logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik stawia na design

  PR 19.11.2020, przeczytano 209 razy
ilustracjastrzałka

Od ręcznie wykonywanej polskiej porcelany Ende Ceramics, przez wyposażenie wnętrz, po kultową skandynawską DUKA – wystartowała Strefa Design by Empik. Nowy serwis przedstawia najciekawszą ofertę polskiego i zagranicznego wzornictwa. W wyborze prezentów na różne okazje pomogą specjalne kolekcje, tworzone przez ekspertów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-stawia-na-design,389242,artykul.html

Strefa Design by Empik to nowa przestrzeń online, która powstała z myślą o rosnącej grupie osób zainteresowanych wzornictwem i poszukujących niebanalnych, oryginalnych produktów zgodnych z najnowszymi trendami. Portal zapewnia dostęp do tysięcy produktów – od ceramiki, przez akcesoria modowe, biżuterię i pomysłowe propozycje prezentowe, po stylowe AGD.

- W Empik.com uwielbiamy, kiedy kwitnie i żyje kreatywność, ponieważ napędzają ją wyjątkowi ludzie. Dzięki Strefie zapewniamy naszym klientom dostęp do polskiego i zagranicznego designu oraz rękodzieła na najwyższym poziomie. To miejsce dla fanów sztuki wizualnej i unikalnych wzorów, dla poszukujących urzekających przedmiotów oraz wszystkich tych, którzy cenią sobie niepowtarzalny styl, estetykę i precyzję wykonania. - Agnieszka Strzałkowska, project manager Strefy Design by Empik

Wyjątkowa selekcja produktów

Strefa Design pozwala w prosty sposób wyszukać przedmioty najbardziej pasujące do indywidualnego gustu i potrzeb. Oferta jest czytelnie skategoryzowana m.in. według pomieszczeń (np. salon, kuchnia, sypialnia) lub osób, które chcemy obdarować prezentem (np. dla niej, dla dziadka, dla miłośnika roślin). Szczególną kategorią są autorskie kolekcje na święta i inne okazje.

– Selekcje tworzymy na bazie trendów, kolorów i stylizacji, które aktualizujemy zgodnie z sezonem – tłumaczy Strzałkowska. – Możemy już zaprosić na świąteczną odsłonę Strefy, w której prezentujemy selekcje prezentowe, stylową biżuterię, dodatki do domu, ceramikę od polskich twórców czy dekoracje świąteczne.

Projektanci, artyści, cenione i niezależne marki

Obecnie w Strefie Design znajduje się 40 tysięcy produktów. Do końca tego roku Empik planuje uruchomić na platformie sklepy 50 niezależnych marek i polskich projektantów. Do współpracy zapraszani są cenieni twórcy i firmy, ale również mikro przedsiębiorcy, rzemieślnicy i artyści, którzy swoją pasję postanowili przerodzić w biznes. Wśród nich można wymienić między innymi Ende Ceramics, For Rest Design, Mano Ceramics, Ekoloco – oferującą produkty zero waste, czy popularną markę dziecięcą La Millou.

W strefie rozwijana jest również podkategoria kojarząca się nie od dziś z Empikiem, czyli plakaty i grafiki. Można tu znaleźć m.in. prace Poli Augustynowicz i Andrzeja Więckiewicza.

– Do końca roku Strefa będzie obejmować ponad 60 tys. unikalnych artykułów. Warto zaznaczyć, że priorytetem pozostaje dla nas pieczołowicie dobrana i urozmaicona oferta. W przyszłym roku Strefa Design zostanie poszerzona również o kategorie związane z urodą i zdrowiem czy elektroniką – dodaje Strzałkowska.

Oferty specjalne do -50%

Strefa Design będzie zapewniać bogaty kalendarz akcji promocyjnych od -20% do -50%. Najbliższa oferta specjalna będzie obowiązywać w Black Weekend w dniach 27-30.11. Oferty od wybranych projektantów będą również połączone z programem Empik Premium i Empik Premium Free, które zapewniają m.in. darmową dostawę.

Źródło: Biuro Prasowe Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Zobaczyć swoje wzory w Empiku przecenione o 50% to degradacja.
Publiczna.

