logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik stawia na design

  PR 19.11.2020, przeczytano 416 razy
ilustracjastrzałka

Od ręcznie wykonywanej polskiej porcelany Ende Ceramics, przez wyposażenie wnętrz, po kultową skandynawską DUKA – wystartowała Strefa Design by Empik. Nowy serwis przedstawia najciekawszą ofertę polskiego i zagranicznego wzornictwa. W wyborze prezentów na różne okazje pomogą specjalne kolekcje, tworzone przez ekspertów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-stawia-na-design,389242,artykul.html

Strefa Design by Empik to nowa przestrzeń online, która powstała z myślą o rosnącej grupie osób zainteresowanych wzornictwem i poszukujących niebanalnych, oryginalnych produktów zgodnych z najnowszymi trendami. Portal zapewnia dostęp do tysięcy produktów – od ceramiki, przez akcesoria modowe, biżuterię i pomysłowe propozycje prezentowe, po stylowe AGD.

- W Empik.com uwielbiamy, kiedy kwitnie i żyje kreatywność, ponieważ napędzają ją wyjątkowi ludzie. Dzięki Strefie zapewniamy naszym klientom dostęp do polskiego i zagranicznego designu oraz rękodzieła na najwyższym poziomie. To miejsce dla fanów sztuki wizualnej i unikalnych wzorów, dla poszukujących urzekających przedmiotów oraz wszystkich tych, którzy cenią sobie niepowtarzalny styl, estetykę i precyzję wykonania. - Agnieszka Strzałkowska, project manager Strefy Design by Empik

Wyjątkowa selekcja produktów

Strefa Design pozwala w prosty sposób wyszukać przedmioty najbardziej pasujące do indywidualnego gustu i potrzeb. Oferta jest czytelnie skategoryzowana m.in. według pomieszczeń (np. salon, kuchnia, sypialnia) lub osób, które chcemy obdarować prezentem (np. dla niej, dla dziadka, dla miłośnika roślin). Szczególną kategorią są autorskie kolekcje na święta i inne okazje.

– Selekcje tworzymy na bazie trendów, kolorów i stylizacji, które aktualizujemy zgodnie z sezonem – tłumaczy Strzałkowska. – Możemy już zaprosić na świąteczną odsłonę Strefy, w której prezentujemy selekcje prezentowe, stylową biżuterię, dodatki do domu, ceramikę od polskich twórców czy dekoracje świąteczne.

Projektanci, artyści, cenione i niezależne marki

Obecnie w Strefie Design znajduje się 40 tysięcy produktów. Do końca tego roku Empik planuje uruchomić na platformie sklepy 50 niezależnych marek i polskich projektantów. Do współpracy zapraszani są cenieni twórcy i firmy, ale również mikro przedsiębiorcy, rzemieślnicy i artyści, którzy swoją pasję postanowili przerodzić w biznes. Wśród nich można wymienić między innymi Ende Ceramics, For Rest Design, Mano Ceramics, Ekoloco – oferującą produkty zero waste, czy popularną markę dziecięcą La Millou.

W strefie rozwijana jest również podkategoria kojarząca się nie od dziś z Empikiem, czyli plakaty i grafiki. Można tu znaleźć m.in. prace Poli Augustynowicz i Andrzeja Więckiewicza.

– Do końca roku Strefa będzie obejmować ponad 60 tys. unikalnych artykułów. Warto zaznaczyć, że priorytetem pozostaje dla nas pieczołowicie dobrana i urozmaicona oferta. W przyszłym roku Strefa Design zostanie poszerzona również o kategorie związane z urodą i zdrowiem czy elektroniką – dodaje Strzałkowska.

Oferty specjalne do -50%

Strefa Design będzie zapewniać bogaty kalendarz akcji promocyjnych od -20% do -50%. Najbliższa oferta specjalna będzie obowiązywać w Black Weekend w dniach 27-30.11. Oferty od wybranych projektantów będą również połączone z programem Empik Premium i Empik Premium Free, które zapewniają m.in. darmową dostawę.

Źródło: Biuro Prasowe Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Zobaczyć swoje wzory w Empiku przecenione o 50% to degradacja.
Publiczna.

Już chyba byłoby lepiej nie sprzedawać tam wcale.

avatar użytkownika
,

Dlaczego? Design to sztuka użytkowa, przeznaczona do sprzedaży i podlegająca wszystkim jej instrumentom - takim jak obniżki, promocje, reklama.   

,

W istocie, śmieci zawsze płyną z prądem.  

avatar użytkownika
,

Design płynie z prądem czy kreuje prądy?  

