logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Endless by Walk – nowa kreatywna siła na rynku

  PR 06.10.2020, przeczytano 1414 razy

W ramach grupy marketingowej Walk powstała nowa komórka kreatywna z międzynarodowym DNA – Endless by Walk. Spółka oferuje rozwiązania strategiczne i kreatywne, tworzone przez specjalistów z różnych części świata, dobieranych do projektów na podstawie umiejętności i doświadczeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/endless-by-walk-%E2%80%93-nowa-kreatywna-sila-na-rynku,388664,artykul.html

Endless by Walk specjalizuje się w tworzeniu strategii kreatywnych oraz projektowaniu i realizacji kampanii reklamowych głównie dla klientów, którzy swoje produkty bądź usługi komunikują za granicą. Ponadto dla firm z obcojęzycznymi zarządami działających w Polsce a przede wszystkim tych, których interesują pomysły, doświadczenia i know-how twórców na co dzień pracujących na wielu różnych rynkach. Spółka zapewnia obsługę Klientów zarówno w języku polskim, jak i angielskim, francuskim, hiszpańskim, niemieckim oraz włoskim.

Endless by Walk współpracuje już z doświadczonymi strategami oraz kreatywnymi z Los Angeles, Nowego Jorku, Paryża, Mediolanu czy Berlina. Celem spółki jest jednak ciągłe poszerzanie grupy współpracowników oraz rozbudowywanie oferty dla Klientów z całego świata.

Endless by Walk charakteryzyje alternatywne podejście do budowania zespołu. Nie ma tu dyrektora kreatywnego a funkcję tę zastapiono zespołem liderów, którzy czuwają nad jakością i usprawniają pracę z zespołami obcojęzycznymi.

W skład zespołu liderów kreatywnych wchodzą:

  • Daniel Kaufman - amerykański reżyser filmowy (Married Young / Listen to grandpa Andy Ling) i reklamowy (między innymi: Budweiser USA / NHL / XBOX /Toyota USA) zwycięzca najbardziej prestiżowego konkursu dla scenarzystów w Hollywood - Samuel Goldwyn Writing Awards. Absolwent Summa Cum Laude/Phi Beta Kappa uniwersytetu Berkeley i UCLA.
  • Franciszek Toeplitz - copywriter i dyrektor kreatywny z ponad 15-letnim doświadczeniem zdobytym w sieciowych i niezależnych agencjach w kraju i za granicą. W swojej karierze Toeplitz otrzymał ponad 50 nagród oraz wiele wyróżnień na festiwalach reklamowych takich jak np.  KTR, Eurobest, Epica, Effie, Golden Drum czy Cannes Lions.
  • Katarzyna Mardeusz-Karpińska - art director z prawie 10 letnim stażem zdobytym w sieciowych i niezależnych agencjach reklamowych. Wielokrotnie nagradzana na festiwalach takich jak KTR, Just Creatives czy Ad Stars. Mardeusz-Karpińska jest odpowiedzialna między innymi za współpracę z twórcami z krajów hiszpańskojęzycznych.
  • Na czele nowo powstałej spółki stoi Tomasz Dembiński (pełniący również funkcję CEO Walk Creative) a za kontakty z klientami odpowiada Angelika Kobylarz - Client Service Director z wieloletnim stażem w marketingu i zarządzaniu zespołami.

- Tworzenie nowego biznesu w tak skomplikowanych czasach mogłoby się wydawać pewnego rodzaju szaleństwem. Jednak technologia w ostatnich miesiącach zapewniła nam komunikację niemal z każdym zakątkiem na ziemi oraz błyskawiczny przepływ informacji, doświadczeń i pomysłów. Pandemia ośmieliła wszystkich by w pełni z niej korzystać. Możliwości, które dostrzegliśmy stały się dla nas naturalnym katalizatorem do poszerzenia oferty działań reklamowych – komentuje Tomasz Dembiński, CEO Endless by Walk oraz Walk Creative. - Zespoły Walk Creative oraz Endless by Walk działają niezależnie – dodaje.

Źródło: Walk

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764