Już chyba byłoby lepiej nie sprzedawać tam wcale.

avatar użytkownika
,

Dlaczego? Design to sztuka użytkowa, przeznaczona do sprzedaży i podlegająca wszystkim jej instrumentom - takim jak obniżki, promocje, reklama.   

avatar użytkownika
,

W istocie, śmieci zawsze płyną z prądem.  

avatar użytkownika
,

Design płynie z prądem czy kreuje prądy?  

avatar użytkownika
,

Ten przeceniony jest przeceniony.
  

avatar użytkownika
,

W świecie sprzedaży to nie jest żadna ujma. Najszlachetniejsze trunki, najdroższe zegarki i modele aut bywają przeceniane bez ujmy...  

avatar użytkownika
,

Gonwo prawda.

Ale przeceniani muszą mieć przekonanie, że innych też ten los spotyka, żeby nie czuć się całkiem jak ściera.
  

avatar użytkownika
,

To odbiorca jest ostatecznym arbitrem i jeśli coś jest przeceniane to zazwyczaj dlatego, że odbiorca jest gotów za taką cenę produkt kupić. Empik nikogo nie degraduje decydując się na obniżkę - raczej stara się nadążać za preferencjami i możliwościami klienteli.  

avatar użytkownika
,

Tak, obniżka degraduje produkt i markę.
Bezwzględnie i zwykle nieodwracalnie.

Niezależnie od tego co myślą degradowani, jest wiele marek, które nie pozwalają sobie na żadne promocje i przeceny.
  

avatar użytkownika
,

Jest też wiele takich które sobie pozwalają i sobie chwalą. Może to zależy od tego czy produkt ma realną wartość niezależną od wysiłków marketingowych, czy jest tylko marketingową wydmuszką?  

avatar użytkownika
,

Jasne. Wszystkie dyskontowe marki sobie chwalą przeceny i promocje.
Do czasu aż się rozliczą i wyjdą z dyskontu.
  

Najnowsze w tym dziale

Po trzech kwartałach 2020 r. Grupa Kapitałowa PMPG Polskie Media S.A. wypracowała skonsolidowany zysk netto w wysokości 2,32 mln zł.  Jest on wyższy o ponad 2 mln zł (+685%) w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Przychody z reklamy w Internecie wzrosły o +53%.
Branża filmowa i telewizyjna przechodzi na zdalną produkcję
Restrykcje pandemiczne odcisnęły piętno na branży produkcji telewizyjnej. W związku z wymuszeniem ograniczenia kontaktów międzyludzkich konieczne stało się wdrożenie nowego modelu pracy. Z pomocą przyszły technologie zdalnej komunikacji umożliwiające zredukowanie liczby osób obsługujących plany filmowe, konferencje oraz widowiska sportowe. Zdalny model realizacji...
Kanał TVP Dokument dostępny dla milionów widzów
19 listopada w dniu startu, najnowszy kanał tematyczny Telewizji Polskiej - TVP Dokument został włączony do oferty kilkudziesięciu operatorów sieci kablowych w całej Polsce, platformy satelitarnej CANAL+ oraz udostępniony w ramach testu standardu DVB-T2/HEVC – w naziemnej telewizji cyfrowej na kanale 86.
28. edycja „Reklamy Dzieciom” w Telewizji Polskiej
W pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia w TVP1, po głównym wydaniu „Wiadomości”, zostanie wyemitowany specjalny blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc potrzebującym dzieciom. Dotychczas dzięki hojności reklamodawców TVP przekazała na ten cel prawie 30 milionów złotych. Sprzedaż czasu reklamowego w...
Kampania Cyfrowego Polsatu: Świąteczna oferta telewizji nie do przeobejrzenia
Ruszyła emisja najnowszej, świątecznej kampanii Cyfrowego Polsatu promującej gwiazdkową ofertę telewizyjną. Klienci, którzy wybiorą pakiet M lub L, otrzymają pełną ofertę przez 3 miesiące bez opłat, a później ulubione kanały w jednym pakiecie już od 30 zł miesięcznie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764