,

Ten przeceniony jest przeceniony.
  

avatar użytkownika
,

W świecie sprzedaży to nie jest żadna ujma. Najszlachetniejsze trunki, najdroższe zegarki i modele aut bywają przeceniane bez ujmy...  

,

Gonwo prawda.

Ale przeceniani muszą mieć przekonanie, że innych też ten los spotyka, żeby nie czuć się całkiem jak ściera.
  

avatar użytkownika
,

To odbiorca jest ostatecznym arbitrem i jeśli coś jest przeceniane to zazwyczaj dlatego, że odbiorca jest gotów za taką cenę produkt kupić. Empik nikogo nie degraduje decydując się na obniżkę - raczej stara się nadążać za preferencjami i możliwościami klienteli.  

,

Tak, obniżka degraduje produkt i markę.
Bezwzględnie i zwykle nieodwracalnie.

Niezależnie od tego co myślą degradowani, jest wiele marek, które nie pozwalają sobie na żadne promocje i przeceny.
  

avatar użytkownika
,

Jest też wiele takich które sobie pozwalają i sobie chwalą. Może to zależy od tego czy produkt ma realną wartość niezależną od wysiłków marketingowych, czy jest tylko marketingową wydmuszką?  

,

Jasne. Wszystkie dyskontowe marki sobie chwalą przeceny i promocje.
Do czasu aż się rozliczą i wyjdą z dyskontu.
  

avatar użytkownika
,

Nie tylko dyskontowe. To kłamstwo.  

,

Oczywiście.
Podobnie jak to, że przeceny robią dobrze firmom.
  

avatar użytkownika
,

Może firmy lubią robić sobie źle?  

,

Przecież przecena nie robi źle empikowi tylko producentom przecenianego towaru.  

avatar użytkownika
,

No właśnie o nim mowa - najwyraźniej producenci lubią na złość mamie odmrażać sobie uszy.  

,

Na początku myślą: Będzie kooperacja z Empikiem. Oni to mają taki obrót i takie ceny, że się obłowimy.
Przy kolejnej promocji: C i u l, bylebyśmy nie dołożyli do interesu.
  

avatar użytkownika
,

Tę historię o wymuszaniu rabatów przez sieciówki zna każde dziecko, więc jest szansa że i do uszu producentów zdążyła już dotrzeć.  

,

Ale oni zawsze myślą, że sieć wyrucha wszystkich, tylko nie ich, bo oni są kuci na cztery kopyta.
  

avatar użytkownika
,

Czyli słyszą, a nie słuchają. Głupi producenci.  

Najnowsze w tym dziale

W ub.r. firma E-Kiosk (kontrolowana przez Gremi Media), do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i ebookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła w pierwszym kwartale 2021 roku wzrost zysku netto z 802 tys. zł do 959 tys. zł. w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym.  Wartość przychodów sprzedażowych...
Wiktoria Jakubowska i Michał Gąsior dołączą do redakcji Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska intensywnie rozwija zespół redakcyjny. W czerwcu dołączy do niego Michał Gąsior, jako head of content. Od lipca redaktor naczelną serwisów lifestyle będzie natomiast Wiktoria Jakubowska.
Gazeta.pl od początku swojego istnienia stawia na edukację oraz rzetelne informowanie o zmianach klimatycznych. Kontynuacją tych działań jest nawiązane właśnie partnerstwo merytoryczne z Koalicją Klimatyczną – zrzeszeniem organizacji pozarządowych zaangażowanych w działania na rzecz ochrony klimatu. W ramach współpracy na łamach serwisu regularnie publikowane będą...
Patryk Strzałkowki na czele Green Desku Gazeta.pl
Zmiany klimatyczne wpływają na wiele aspektów naszego życia, dlatego pisanie o tych zagadnieniach staje się coraz ważniejszym punktem pracy redakcyjnej w Gazeta.pl. Portal, który chce być najbardziej zielonym medium w Polsce, wyodrębnił właśnie nowy dział dedykowany środowisku. Na czele Green Desku Gazeta.pl stanie związany od lat z tematyką ekologiczną Patryk...
Tiktok zaprasza na „Noc Muzeów” na platformie
Sztuka i kultura to tematy ważne dla TikToka. Globalnie  hashtag #art ma ponad 164 miliardy wyświetleń, natomiast w Polsce #sztuka został już wyświetlony ponad 60 milionów razy. Dlatego w tym roku TikTok w Polsce postanowił wesprzeć kulturę i wspólnie z wybranymi instytucjami przeprowadzić „Noc Muzeów” w formie live na platformie. By umożliwić...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764