Empik rozpoczyna współpracę z Bluerank. Agencja będzie odpowiedzialna za wzrost widoczności organicznej platformy Empik.com w wyszukiwarkach. Projekt obejmuje stałą obsługę SEO, współtworzenie treści, akcje content marketingowe, konsultacje strategiczne i szkolenia. Bluerank wykorzysta swoje najnowsze narzędzie reWrite.
Empik.com to jeden z najlepiej widocznych serwisów e-commerce w polskich, bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Notuje rocznie 250 mln wizyt i oferuje użytkownikom ponad 2,5 mln produktów w 16 kategoriach. Platforma stale się rozwija. Ostatnią nowością jest Strefa Design by Empik z ponad 40 tysiącami wyselekcjonowanych przedmiotów - od ceramiki, przez akcesoria modowe, biżuterię i propozycje prezentowe, po sprzęty AGD. Rozpoczynając współpracę z Bluerank, Empik chce jeszcze skuteczniej docierać do swoich klientów w Internecie i odpowiadać na ich potrzeby.
- Globalne zmiany na rynku digital prowadzą nieuchronnie do wzrostu znaczenia ruchu organicznego w działaniach e-sklepów. Jako Empik prowadzimy działania SEO i content marketingowe in-house. Znaleźliśmy jednak Partnera, który pomoże nam zrobić znaczący krok do przodu w tym zakresie. Udało nam się połączyć działania wewnętrzne ze wsparciem zespołu Bluerank z korzyścią dla jakości, skali i tempa wdrażania inicjatyw w tym obszarze. - Artur Malinowski, Digital Marketing Director w Empiku
- Współpraca z Empik to jeden z takich projektów, na który czekamy i realizujemy zawsze z dużą satysfakcją. Partner powierzył nam kompleksowe wsparcie dla swojego serwisu, zaufał naszemu strategicznemu podejściu i otworzył się na nowe rozwiązania. Jednocześnie wyznaczył ambitne cele, co nas dodatkowo mobilizuje. - Tomasz Sąsiadek, Co-Managing Director Bluerank
W ramach projektu Empik zdecydował się na skorzystanie z autorskiego narzędzia Bluerank - reWrite. Jego celem jest zwiększenie skuteczności i monetyzacja działań content marketingowych.
Źródło: Bluerank Sp. z o.o.