logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Employer Branding Excellence Awards 2024: wyróżnienie dla Hochland

  PR 12.06.2024, przeczytano 466 razy
ilustracjastrzałka

7 czerwca 2024 roku już po raz trzynasty rozdano nagrody w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards, którego celem jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych projektów employer brandingowych. W tym roku firma Hochland Polska zdobyła wyróżnienie w kategorii ‘Strona/zakładka kariery’.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/employer-branding-excellence-awards-2024%3A-wyroznienie-dla-hochland,404594,artykul.html

Budowanie marki pracodawcy jutra wymaga jednocześnie kreatywności oraz znajomości najnowszych trendów i technologii, a także wiedzy na temat oczekiwań kandydatów. Udział w konkursie Employer Branding Excellence Awards daje możliwość pochwalenia się efektami działań przed konkurencją i własną firmą, zmierzenia się w rywalizacji z najlepszymi i zainspirowania się do dalszych innowacyjnych działań. W tym roku Hochland Polska zdobył wyróżnienie w kategorii ‘Strona/zakładka kariery’. Zgłoszony przez firmę projekt dotyczył zwiększenia widoczności i atrakcyjności oferty rekrutacyjnej. Działania kierowane były w szczególności do potencjalnych kandydatów do pracy w Hochland w obszarze technika-produkcja-magazyn.

Po stworzeniu bazowego landingpage w 2022 roku z ogólnymi informacjami o pracy w Hochland, wiedzieliśmy, że będziemy chcieli rozszerzać stronę sukcesywnie o zakładki obszarowe. Decyzję o starcie prac przy rozbudowie strony o zakładkę dla obszaru techniki przyspieszyła trudna sytuacja na rynku pracy, w szczególności w regionie naszego zakładu produkcyjnego w Kaźmierzu, gdzie wyzwaniem dla nas stało się pozyskanie odpowiednich pracowników na stanowiska techniczne, produkcyjne i magazynowe. Rozszerzenie strony obszarowej pozwoliło nam dostosować naszą ofertę do oczekiwań kandydatów. Autentyczność i dopasowane informacje pomagają im lepiej zrozumieć działalność naszych zakładów oraz sam charakter stanowisk, na które aplikują, co zauważamy podczas spotkań rekrutacyjnych. W efekcie w 2023 roku po wprowadzeniu zakładki karierowej zapełniliśmy wakaty we wskazanych obszarach technika-produkcja-magazyn, a 75% kandydatów wskazało w formularzu rekrutacyjnym, że o pracy dowiedziało się ze strony karierowej – mówi Miłosz Dudziak, Lider ds. Rozwoju Ludzi i Organizacji w Hochland Polska.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764