logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

  PR 01.07.2019, przeczytano 321 razy
ilustracjastrzałka

Empik to nie tylko sprzedaż i dystrybucja, ale również wielokanałowa platforma medialna o ogromnych zasięgach. Sklep internetowy Empiku osiąga blisko 17 mln wizyt miesięcznie, stacjonarne salony odwiedza rocznie ok. 90 mln osób, a liczba dostępnych produktów na platformie on-line przekracza 2 miliony. Tak szerokie dotarcie oraz systematycznie powiększająca się oferta produktowa stanowią punkt wyjścia do stworzenia oferty marketingowej skierowanej do partnerów B2B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-z-oferta-marketingowa-dla-biznesu,383080,artykul.html

– Empik jako jedna z nielicznych firm na rynku daje swoim partnerom komercyjnym możliwość promocji omnichannelowej – zarówno w salonach, w sklepie internetowym, jak i w aplikacjach mobilnych – mówi Anna Nowacka, odpowiedzialna za rozwój oferty dla partnerów Empiku – we współpracy z kontrahentami stawiamy na elastyczność i dostosowanie oferty do potrzeb partnera.

Oferta promocyjna Empik skierowana jest przede wszystkim do firm FMCG oraz domów mediowych i agencji reklamowych, które często poszukują nowych kanałów dotarcia do konsumentów. Wśród dotychczasowych klientów znaleźli się m.in.: Mastercard, T-Mobile, czy Bank Millennium.

Reklama w salonie

Salony Empik odwiedza miesięcznie nawet 14 mln klientów. Chcąc wykorzystać potencjał ruchu i dotarcie B2C, firma proponuje swoim partnerom zróżnicowane formy reklamy na terenie stacjonarnych sklepów. Wśród propozycji znajdują się m.in. standardowe i customizowane materiały POS, samplingi, spoty radiowe oraz nadruki na paragonach.

Kampanie online

Empik należy do grona najszybciej rozwijających się sklepów internetowych, plasuje się w TOP3 polskiego e-commerce, rejestrując miesięcznie do 17 milionów sesji. Stanowi to duży potencjał marketingowy w postaci na przykład kampanii banerowej – dostosowanej do potrzeb partnera, również w formie reklamy kontekstowej. Ponadto, Grupa Empik oferuje swoim partnerom mailingi do użytkowników programu Mój Empik, klientów Empik.com oraz Empik Foto.

Źródło: Empik S.A.

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Meetrics opublikowała swój kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Polska z wynikiem Viewability na poziomie 58 proc. wzmocniła swoją pozycję na tle innych rynków europejskich. Meetrics w raporcie za II kwartał br. po raz pierwszy zaprezentował...
Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764