logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik wybrał Bluerank do wsparcia w zakresie SEO

  PR 17.12.2020, przeczytano 466 razy

Empik rozpoczyna współpracę z Bluerank. Agencja będzie odpowiedzialna za wzrost widoczności organicznej platformy Empik.com w wyszukiwarkach. Projekt obejmuje stałą obsługę SEO, współtworzenie treści, akcje content marketingowe, konsultacje strategiczne i szkolenia. Bluerank wykorzysta swoje najnowsze narzędzie reWrite.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-wybral-bluerank-do-wsparcia-w-zakresie-seo,389613,artykul.html

Empik.com to jeden z najlepiej widocznych serwisów e-commerce w polskich, bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Notuje rocznie 250 mln wizyt i oferuje użytkownikom ponad 2,5 mln produktów w 16 kategoriach. Platforma stale się rozwija. Ostatnią nowością jest Strefa Design by Empik  z ponad 40 tysiącami wyselekcjonowanych przedmiotów - od ceramiki, przez akcesoria modowe, biżuterię i propozycje prezentowe, po sprzęty AGD. Rozpoczynając współpracę z Bluerank, Empik chce jeszcze skuteczniej docierać do swoich klientów w Internecie i odpowiadać na ich potrzeby.

- Globalne zmiany na rynku digital prowadzą nieuchronnie do wzrostu znaczenia ruchu organicznego w działaniach e-sklepów. Jako Empik prowadzimy działania SEO i content marketingowe in-house. Znaleźliśmy jednak Partnera, który pomoże nam zrobić znaczący krok do przodu w tym zakresie. Udało nam się połączyć działania wewnętrzne ze wsparciem zespołu Bluerank z korzyścią dla jakości, skali i tempa wdrażania inicjatyw w tym obszarze. - Artur Malinowski, Digital Marketing Director w Empiku

- Współpraca z Empik to jeden z takich projektów, na który czekamy i realizujemy zawsze z dużą satysfakcją. Partner powierzył nam kompleksowe wsparcie dla swojego serwisu, zaufał naszemu strategicznemu podejściu i otworzył się na nowe rozwiązania. Jednocześnie wyznaczył ambitne cele, co nas dodatkowo mobilizuje. - Tomasz Sąsiadek, Co-Managing Director Bluerank

W ramach projektu Empik zdecydował się na skorzystanie z autorskiego narzędzia Bluerank - reWrite. Jego celem jest zwiększenie skuteczności i monetyzacja działań content marketingowych.

Źródło: Bluerank Sp. z o.o.

www.bluerank.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764