logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

EmpikL Wyróżnienie w raporcie M&MP i nominacja do nagrody KTR

  PR 28.05.2019, przeczytano 342 razy
ilustracja

23 maja podczas uroczystej gali magazynu Media & Marketing Polska poza domami mediowymi, agencjami reklamowymi i eventowymi uhonorowano również marketerów i marki. Empik został wyróżniony za konsekwentne stawianie na omnichannelowy model rozwoju. Końcówka maja przyniosła także inny sukces – nominację do jednej z najważniejszych i najbardziej prestiżowych nagród reklamowych – KTR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/empikl--wyroznienie-w-raporcie-mandmp-i-nominacja-do-nagrody-ktr,382643,artykul.html

Wyróżnienie w raporcie M&MP

Media & Marketing Polska co roku nagradza odnoszące sukcesy agencje i marki. W tegorocznej edycji wśród laureatów znalazł się Empik, któremu przyznano wyróżnienie w raporcie „Marka/Marketer Roku” za – konsekwentne (od lat) stawianie na omnichannelowy model rozwoju – jak czytamy w uzasadnieniu jury. Działalność w tym sektorze, jest jednym z kluczowych elementów strategii firmy. Dużym atutem Empiku jest sieć 260 sklepów stacjonarnych w Polsce, które mają znaczny wpływ na sprawne funkcjonowanie wielokanałowego modelu biznesu. Na szczególną uwagę zasługują kolejne salony w formacie Future Store, w których z powodzeniem działa tzw. interaktywny księgarz (panel dotykowy) pomagający odnaleźć poszukiwane tytuły w sklepie. Klienci korzystają też z możliwości zamawiania produktów online bezpośrednio w sklepie, jeśli nie ma ich w ofercie stacjonarnej. Kanały internetowy i tradycyjny łączy także nowa usługa dla szczególnie zabieganych klientów, którzy w dwie godziny mogą zarezerwować i odebrać zamówione produkty w wybranym punkcie. W końcu aż 80% wszystkich klientów Empik.com decyduje się na odbiór osobisty w salonie. Do sukcesu przyczynił się również program lojalnościowy Mój Empik (z 3,8 mln użytkowników), Empik Foto (z opcją wywoływania zdjęć prosto z telefonu) oraz Empik Go z obszerną ofertą audiobooków i ebooków. Doceniono także nowe pozycjonowanie marki – „wszystkie pasje, zajawki, koniki”, które podkreśla rolę Empiku we wspieraniu i inspirowaniu do odkrywania pasji tych dużych i tych codziennych. Nagrodę podczas uroczystej gali odebrała Olga Tobiasz, Manager Działu Brand & Marketing Communication.

Nominacja do nagrody KTR

Prowadząc bajkową narrację, Empik w swojej świątecznej reklamie poruszył istotny społecznie temat zachowania zdrowej równowagi między światem wirtualnym a rzeczywistym. Za kreację reklamy „Żeby Cię lepiej widzieć” odpowiadała agencja Leo Burnett, a kampania 360° obejmowała działania w prasie, TV, kinach, radiu, social mediach i digitalu. Spot ubarwiła postać Baby-Jagi granej przez Helenę Norowicz, a muzykę do całej fabuły skomponował laureat Grammy Włodek Pawlik. To właśnie ta kreacja została doceniona przez ekspertów i twórców reklamy z jury konkursu KTR organizowanego od 2004 roku, będącego największym i najbardziej rzetelnym konkursem kreatywności w Polsce. Celem plebiscytu jest wyłonienie najlepszych prac w trzech kategoriach: Communication, Design oraz Craft. Spot Empiku nominowano w pierwszej z nich – Communication (podkategoria: TV or Cinema Commercial). Zwycięzcy plebiscytu zostaną ogłoszeni podczas Gali KTR, 7 czerwca w Teatrze Polskim w Warszawie.

Źródło: Empik S.A.

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Screen Network zdobyła nagrodę w konkursie Digital Signage Awards 2020
Niestandardową, innowacyjną kampanię dla telewizji Fox, promującą serial „Chicago Fire”, poświęcony służbom ratowniczym, docenili najlepsi fachowcy w branży światowej. Nagroda Digital Signage Award przyznawana jest za niestandardowe, kreatywne i innowacyjnie technologicznie kampanie oraz za nadzwyczajne rozwiązania na polu digital signage, z wykorzystaniem cyfrowych...
Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” nagrodzona przez Communication Arts
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu ilustracyjnego. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych laureatów.
Kreatywna Generacja Z pokazuje, jak znaleźć złoty środek
Ruszyła 10-ta edycja Międzynarodowego Konkursu Graficznego, skierowanego do uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Genezą konkursu jest rozwijanie kreatywności młodych grafików, a tegorocznym tematem, który daje artystom pole do popisu jest „Za dużo, za mało”.
IDA Design Awards ogłoszone - podwójna radość w Hi!Brands
Zespół Hi!Brands otrzymał srebrną nagrodę w kategorii Product design za projekt Bee Fee i wyróżnienie za identyfikację wizualną Krakowa w tegorocznej edycji IDA.
Wystawa najlepszych polskich okładek 2019 roku – Konkurs 30/30
Organizatorzy VI edycji Konkursu 30/30 na najlepszą polską okładkę płytową 2019 roku przedstawili tytułowych 30-tu finalistów, których prace będzie można oglądać od 27 marca 2020 roku na wystawie w prestiżowej Galerii Na Dziedzińcu Starego Browaru w Poznaniu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764