logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik z nowym spotem wizerunkowym z okazji Dnia Matki

  PR 24.05.2021, przeczytano 880 razy
ilustracja

„O Matki! Inspiracje prezentowe dla wszystkich matek świata” to hasło przewodnie nowej kampanii Empiku z okazji Dnia Matki. Marka zachęca do docenienia wszystkich matek świata – kobiet, które na co dzień robią to, co kochają i realizują się na różnych polach.  W nowym spocie wizerunkowym zrealizowanym w duchu women empowerment zrywa ze stereotypami i wskazuje na różne oblicza matek XXI wieku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-z-nowym-spotem-wizerunkowym-z-okazji-dnia-matki,391607,artykul.html

Empik, jako marka bliska kobietom, poprzez tegoroczną kreację przygotowaną na 26 maja, chce docenić wszystkie matki świata i zainspirować je do znalezienia czasu dla siebie. W kampanii wizerunkowej „O Matki! Inspiracje prezentowe dla wszystkich matek świata” marka zachęca do spojrzenia na to wyjątkowe święto na nowo. Podkreśla różnorodne oblicza kobiet oraz podsuwa ich bliskim szereg inspiracji do wspierania i obdarowywania ukochanych mam, nie tylko raz w roku.

– Główną osią narracji kampanii jest przedstawienie różnych kobiet i ich pasji. To hołd oddany wszystkim matkom świata, które na co dzień spełniają się w różnych sferach życia – m.in. podczas opieki nad dziećmi, zabawy z pupilami, pielęgnacji roślin czy w sferze zawodowej. Proponujemy tym samym szerszą interpretację Dnia Matki, w duchu women empowerment. - Karol Stefański, Head of Creative Hub Empik

Spot wizerunkowy będzie emitowany w wybranych mediach internetowych i społecznościowych w dniach 21-26 maja. Działaniom towarzyszy współpraca z wybranymi influencerami.

Za opracowanie koncepcji kampanii oraz kreację odpowiadają: dział Creative Hub Empiku oraz Agencja Change/Serviceplan.

Ponadto, w ramach kampanii zaprojektowany został specjalny landing page pod adresem www.empik.com/dzien-matki, prezentujący szereg inspiracji i pomysłów, które ułatwią wybór idealnego prezentu dla każdej mamy – niezależnie od tego, czy uwielbia dbać o ogród, kocha ruch, sprawdza nowinki technologiczne, pochłania kryminały czy oddaje się innym pasjom.

Źródło: Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764