logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Employee TV – z myślą o komunikacji wewnętrznej

  PR 13.06.2024, przeczytano 602 razy
ilustracja

Jak ważny jest dialog pomiędzy pracownikiem a pracodawcą? Jak dużym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie z komunikatem w tradycyjnej formie? W efektywnej komunikacji wewnętrznej liczy się autentyczność, szacunek, zaangażowanie, ciekawy format i ludzka twarz biznesu. Dlatego agencja 24/7Communication stworzyła nowe narzędzie – Employee TV, które wspiera kulturę organizacyjną firmy, tworzy więzi i pozwala każdemu pracownikowi poczuć się częścią danej organizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/employee-tv-%E2%80%93-z-mysla-o-komunikacji-wewnetrznej,404614,artykul.html

Żyjemy i pracujemy w czasach, w których codziennie docierają do nas tysiące informacji. Często wiele z nich – zwłaszcza przekazywanych w ramach komunikacji wewnętrznej – po prostu umyka, bo coraz trudniej o uwagę pracowników dla bezosobowych, korporacyjnych komunikatów, pisanych skomplikowanym językiem. Co więcej, według badania State of the Sector 2023/24, Internal Communication and Employee Experience*, przeprowadzonego przez firmę Gallagher, specjaliści komunikacji wewnętrznej najczęściej zwracają uwagę na takie bariery w komunikacji jak: brak czasu i rąk do pracy (35%), niezaangażowanie pracowników (32%), nieodpowiednie dopasowanie kanałów komunikacji wewnętrznej (24%). Jak więc dotrzeć do pracowników z przekazem, który będzie dla nich jednocześnie ciekawy, angażujący i zostanie w ich pamięci?

ilustracjastrzałka

– Tworzenie autentycznej i angażującej komunikacji wewnętrznej to wyzwanie, przed którym stoi wiele firm. Pracownicy są coraz bardziej wymagający; oczekują komunikacji transparentnej, ale zarazem ciekawej. Korporacyjne długie treści często nie przynoszą zakładanych efektów. Pracownicy nie chcą lub nie mają czasu się z nimi zapoznawać, a treści pozbawione emocji
i autentyczności nie zapadają w pamięć. Dlatego właśnie stworzyliśmy Employee TV, aby pomóc pracodawcom tworzyć angażujące treści i budować zaufanie w ich organizacjach – mówi Katarzyna Czajkowska, Internal Comms & EB Practice Leader w 24/7Communication

Employee TV – autentyczny i nowoczesny przekaz 

Employee TV to narzędzie do komunikacji wewnętrznej, które korzysta z rozpoznawalnych i przyjaznych dla odbiorcy formatów telewizyjnych – również takich, które łączą informację z rozrywką. Niezależnie od tego, czy chodzi o komunikat zarządu, townhall, newsletter albo sesje szkoleniowe, Employee TV dopasowuje się do potrzeb organizacji, ułatwia realizację strategii przedsiębiorstw i wspiera działy HR.

ilustracjastrzałka

– Żyjemy w kulturze obrazkowej, zatem naturalne jest, że wszelkie formaty wideo są dla odbiorców bardziej interesujące i angażujące. Pracownicy oglądając program nadawany live lub nagrany wcześniej w ramach Employee TV, bardziej identyfikują się z organizacją. Liczba formatów, opcji i kanałów dystrybucji sprawia, że Employee TV można dopasować do własnych potrzeb. Kluczowe jest to, że dzięki temu narzędziu każdy przekaz będzie przystępny, zrozumiały i interesujący, a pracownicy będą czekać na kolejne programy z zaciekawieniem – mówi Filip Kożusznik, Content & Studio Director w 24/7Communication.

Employee TV powstało multidyscyplinarnym zespole ekspertów z dziedziny komunikacji wewnętrznej, PRu korporacyjnego i produkcji telewizyjnej. Specjaliści z 247STUDIO ściśle współpracują z zespołami klienckimi, aby realizować wiarygodne i oryginalne programy. Doradzają w wyborze koncepcji wizualnej formatu, wspólnie z klientem tworzą treści, a także organizują produkcję i realizują program we własnym studio telewizyjnym.

Źródło: 24/7Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Kuba Wojewódzki” w nowym paśmie zyskał widzów
Kuba Wojewódzki nie zawodzi! Wiosenny sezon to tylko kolejny dowód na to, że najpopularniejszy showman w Polsce jest niezmiennie w świetnej formie. W nowym paśmie – o 20:50 – program „Kuba Wojewódzki” zanotował wzrost ponad 23% widzów w grupie ogólnej oraz 18% w grupie komercyjnej. Premiera nowych odcinków talk-show już jesienią tylko w TVN!
Aktywność prezesów największych spółek giełdowych na LinkedIn
Agencja On Board Think Kong zdecydowała się przeanalizować profile prezesów ze 100 największych polskich spółek giełdowych pod kątem ich komunikacji na Linkedinie. Z zestawienia wynika, że 67 liderów posiada na nim konto, jednak sama obecność na platformie to tylko ułamek sukcesu – większość CEO nie wykorzystuje w pełni możliwości komunikacyjnych...
Polska znajduje się na trzecim miejscu w Europie pod względem narażenia na cyberataki sponsorowane przez obce państwa. Zbliżające się wybory mogą więc stać się polem bitwy w cyberprzestrzeni. Czy w erze deepfake'ów możemy być o nie spokojni? Jak rozpoznać manipulacje i jak się przed nimi bronić?
Na finał 1. tury wyborów prezydenckich Grupa ZPR Media przygotowała aż dwa wieczory wyborcze: „Super Expressu” i Super Ringu – kanału publicystycznego na You Tubie. Oprócz tego przed ciszą wyborczą nadane zostaną specjalne wydania formatów wideo.
Wybory 2025: ponad połowa Polaków nie zna pojęcia „deepfake”
Wybory prezydenckie zbliżają się wielkimi krokami. To wydarzenie, które w naturalny sposób przyciąga uwagę opinii publicznej, ale także cyberprzestępców. Mogą oni, działając w ramach zleceń lub realizując własne cele, podejmować różne działania, aby zakłócić przebieg kampanii oraz samych wyborów. Przestępcy coraz chętniej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764