logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik startuje z kampanią świąteczną

  PR 07.12.2016, przeczytano 666 razy
ilustracjastrzałka

Autorem konceptu kreatywnego jest Agencja Grey. Kampania obejmuje telewizję, radio, prasę, kino oraz nośniki store deco, a także katalogi tematyczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-startuje-z-kampania-swiateczna,30777,artykul.html

Klientów Empiku łączy ze sobą jedna, szczególna cecha – wrażliwość na to co wartościowe, na myśli, emocje i potencjał kreatywny, który tkwi w każdym z nas. Empik, poprzez swoją wyjątkową ofertę, towarzyszy nam od dawna w najbardziej intymnych chwilach – spotkaniach z własnym wnętrzem i w odkrywaniu tego, co może zgrać się z wnętrzem bliskich nam osób. Kampania świąteczna manifestuje tę cechę i pokazuje, jak ogromną wagę ma ona w naszych relacjach, a przez to w naszym życiu – mówi Mira Dobek, Dyrektor Marketingu Empiku.

Koncept kreatywny „Najważniejsze znajdziesz w środku” przygotowała Agencja Grey. Empik zachęca do tego, by nie zatrzymywać się na pierwszym wrażeniu, ale próbować zajrzeć do środka drugiej osoby. Po to, by ją naprawdę poznać, a co za tym idzie, obdarować ją tym, co dla niej najważniejsze. Poznanie drugiego człowieka przez kulturę to nie tylko idea najnowszej kampanii Empiku, ale też apel marki do jej konsumentów – podkreśla Mira Dobek.

Reżyserem spotu reklamowego jest Bartosz Dombrowski a za produkcję odpowiadał dom produkcyjny „Tyrka Studio”. Planowaniem i zakupem mediów zajął się MEC.

Jak informuje Mira Dobek, Dyrektor Marketingu Empiku – Świąteczna kampania telewizyjna Empiku obejmująca m.in. TVN, Polsat oraz TVP ma dwie odsłony: wizerunkową i ta potrwa od 9 listopada do 18 grudnia oraz produktową, która będzie realizowana od 16 listopada do 23 grudnia.

Kampania zewnętrzna obejmuje również radio (sieć AGORA, RMF oraz RMF Classic, Trójka, Radio ZET, Chilli ZET), kino (Multikino, Cinema City, Helios), internet (YouTube i facebook) oraz prasę.

Empik wyda kilka katalogów tematycznych prezentujących wybraną ofertę świąteczną –  wyłączności produktowe, wydania specjalne, nowości oraz bestsellery. Będą to zarówno katalogi multibranżowe, jak i poświęcone jednej kategorii (np. książkom, grom planszowym czy muzyce). Dystrybucja tych wydawnictw będzie się odbywać bezpośrednio w salonach Empik oraz jako inserty do gazet.

Layout „Najważniejsze znajdziesz w środku” w kilku różnych wersjach zaistniał również na nośnikach bezpośrednio w salonach – m.in. na plakatach, banerach w witrynach a także w sklepie internetowym empik.com.

Źródło: Empik S.A.

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764