logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik stawia na Walk PR

  PR 07.01.2020, przeczytano 252 razy

Empik wybrał Walk PR do kompleksowej obsługi Public Relations i realizacji wybranych projektów specjalnych. Agencja jest odpowiedzialna za komunikację zewnętrzną marki Empik (salony, online, aplikacja). Współpraca rozpoczęła się w listopadzie br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-stawia-na-walk-pr,385238,artykul.html

Do stale rozszerzającego się portfolio klientów Walk PR dołączyła jedna z największych marek z branży kultury i rozrywki w Polsce. W ramach współpracy agencja odpowiada za kompleksowe działania PR produktowego i korporacyjnego, doradztwo strategiczne, kontakt z mediami, współpracę z influencerami oraz obsługę PR wybranych akcji specjalnych, m.in. telewizyjnej gali Bestsellerów Empiku. Do jej zadań należą aktywności związane z działalnością stacjonarnych salonów Empik, platformy internetowej Empik.com, aplikacji Empik Go i księgarni internetowej Livro.pl. Za działania po stronie agencji odpowiada zespół brand PR zarządzany przez Kingę Muszytowską PR Group Account Directora.

Źródło: Walk PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764