logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik z ofertą marketingową dla biznesu

  PR 01.07.2019, przeczytano 724 razy
ilustracjastrzałka

Empik to nie tylko sprzedaż i dystrybucja, ale również wielokanałowa platforma medialna o ogromnych zasięgach. Sklep internetowy Empiku osiąga blisko 17 mln wizyt miesięcznie, stacjonarne salony odwiedza rocznie ok. 90 mln osób, a liczba dostępnych produktów na platformie on-line przekracza 2 miliony. Tak szerokie dotarcie oraz systematycznie powiększająca się oferta produktowa stanowią punkt wyjścia do stworzenia oferty marketingowej skierowanej do partnerów B2B.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-z-oferta-marketingowa-dla-biznesu,383080,artykul.html

– Empik jako jedna z nielicznych firm na rynku daje swoim partnerom komercyjnym możliwość promocji omnichannelowej – zarówno w salonach, w sklepie internetowym, jak i w aplikacjach mobilnych – mówi Anna Nowacka, odpowiedzialna za rozwój oferty dla partnerów Empiku – we współpracy z kontrahentami stawiamy na elastyczność i dostosowanie oferty do potrzeb partnera.

Oferta promocyjna Empik skierowana jest przede wszystkim do firm FMCG oraz domów mediowych i agencji reklamowych, które często poszukują nowych kanałów dotarcia do konsumentów. Wśród dotychczasowych klientów znaleźli się m.in.: Mastercard, T-Mobile, czy Bank Millennium.

Reklama w salonie

Salony Empik odwiedza miesięcznie nawet 14 mln klientów. Chcąc wykorzystać potencjał ruchu i dotarcie B2C, firma proponuje swoim partnerom zróżnicowane formy reklamy na terenie stacjonarnych sklepów. Wśród propozycji znajdują się m.in. standardowe i customizowane materiały POS, samplingi, spoty radiowe oraz nadruki na paragonach.

Kampanie online

Empik należy do grona najszybciej rozwijających się sklepów internetowych, plasuje się w TOP3 polskiego e-commerce, rejestrując miesięcznie do 17 milionów sesji. Stanowi to duży potencjał marketingowy w postaci na przykład kampanii banerowej – dostosowanej do potrzeb partnera, również w formie reklamy kontekstowej. Ponadto, Grupa Empik oferuje swoim partnerom mailingi do użytkowników programu Mój Empik, klientów Empik.com oraz Empik Foto.

Źródło: Empik S.A.

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764