logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

EmpikL Wyróżnienie w raporcie M&MP i nominacja do nagrody KTR

  PR 28.05.2019, przeczytano 278 razy
ilustracja

23 maja podczas uroczystej gali magazynu Media & Marketing Polska poza domami mediowymi, agencjami reklamowymi i eventowymi uhonorowano również marketerów i marki. Empik został wyróżniony za konsekwentne stawianie na omnichannelowy model rozwoju. Końcówka maja przyniosła także inny sukces – nominację do jednej z najważniejszych i najbardziej prestiżowych nagród reklamowych – KTR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empikl--wyroznienie-w-raporcie-mandmp-i-nominacja-do-nagrody-ktr,382643,artykul.html

Wyróżnienie w raporcie M&MP

Media & Marketing Polska co roku nagradza odnoszące sukcesy agencje i marki. W tegorocznej edycji wśród laureatów znalazł się Empik, któremu przyznano wyróżnienie w raporcie „Marka/Marketer Roku” za – konsekwentne (od lat) stawianie na omnichannelowy model rozwoju – jak czytamy w uzasadnieniu jury. Działalność w tym sektorze, jest jednym z kluczowych elementów strategii firmy. Dużym atutem Empiku jest sieć 260 sklepów stacjonarnych w Polsce, które mają znaczny wpływ na sprawne funkcjonowanie wielokanałowego modelu biznesu. Na szczególną uwagę zasługują kolejne salony w formacie Future Store, w których z powodzeniem działa tzw. interaktywny księgarz (panel dotykowy) pomagający odnaleźć poszukiwane tytuły w sklepie. Klienci korzystają też z możliwości zamawiania produktów online bezpośrednio w sklepie, jeśli nie ma ich w ofercie stacjonarnej. Kanały internetowy i tradycyjny łączy także nowa usługa dla szczególnie zabieganych klientów, którzy w dwie godziny mogą zarezerwować i odebrać zamówione produkty w wybranym punkcie. W końcu aż 80% wszystkich klientów Empik.com decyduje się na odbiór osobisty w salonie. Do sukcesu przyczynił się również program lojalnościowy Mój Empik (z 3,8 mln użytkowników), Empik Foto (z opcją wywoływania zdjęć prosto z telefonu) oraz Empik Go z obszerną ofertą audiobooków i ebooków. Doceniono także nowe pozycjonowanie marki – „wszystkie pasje, zajawki, koniki”, które podkreśla rolę Empiku we wspieraniu i inspirowaniu do odkrywania pasji tych dużych i tych codziennych. Nagrodę podczas uroczystej gali odebrała Olga Tobiasz, Manager Działu Brand & Marketing Communication.

Nominacja do nagrody KTR

Prowadząc bajkową narrację, Empik w swojej świątecznej reklamie poruszył istotny społecznie temat zachowania zdrowej równowagi między światem wirtualnym a rzeczywistym. Za kreację reklamy „Żeby Cię lepiej widzieć” odpowiadała agencja Leo Burnett, a kampania 360° obejmowała działania w prasie, TV, kinach, radiu, social mediach i digitalu. Spot ubarwiła postać Baby-Jagi granej przez Helenę Norowicz, a muzykę do całej fabuły skomponował laureat Grammy Włodek Pawlik. To właśnie ta kreacja została doceniona przez ekspertów i twórców reklamy z jury konkursu KTR organizowanego od 2004 roku, będącego największym i najbardziej rzetelnym konkursem kreatywności w Polsce. Celem plebiscytu jest wyłonienie najlepszych prac w trzech kategoriach: Communication, Design oraz Craft. Spot Empiku nominowano w pierwszej z nich – Communication (podkategoria: TV or Cinema Commercial). Zwycięzcy plebiscytu zostaną ogłoszeni podczas Gali KTR, 7 czerwca w Teatrze Polskim w Warszawie.

Źródło: Empik S.A.

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nominacje w Konkursie Biuletynów Firmowych 2019
Po gorącym i intensywnym lecie, podczas którego członkowie Jury Konkursu Biuletynów Firmowych  oceniali zgłoszone prace, przyszedł czas na ogłoszenie nominacji w 14 kategoriach konkursowych.
Bydgoszcz jest Polska - konkurs na okolicznościowe logo
Bydgoszcz jest Polska 1920 – to hasło przewodnie zbliżających się obchodów. Na konferencji prasowej w dniu 5 września ogłoszono konkursy na dofinansowanie projektów i wydarzeń, oficjalny logotyp oraz okolicznościowy mural. Wszystko po to, by w sposób szczególny upamiętnić jedno z najważniejszych wydarzeń w historii naszego miasta.
Konkurs na projekt bluzy i czapki inspirowanej historią Stoczni Gdańskiej
Stocznia Gdańska jest miejscem-symbolem narodzin społecznego ruchu „Solidarności”, który przyczynił się do zmian geopolitycznych i zainicjował proces zmian społecznych i ideologicznych nie tylko w Polsce i Europie środkowo-wschodniej, ale także na całym świecie, prowadząc do upadku komunizmu w Europie, zakończenia „zimnej wojny” i przezwyciężenia światowych...
Ogłoszenie wyników konkursu Benq 2019 Designvue Competition
Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w konkursie BenQ 2019 DesignVue Competition! Otrzymaliśmy ponad 300 zakwalifikowanych projektów, które zostały ocenione przez 8 sędziów z 4 krajów. Oto wyniki konkursu:
12. edycja festiwalu Art Moves startuje 6 września w Toruniu
Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves odbędzie się w Toruniu po raz dwunasty. W tym roku impreza odbywa się pod hasłem „Nadciągająca katastrofa czy szansa by uratować siebie i świat?”. W ramach festiwalu, jak co roku, zobaczymy w przestrzeni miejskiej Torunia prace uzdolnionych debiutantów, jak i uznanych, międzynarodowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764