logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Empik życzy „Wesołych przedswiąt”

  PR 23.11.2021, przeczytano 474 razy
ilustracja

W tegorocznej kampanii Empik zachęca, by odpowiednio wcześnie zacząć przygotowania do Świąt – zadbać o prezenty dla najbliższych i zaplanować z wyprzedzeniem listę zadań. Wszystko to, aby uniknąć tradycyjnej przedświątecznej „gorączki” i pędu, a w Święta skupić się na tym, co najważniejsze. Kampania obejmuje m.in. telewizję, radio, kino oraz internet. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Carla Zuri we współpracy z zespołem kreatywnym Empiku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empik-zyczy-_wesolych-przedswiat_,393871,artykul.html

Grudzień często mija pod znakiem przedświątecznego pośpiechu i chaosu, związanego z niekończącą się listą zakupów czy wybieraniem naprędce prezentów, które mają trafić w gust nawet najbardziej wymagających. W ferworze przygotowań zapominamy jednak, że tę wyjątkową, magiczną atmosferę świąt tworzą przede wszystkim wspólnie spędzane momenty – wybór idealnej choinki, wypiekanie pachnących pierników czy dekorowanie domu w oczekiwaniu na święta. W tegorocznej kampanii Empik zachęca do zatrzymania się na chwilę i zaplanowania przygotowań z odpowiednim wyprzedzeniem, by w te (przed)Święta naprawdę skupić się na tym, co najważniejsze.

– Koncepcja „Wesołych przedŚwiąt” oparta jest na mocnym, uniwersalnym insightcie. Chyba każdy z nas zna ten moment, gdy siadamy do stołu wykończeni ostatnimi przygotowaniami i zakupami last minute. Co roku mówimy sobie, że w kolejne święta zrobimy to wszystko z wyprzedzeniem, a i tak 24 grudnia lądujemy w galerii handlowej. Tym razem chcemy pomóc rzeczywiście to zmienić. Proponujemy naszym klientom szereg udogodnień i wskazówek, dzięki którym wygodnie zrobią zakupy. W ten sposób unikniemy pędu i „gorączki”, a przedświąteczny czas upłynie nam na przyjemnych aktywnościach w gronie najbliższych – mówi Karol Stefański, Head of Creative Hub w Empiku.

Tysiące inspiracji prezentowych

Aż 1/3 Polaków kupuje prezenty w Empiku*. Jako czołowa destynacja prezentowa na rynku, w ramach kampanii „Wesołych przedŚwiąt” marka maksymalnie ułatwia świąteczne zakupy. Już teraz klienci mogą wybierać spośród skrojonych na miarę prezentowników z tysiącami inspiracji na upominki.

Oferta obejmuje kategorie takie jak Książka, Muzyka, Zabawki, Zdrowie i Uroda, Elektronika czy Dom i Ogród ze Strefą Design by Empik, gdzie znajdziemy produkty od znanych marek, jak i niszowych polskich projektantów i małych manufaktur. Na klientów czekają także atrakcyjne oferty i promocje, w tym superokazje dedykowane użytkownikom usług Empik Premium.

Dobrą okazją do skompletowania świątecznej listy zakupów jest także trwający właśnie Black Week w Empiku. Festiwal promocji w salonach, aplikacji i na Empik.com potrwa cały tydzień, do 28 listopada.

Świąteczna kampania Empiku ma charakter głównie produktowy. Obejmuje m.in. telewizję (stacje główne i tematyczne TVN oraz Polsat), radio (RMF, Zet, Muzo FM i stacje Agory), kina Helios, media społecznościowe (Facebook, Instagram, TikTok, również we współpracy z influencerami), platformy VOD, a także działania direct i performance marketingowe.

Marka organizuje też konkurs, w którym można wygrać zestawy prezentów dla bliskich, idealnie „skrojone na miarę” przez ekspertów Empiku. Na Instagramie pojawi się także seria live’ów prowadzonych przez topowego influencera, podczas których uczestnicy będą mogli wygrać prezent dla...siebie. Akcji przyświeca idea self-giftingu – samo-obdarowania się, zrobienia czegoś miłego dla siebie w ramach przerwy od (przed)świątecznej gonitwy.

Empik wydaje także katalogi tematyczne pełne inspiracji prezentowych, w formie drukowanej i online. Są to zarówno katalogi ogólne, promujące różnorodne selekcje produktów, jak i poświęcone jednej kategorii (np. książkom, muzyce czy ofercie dziecięcej). Dystrybucja wydawnictw drukowanych odbywa się bezpośrednio w salonach Empik oraz jako inserty do Gazety Wyborczej i Newsweeka. Kampania „Wesołych przedŚwiąt” jest również realizowana na wszystkich nośnikach własnych w ramach Grupy Empik, zarówno stacjonarnie, jak i online/mobile.

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja Carla Zuri i Creative Hub – wewnętrzy zespół kreatywny Empiku.

Źródło: Empik

www.empik.com

Dodatkowe informacje:

* Badania Y&Lovers na zlecenie Empiku, lipiec 2021

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764