. Wśród dotychczasowych klientów znaleźli się m.in.: Mastercard, T-Mobile, czy Bank Millennium.

Źródło: Grupa Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

The Eastern Frontier Initiative: regionalny sojusz dziennikarski
Projekt TEFI, czyli The Eastern Frontier Initiative stworzyli pod koniec 2023 r. czołowi wydawcy z Polski, Słowacji, Węgier i Rumunii, wśród których znalazły się “Wyborcza", SME, 444.hu i PressOne oraz holenderski portal śledczy Bellingcat. Celem konsorcjum, współzałożonego przez Komisję Europejską, jest regionalny sojusz dziennikarski skupiający się na wyzwaniach...
Portal O2.pl stawia na treści regionalne i powiększa redakcję
Nowe hasło „Blisko ludzi” będzie promować o2.pl, piątą co do wielkości Stronę Główną wśród portali internetowych w Polsce. W ostatnich miesiącach skład redakcji zwiększył się niemal dwukrotnie, od marca na jej czele stanął Jacek Stańczyk. Zgodnie z nową strategią rozwoju w serwisie pojawiać się będzie jeszcze więcej treści regionalnych.
Zielony Onet - nowa platforma dla ekologicznie świadomych
Ringier Axel Springer Polska uruchamia serwis internetowy, który ma na celu dostarczanie bieżących informacji w tematach związanych z ekologią, klimatem oraz szeroko rozumianą przyrodą. Zielony Onet jest bazą wiedzy na temat środowiska naturalnego, oferując użytkownikom szeroki wachlarz treści – od reportaży i artykułów po raporty i analizy najnowszych badań...
Forbes Women obchodzi 5. urodziny
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu Forbes Women. Najnowsze urodzinowe wydanie Forbes Women zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich 5 lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska, wywiady z dziennikarką Anitą Werner, prof. Magorzatą Fuszarą oraz Robertem Biedroniem.
Onet z 4. edycją akcji Niech Żyje Planeta
Najnowsza edycja Niech Żyje Planeta jest podporządkowana czterem żywiołom - powietrzu, wodzie, ziemi i ogniowi. Każda z tych czterech kampanii tematycznych realizowanych w ramach akcji jest zaplanowana na 2 lub 3 miesiące i będzie zakończona raportem w formie online. Ważnym motywem Niech Żyje Planeta jest niezmiennie ekologia, czyli promocja dbania o środowisko przy równoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764