logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik z nowym spotem wizerunkowym z okazji Dnia Matki

  PR 24.05.2021, przeczytano 618 razy
ilustracja

„O Matki! Inspiracje prezentowe dla wszystkich matek świata” to hasło przewodnie nowej kampanii Empiku z okazji Dnia Matki. Marka zachęca do docenienia wszystkich matek świata – kobiet, które na co dzień robią to, co kochają i realizują się na różnych polach.  W nowym spocie wizerunkowym zrealizowanym w duchu women empowerment zrywa ze stereotypami i wskazuje na różne oblicza matek XXI wieku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-z-nowym-spotem-wizerunkowym-z-okazji-dnia-matki,391607,artykul.html

Empik, jako marka bliska kobietom, poprzez tegoroczną kreację przygotowaną na 26 maja, chce docenić wszystkie matki świata i zainspirować je do znalezienia czasu dla siebie. W kampanii wizerunkowej „O Matki! Inspiracje prezentowe dla wszystkich matek świata” marka zachęca do spojrzenia na to wyjątkowe święto na nowo. Podkreśla różnorodne oblicza kobiet oraz podsuwa ich bliskim szereg inspiracji do wspierania i obdarowywania ukochanych mam, nie tylko raz w roku.

– Główną osią narracji kampanii jest przedstawienie różnych kobiet i ich pasji. To hołd oddany wszystkim matkom świata, które na co dzień spełniają się w różnych sferach życia – m.in. podczas opieki nad dziećmi, zabawy z pupilami, pielęgnacji roślin czy w sferze zawodowej. Proponujemy tym samym szerszą interpretację Dnia Matki, w duchu women empowerment. - Karol Stefański, Head of Creative Hub Empik

Spot wizerunkowy będzie emitowany w wybranych mediach internetowych i społecznościowych w dniach 21-26 maja. Działaniom towarzyszy współpraca z wybranymi influencerami.

Za opracowanie koncepcji kampanii oraz kreację odpowiadają: dział Creative Hub Empiku oraz Agencja Change/Serviceplan.

Ponadto, w ramach kampanii zaprojektowany został specjalny landing page pod adresem www.empik.com/dzien-matki, prezentujący szereg inspiracji i pomysłów, które ułatwią wybór idealnego prezentu dla każdej mamy – niezależnie od tego, czy uwielbia dbać o ogród, kocha ruch, sprawdza nowinki technologiczne, pochłania kryminały czy oddaje się innym pasjom.

Źródło: Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764