
Jak ważny jest dialog pomiędzy pracownikiem a pracodawcą? Jak dużym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie z komunikatem w tradycyjnej formie? W efektywnej komunikacji wewnętrznej liczy się autentyczność, szacunek, zaangażowanie, ciekawy format i ludzka twarz biznesu. Dlatego agencja 24/7Communication stworzyła nowe narzędzie – Employee TV, które wspiera kulturę organizacyjną firmy, tworzy więzi i pozwala każdemu pracownikowi poczuć się częścią danej organizacji.
Żyjemy i pracujemy w czasach, w których codziennie docierają do nas tysiące informacji. Często wiele z nich – zwłaszcza przekazywanych w ramach komunikacji wewnętrznej – po prostu umyka, bo coraz trudniej o uwagę pracowników dla bezosobowych, korporacyjnych komunikatów, pisanych skomplikowanym językiem. Co więcej, według badania State of the Sector 2023/24, Internal Communication and Employee Experience*, przeprowadzonego przez firmę Gallagher, specjaliści komunikacji wewnętrznej najczęściej zwracają uwagę na takie bariery w komunikacji jak: brak czasu i rąk do pracy (35%), niezaangażowanie pracowników (32%), nieodpowiednie dopasowanie kanałów komunikacji wewnętrznej (24%). Jak więc dotrzeć do pracowników z przekazem, który będzie dla nich jednocześnie ciekawy, angażujący i zostanie w ich pamięci?
– Tworzenie autentycznej i angażującej komunikacji wewnętrznej to wyzwanie, przed którym stoi wiele firm. Pracownicy są coraz bardziej wymagający; oczekują komunikacji transparentnej, ale zarazem ciekawej. Korporacyjne długie treści często nie przynoszą zakładanych efektów. Pracownicy nie chcą lub nie mają czasu się z nimi zapoznawać, a treści pozbawione emocji
i autentyczności nie zapadają w pamięć. Dlatego właśnie stworzyliśmy Employee TV, aby pomóc pracodawcom tworzyć angażujące treści i budować zaufanie w ich organizacjach – mówi Katarzyna Czajkowska, Internal Comms & EB Practice Leader w 24/7Communication
Employee TV – autentyczny i nowoczesny przekaz
Employee TV to narzędzie do komunikacji wewnętrznej, które korzysta z rozpoznawalnych i przyjaznych dla odbiorcy formatów telewizyjnych – również takich, które łączą informację z rozrywką. Niezależnie od tego, czy chodzi o komunikat zarządu, townhall, newsletter albo sesje szkoleniowe, Employee TV dopasowuje się do potrzeb organizacji, ułatwia realizację strategii przedsiębiorstw i wspiera działy HR.
– Żyjemy w kulturze obrazkowej, zatem naturalne jest, że wszelkie formaty wideo są dla odbiorców bardziej interesujące i angażujące. Pracownicy oglądając program nadawany live lub nagrany wcześniej w ramach Employee TV, bardziej identyfikują się z organizacją. Liczba formatów, opcji i kanałów dystrybucji sprawia, że Employee TV można dopasować do własnych potrzeb. Kluczowe jest to, że dzięki temu narzędziu każdy przekaz będzie przystępny, zrozumiały i interesujący, a pracownicy będą czekać na kolejne programy z zaciekawieniem – mówi Filip Kożusznik, Content & Studio Director w 24/7Communication.
Employee TV powstało multidyscyplinarnym zespole ekspertów z dziedziny komunikacji wewnętrznej, PRu korporacyjnego i produkcji telewizyjnej. Specjaliści z 247STUDIO ściśle współpracują z zespołami klienckimi, aby realizować wiarygodne i oryginalne programy. Doradzają w wyborze koncepcji wizualnej formatu, wspólnie z klientem tworzą treści, a także organizują produkcję i realizują program we własnym studio telewizyjnym.
- Showreel: vimeo.com/952827300?share=copy
- Strona www: employeetv.pl
Źródło: 24/7Communication