logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Employee TV – z myślą o komunikacji wewnętrznej

  PR 13.06.2024, przeczytano 190 razy
ilustracja

Jak ważny jest dialog pomiędzy pracownikiem a pracodawcą? Jak dużym wyzwaniem jest skuteczne dotarcie z komunikatem w tradycyjnej formie? W efektywnej komunikacji wewnętrznej liczy się autentyczność, szacunek, zaangażowanie, ciekawy format i ludzka twarz biznesu. Dlatego agencja 24/7Communication stworzyła nowe narzędzie – Employee TV, które wspiera kulturę organizacyjną firmy, tworzy więzi i pozwala każdemu pracownikowi poczuć się częścią danej organizacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/employee-tv-%E2%80%93-z-mysla-o-komunikacji-wewnetrznej,404614,artykul.html

Żyjemy i pracujemy w czasach, w których codziennie docierają do nas tysiące informacji. Często wiele z nich – zwłaszcza przekazywanych w ramach komunikacji wewnętrznej – po prostu umyka, bo coraz trudniej o uwagę pracowników dla bezosobowych, korporacyjnych komunikatów, pisanych skomplikowanym językiem. Co więcej, według badania State of the Sector 2023/24, Internal Communication and Employee Experience*, przeprowadzonego przez firmę Gallagher, specjaliści komunikacji wewnętrznej najczęściej zwracają uwagę na takie bariery w komunikacji jak: brak czasu i rąk do pracy (35%), niezaangażowanie pracowników (32%), nieodpowiednie dopasowanie kanałów komunikacji wewnętrznej (24%). Jak więc dotrzeć do pracowników z przekazem, który będzie dla nich jednocześnie ciekawy, angażujący i zostanie w ich pamięci?

ilustracjastrzałka

– Tworzenie autentycznej i angażującej komunikacji wewnętrznej to wyzwanie, przed którym stoi wiele firm. Pracownicy są coraz bardziej wymagający; oczekują komunikacji transparentnej, ale zarazem ciekawej. Korporacyjne długie treści często nie przynoszą zakładanych efektów. Pracownicy nie chcą lub nie mają czasu się z nimi zapoznawać, a treści pozbawione emocji
i autentyczności nie zapadają w pamięć. Dlatego właśnie stworzyliśmy Employee TV, aby pomóc pracodawcom tworzyć angażujące treści i budować zaufanie w ich organizacjach – mówi Katarzyna Czajkowska, Internal Comms & EB Practice Leader w 24/7Communication

Employee TV – autentyczny i nowoczesny przekaz 

Employee TV to narzędzie do komunikacji wewnętrznej, które korzysta z rozpoznawalnych i przyjaznych dla odbiorcy formatów telewizyjnych – również takich, które łączą informację z rozrywką. Niezależnie od tego, czy chodzi o komunikat zarządu, townhall, newsletter albo sesje szkoleniowe, Employee TV dopasowuje się do potrzeb organizacji, ułatwia realizację strategii przedsiębiorstw i wspiera działy HR.

ilustracjastrzałka

– Żyjemy w kulturze obrazkowej, zatem naturalne jest, że wszelkie formaty wideo są dla odbiorców bardziej interesujące i angażujące. Pracownicy oglądając program nadawany live lub nagrany wcześniej w ramach Employee TV, bardziej identyfikują się z organizacją. Liczba formatów, opcji i kanałów dystrybucji sprawia, że Employee TV można dopasować do własnych potrzeb. Kluczowe jest to, że dzięki temu narzędziu każdy przekaz będzie przystępny, zrozumiały i interesujący, a pracownicy będą czekać na kolejne programy z zaciekawieniem – mówi Filip Kożusznik, Content & Studio Director w 24/7Communication.

Employee TV powstało multidyscyplinarnym zespole ekspertów z dziedziny komunikacji wewnętrznej, PRu korporacyjnego i produkcji telewizyjnej. Specjaliści z 247STUDIO ściśle współpracują z zespołami klienckimi, aby realizować wiarygodne i oryginalne programy. Doradzają w wyborze koncepcji wizualnej formatu, wspólnie z klientem tworzą treści, a także organizują produkcję i realizują program we własnym studio telewizyjnym.

Źródło: 24/7Communication

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interia i Polsat partnerami PKOl i Olimpijskiej Reprezentacji Polski
Wspólne wartości i jedna pasja. Interia i Polsat dołączają do Rodziny Olimpijskiej jako partnerzy medialni Polskiego Komitetu Olimpijskiego oraz Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Media z Grupy Polsat Plus wspierają polskie nadzieje medalowe razem z milionami telewidzów oraz internautów odliczających dni do tegorocznych Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024. Umowa zawarta...
Kampania reklamowa Polsat Box Go 140 kanałów
Ruszyła nowa kampania reklamowa promująca bogatą ofertę 140 kanałów telewizyjnych, dostępną w serwisie streamingowym Polsat Box Go. Cały wachlarz popularnych stacji: sportowych, informacyjnych, filmowych, serialowych, rozrywkowych, edukacyjnych, dla dzieci czy ogólnotematycznych można oglądać na wielu różnych urządzeniach. To idealna propozycja dla tych, którzy potrzebują...
TVN Warner Bros. Discovery liderem branży w pierwszej poł. 2024 r.
W pierwszej połowie 2024 roku TVN Warner Bros. Discovery zdominował konkurencję w pełni wykorzystując całe swoje portfolio, obejmujące telewizję, streaming oraz ekosystem stron internetowych. W okresie styczeń-czerwiec grupa utrzymała przewagę rynkową, osiągając średni udział w grupie komercyjnej na poziomie 23,7%. Stacja TVN zajęła pierwsze miejsce w rankingu wszystkich...
Komunikat TVP w sprawie wszczęcia śledztwa przez Prokuraturę Okręgową w Warszawie
Telewizja Polska Spółka Akcyjna w likwidacji informuje, że na skutek złożonego w dniu 8 lipca 2024 roku przez TVP S.A. w likwidacji zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie dotyczącej wyrządzenia TVP S.A. w likwidacji szkody majątkowej w wielkich rozmiarach w latach 2018 – 2024 przez osoby zajmujące się...
Większa widownia przychody – TVP podsumowuje Euro 2024
Podczas zakończonych właśnie mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zgromadziła przed telewizorami 2,6 miliona widzów oraz 800 tys. e-widzów więcej niż podczas poprzedniego turnieju – Euro 2020. W mediach społecznościowych TVP pokonało wszystkie inne serwisy sportowe. Wyniki widowni przełożyły się na wzrost przychodów komercyjnych o 12%.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764